Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

ΆΡΗΣ - Ολυμπιακός Βόλου 0-0 Τραγική εμφάνιση και δίκαιος αποκλεισμός

Καλησπέρα σε όλους. Και καλό μήνα να έχουμε.

Ο ΆΡΗΣ αποκλείστηκε για άλλη μια φορά πρόωρα από τη συνέχεια του κυπέλλου, αφού έφερε 0-0 με τον γαύρο Βόλου στην έδρα του.

Η ομάδα πραγματοποίησε το χειρότερό της παιχνίδι επί Μιλίνκοβιτς, με τελείως ανορθόδοξο τρόπο (γιόμες στον Αγκάνθο) δεν κατάφερε να διασπάσει την καλά στημένη άμυνα του Βόλου.

Δε χρειάζεται να πω περισσότερα. Επικεντρωνόμαστε στον αγώνα του Ηρακλείου πλέον.

6 σχόλια:

olvol είπε... 1 Νοεμβρίου 2013 στις 7:36 μ.μ.

ειχα γραψει και στο πρωτο ματς.
τα ειπε ολα ο nick.
εχω μια ενσταση για το "γαυρος" βολου, αλλα τους κανονες τους βαζετε εσεις και οχι εγω.
κατα τα αλλα σας ευχομαι καλη συνεχεια στο πρωταθλημα..

Vamos_G1 είπε... 1 Νοεμβρίου 2013 στις 8:07 μ.μ.

Ρε τι γίνεται με σας τους απίθανους! Σας αρέσει πολύ να διαβάζετε τα νέα του Άρη αλλιώς δεν εξηγείται! Ψαχτείτε μάγκες, έχετε πρόβλημα!

Unknown είπε... 1 Νοεμβρίου 2013 στις 8:31 μ.μ.

Βαμος, ο συγκεκριμενος (ο πρωτος που σχολιασε) ειναι ωραιος τυπος. Ειχαμε κανει μια καλη συζητηση μαζι του. Καμια σχεση με τον αλλον τον προβληματικο που μπαινει στο τσατ.

olvol είπε... 1 Νοεμβρίου 2013 στις 9:37 μ.μ.

ρε vamos g1 ειμαι απιθανος γιατι με ενδιαφερει η γνωμη του αντιπαλου για την ομαδα μου;
αμα ειναι να ρωταω τους δικους μου, θα μου πουν οτι επρεπε να εχουμε παρει ηδη 8 CH.L.
επειδη με ενδιαφερει πανω απο ολα το αγωνιστικο κομματι παντα προσπαθω να βγαλω αποψη απο τους αντιπαλους η οποια σαφως και ειναι πιο ενδιαφερουσα απο τους ομοιδεατες μου.

psomod είπε... 1 Νοεμβρίου 2013 στις 10:39 μ.μ.

ανεξάρτητα από τον αγώνα έχω να πω κάτι σε όλους και κυρίως στο Πρόεδρο.
Θα ήθελα να μάθω πως ήρθε στις σουίτες μας(στο σπίτι μας)ο άνθρωπος που κατηγορείται ότι έστηνε παιχνίδια και ότι συνομιλούσε κατά της ομάδας μας με ανθρώπους που είναι συνκατηγορούμενοι του.
Ο άνθρωπος αυτός δεν γνωρίζετε ποιος και τι είναι?
Δεν γνωρίζετε ποια είναι τα φιλαράκια του??
δεν θέλω να ακούσω δικαιολογίες του τύπου 'είναι συνταγματικό του δικαίωμα να πάει σε όποιο γήπεδο επιθυμεί' τότε ας πάρει εισιτήριο για την θύρα 3 ή 1 και να παρακολουθήσει τον αγώνα.
Αδέρφια θα ήθελα την γνώμη σας!!!