Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Άλλος ένας αποτυχημένος...‏

Ο Μάκης Κατσαβάκης μετά από την ντροπιαστική εμφάνιση και οδυνηρή εντός έδρας ήττα από τον Πλατανιά με 0-2, έθεσε δημόσια την παραίτησή του στη διάθεση της διοίκησης, η οποία με συνεδρίασή της περίπου μία ώρα από τη συγκεκριμένη δήλωση, την έκανε δεκτή και ο Κατσαβάκης πλέον δεν είναι ο προπονητής μας.



Εγώ σ' αυτό το άρθρο θέτω την άποψή μου πάνω στο θέμα του προπονητή και ευχαρίστως να δω και τις δικές σας.


Γιατί έφυγε

Ο Κατσαβάκης λοιπόν απέτυχε παταγωδώς στον πάγκο του ΆΡΗ. Όταν ήρθε, άλλοι ήταν αισιόδοξοι (κι εγώ μαζί τους), παίρνοντας την πιο πολλή αισιοδοξία από τα site και τις εφημερίδες, που έλεγαν ''είναι έμπειρος σε πολύ δύσκολες καταστάσεις'', ''είναι πολύ καλός στο να δουλεύει και να αναδεικνύει νεαρούς παίκτες'', ''παίζει αμυντικό ποδόσφαιρο σκοπιμότητας'', κλπ. 

Κάποιοι άλλοι βέβαια είχαν ενστάσεις εξαρχής, όπως ο φίλος εδώ στο μπλογκ, ο NAVAS. Πόσο δίκιο είχαν.

Είδατε εσείς να χειρίζεται καλά τη δύσκολη κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στην ομάδα, και κατ' επέκταση τα αποδυτήρια; Εγώ δεν το είδα. Είδατε να χρησιμοποιεί κατάλληλα 3 νεαρούς; Εγώ μόνο με το Σουνά είδα να γίνεται κάτι, γιατί ο Νταμαρλής επηρεάστηκε από τα συνεχόμενα ματς και ο Γιαννίτσης δεν είναι μπακ και ο Διούδης χωρίς λόγο έχασε τη θέση του.

Είδατε να παίζει ποδόσφαιρο σκοπιμότητας; Εγώ τίποτα που να έχει σχέση με ποδόσφαιρο δεν είδα. Χωρίς πλάνο, χωρίς τακτική, με λάθος τακτικές προσεγγίσεις, με πολύ λανθασμένη χρησιμοποίηση κάποιων παικτών σε θέσεις που δεν έχουν ιδέα από την εκάστοτε θέση κλπ.

Οπότε, απόρροια όλων αυτών ήταν η παραίτηση και αποχώρησή του.

Γνώμη μου

Ήταν καλύτερα που έφυγε. Ούτως ή άλλως, κακά τα ψέματα, κανείς πλέον δεν τον ήθελε και όλοι έβαζαν στοιχήματα για το πότε θα αποχωρήσει. Χθες, κατά τη διάρκεια του αγώνα, με τα παιδιά που μιλούσαμε στο τσατ τους τα 'πρηξα πως η ομάδα χρειάζεται ένα ηλεκτροσόκ. Να το λοιπόν.

Δεν περιμένω ο επόμενος που θα έρθει να αλλάξει τα πάντα, απλά περιμένω μία τόνωση ψυχολογίας, μία πιο ορθολογική προσέγγιση στα θέματα τακτικής, μία πιο καλή διαχείριση των αποδυτηρίων, έτσι ώστε να βγει τουλάχιστον η χρονιά.

Τι μέλλει γενέσθαι

Έχουν ήδη ακουστεί κάποια ονόματα. Δεν ξέρω ποιος θα είναι, αυτό που ξέρω είναι πως με τις τωρινές καταστάσεις θα πρεέπι να ψάξεις πάρα πολύ για να βρεις κάποιον που να είναι και καλός προοπονητής με καλό βιογραφικό, που θα έχει χαμηλές οικονομικές απαιτήσεις και θα δεχθεί να έρθει.

Έχουμε ακούσει μέχρι στιγμής για Αναστασίου (ναι, τον πρώην παίκτη) με βοηθό Μπουγιουκλή και τεχνικό διευθυντή Νταμπίζα (μεγάλο ρίσκο η συγκεκριμένη επιλογή, προτιμώ κάτι πιο σίγουρο), Ουζουνίδη (καλούτσικη επιλογή αλλα δεν ξέρω πόσο καλύτερος θα είναι από τον Κατσαβάκη), Όγιος (ίσως η καλύτερη λύση), Πρόμπιερζ (αν προσληφθεί παύω να ασχολούμαι) και κάποιος Ζόρζε Κόστα, ο οποίος έχει καλό βιογραφικό, ωστόσο δεν ξέρω αν μπορούμε να τον πάρουμε λόγω οικονομικών.

Το μόνο σίγουρο είναι πως αυτός που θα έρθει, θα πρέπει να μείνει όλη την υπόλοιπη χρονιά και να μην έχουμε να περσινά.


Τέλος έχω πει στους Αρειανούς φίλους, συγγενείς και γνωστούς μου, δε θυμάμαι αν το έχω πει κι εδώ, ότι ο ΆΡΗΣ φέτος έχει 4 στόχους:

1. Να βγάλει όλο το πρωτάθλημα
2. Να μειωθεί (έστω και ελάχιστα) το χρέος
3. Να βγάλει έστω 3 νεαρούς παίκτες, όπως έγινε πέρυσι με τον Γιαννιώτα
4. Να μην πέσει

4 σχόλια:

Skolix είπε... 9 Οκτωβρίου 2012 στις 8:57 μ.μ.

Τραγικός ο Κατσαβάκης, έκανε πράγματα εκτός λογικής. Δε λέω ότι θα είχαμε παραπάνω βαθμούς, αλλά τα χάλια αυτά δεν θα τα βλέπαμε πιστεύω. Ειδικά οι αγώνες με Πανιώνιο και ΑΕΚ είναι ιστορικά από τους τραγικότερους που έχουμε κάνει.

Από τα ονόματα που έγραψες δε θέλω κανέναν. Αν έρθει ο Όγιος πιστεύω πάμε κατευθείαν για Γ Εθνική, όχι Β. Όσα φάμε και όσα βάλουμε έπαιζε τότε που είχε και 3-4 αξιόλογους παίκτες. Αν το επιχειρήσει και τώρα, θα γράψει πολλά το κοντέρ. Χρειάζεται προπονητής μάγκας, να παίξει σφιχτά και ψυχρά. Προσωπικά, μόνο τον Αναστόπουλο θα ήθελα.

Από κει και πέρα, όποιος έρθει δεν ξέρω τι μπορεί να αλλάξει. Πάντως συμφωνώ: αν γυρίσει ο Πρόμπριερζ το κόβω το άθλημα...

ΝΑVAS είπε... 10 Οκτωβρίου 2012 στις 12:56 π.μ.

ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΦΥΓΕ ΝΩΡΙΣ(ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ)

ΑΠΛΩΣ ΒΕΛΙΔΗΣ ΤΟΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΝ ΚΑΤΣΑΒΑΚΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΗ ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ

ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΟΧΗ ΤΟΝ ΟΓΙΟΣ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΩΡΑ

ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΠΑΣΙΑΛΗ-ΘΕΟ.

ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙ.

ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΛΕΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

RedDragon είπε... 10 Οκτωβρίου 2012 στις 12:59 π.μ.

Ο Κατσαβάκης απέδειξε ότι δε μπορεί.
Η ομάδα είναι ανοργάνωντη σε όλους τους τομείς κ δεν είδαμε βελτίωση πουθενά από την αρχή της χρονιάς.

Τώρα για τη συνέχεια; Όποιος κ να έρθει δύσκολα να μεταμορφώσει τους παίχτες. Οπότε καλύτερα να διαλέξουμε την πιο οικονομική λύση γι'αυτό κ προτιμω κ εγώ Πασιαλή-Θέο που ξέρουν κ τους μικρούς.

Τον Όγιος τον θέλω το καλοκαίρι. Αν θυμάστε είχε κάνει κ γαμώ τις προετοιμασίες τότε.

Unknown είπε... 10 Οκτωβρίου 2012 στις 1:56 μ.μ.

Απ' ότι βλέπω υπάρχει θέληση για Πασιαλή-Θέο. Εγώ θα τους ήθελα αλλά μόνο μέχρι το τέλος της χρονιάς, για να προσληφθεί το καλοκαίρι η καλύτερη δυνατή λύση.