Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Η ουσία είναι ότι όλοι είμαστε ΆΡΗΣ

Με μεγάλη στενοχώρια τις δύο τελευταίες μέρες διάβαζα την διαφωνία που μετατράπηκε σε λογομαχία μεταξύ δύο καλών φίλων του μπλοκ. Του Κώστα και του Vamos G1..  Ο Κώστας είναι γύρω στα 17-18 το παλικάρι. O Vamos γύρω στα 35...

Με αφορμή λοιπόν την λογομαχία των δύο συνοπαδών μας θέλω να γράψω κάποια πράγματα, να ξεδιπλώσω καλύτερα κάποιες σκέψεις μου που έχουν να κάνουν με ολόκληρο το φάσμα των οπαδών μας (ηλικιακό)...

Προσέξτε όμως ! ! ! Δώστε βάση πως θα γράφω το κείμενο και όχι ποια είναι η θέση μου. Και δώστε βάση επίσης στο που θα καταλήξω....

Καταρχήν να τονίσω ότι δεν είναι θέμα ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο. Όποιος το δει έτσι χάνει την ουσία...

Πρώτο δεδομένο


Όλοι οι οπαδοί του ΆΡΗ είναι πικραμένοι μέχρι σκασμού. Μέχρι αηδίας. Όλοι, ανεξαρτήτως ηλικίας και περιοχής. Γιατί η ομάδα είναι χάλια και δεν βλέπουμε πως θα καταφέρει στο μέλλον να επανέλθει.

Δεύτερο δεδομένο


Οι (πιο) μεγάλοι σε ηλικία ΑΡΕΙΑΝΟΙ (ας πω όσοι είναι από 30 και πάνω) έχουν ζήσει τις στιγμές δόξας της ομάδας μπάσκετ την δεκαετία του 1980 και στις αρχές του 1990. Έμαθαν τον ΆΡΗ τιτλούχο. Αυτό φυσικά ήθελαν να το ζήσουν και στο ποδόσφαιρο. Κάτι πήγε να γίνει το 1993-1994 αλλά σταμάτησε γρήγορα.

Εν ολίγοις οι πιο μεγάλοι σε ηλικία ΑΡΕΙΑΝΟΙ έχουν σκάσει με τις αδικίες που έχει υποστεί η ποδοσφαιρική ομάδα εδώ και τόσα χρόνια. Ενώ άλλες ομάδες που έκαναν και κάνουν τα ίδια και χειρότερα δεν τιμωρούνται τόσο αυστηρά. Το ίδιο συμβαίνει και στο θέμα της διαιτησίας.

Όλα αυτά (για να μην γράφω πολλά) τα έχουν φάει με το κουτάλι οι πιο μεγάλοι σε ηλικία ΑΡΕΙΑΝΟΙ. Και πλέον έχουν καταλάβει (με τα τόσα χρόνια τριβής με το αντικείμενο) κάποια πράγματα...

Τρίτο δεδομένο


Οι (πιο) μικροί σε ηλικία ΑΡΕΙΑΝΟΙ (ας πω όσοι είναι κάτω από τα 20) έχουν ζήσει πάρα πολύ λίγα πράγματα. Ας πούμε κυρίως την Ευρωπαϊκή πορεία με τον Κούπερ την σαιζόν 2010-2011. Μπασκετικά δεν θυμούνται ούτε το Κύπελλο της Λαμίας, ούτε το Champions Cup το 2003.

Και βλέπουν εδώ και τρεις σαιζόν έναν ΆΡΗ στο ποδόσφαιρο να έχει μεταμορφωθεί σε ομάδα τύπου Καλλονή, Λεβαδειακός, Βέροια, Πλατανιάς κλπ. Πολλοί από τους (πιο) μικρούς σε ηλικία ΑΡΕΙΑΝΟΥΣ τα έχουν παρατήσει κιόλας. Ούτε στο γήπεδο θέλουν να πάνε, ούτε για τον ΆΡΗ να μιλήσουν. Μάλιστα πολλοί από αυτούς μιλούν για τους ασπρόμαυρους λες και είναι η Μπαρτσελόνα του Γκουαρδιόλα ή Μαν Γιουν του Φέργκιουσον..

Εν ολίγοις οι πιο μικροί σε ηλικία ΑΡΕΙΑΝΟΙ δεν έχουν ζήσει τίποτα σπουδαίο (σε κανένα άθλημα από τα δύο μεγάλα) και πλέον με την κατάσταση που επικρατεί στον ΆΡΗ (κυρίως στο ποδόσφαιρο) τον έχουν ως έναν Πλατανιά, Βέροια κλπ...

Και δεν τους κάνει εντύπωση όταν η ομάδα αδικείται ή τέλος πάντων όταν η ομάδα αντιμετωπίζεται αυστηρά από την διαιτησία. Σε αντίθεση με τους αντίστοιχους οπαδούς ίδιας ηλικίας άλλων ομάδων που δέκα φάσεις να πάρουν υπέρ τους και μία να μην πάρουν θα λένε ότι τους έσφαξαν..

Διαφορά


Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι ασπρόμαυροι οπαδοί... Ακόμα και γκόμενες (τρομάρα τους) που είναι οπαδοί τους και είναι άμπαλες θα γυρίσουν να σου πουν σε κουβέντες "ο παοκ σφάζεται από την διαιτησία"... 'Η "το κατεστημένο" κλπ κλπ κλπ.. Και ας έχει ευνοηθεί 10.000 φορές... Αυτές και αυτοί εκεί.. Επιμένουν ότι αδικήθηκαν... Θέλουν ρε παιδί μου ντε και καλά να ευνοηθούν... Γιατί, ξέρουν ότι έτσι μόνο θα πας μπροστά..

Οι αντίστοιχοι ΑΡΕΙΑΝΟΙ θα πουν "άλλη μία σφαγή" σαν δεδομένο και πάμε για την επόμενη... Και πολλοί θα βγουν να πουν "είχε δίκιο ο διαιτητής"... Χωρίς να σκεφτούν όχι μόνο όλα τα παραπάνω αλλά και τις σφαγές έχει φάει ο ΆΡΗΣ και τι ποινές...

Ε, κάπου εδώ αρχίζουν και παίρνουν "ανάποδες" οι πιο μεγάλοι σε ηλικία ΑΡΕΙΑΝΟΙ... Όχι βέβαια ότι δεν υπάρχουν και μεγάλοι σε ηλικία ΑΡΕΙΑΝΟΙ που το κάνουν αυτό. Και γι αυτούς τα ίδια ισχύουν...

Η ουσία ; ; ; 


Είτε κάποιος είναι 35-40-50 είτε είναι 12-14-16-20 είναι ΆΡΗΣ και τιμή του και καμάρι του. Στο γήπεδο δεν έχει 10-12-18-30-50.... Έχει φωνή, αγκαλιά, συγκίνηση... Και είμαι σίγουρος ότι στο ΆΡΗΣ - Ατλέτικο Μαδρίτης ή στο Παναθηναϊκός - ΆΡΗΣ του ΟΑΚΑ ο Κώστας και ο Vamos θα πιανόταν αγκαλιά αν ήταν δίπλα και θα ούρλιαζαν για τον ΆΡΗ....

Η λύση ; ; ; 


Η ομάδα πρέπει (ναι πρέπει..Είναι κώλο-λέξη αλλά πρέπει) να ανεβεί επίπεδο... Για να ζήσουν οι μεγάλοι το όνειρό τους και οι μικροί να μάθουν τον πραγματικό ΆΡΗ... Όσο συνεχίζεται αυτή η κώλο-κατάσταση μόνο διαφωνίες και τσακωμούς θα έχουμε. Και διχόνοια...

Υπόλοιπα


Για την ομάδα, την διοίκηση κλπ δεν έχω να πω κάτι.... Μια λέξη θα πω... ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ ΕΙΣΤΕ ΌΛΟΙ . . .ΌΛΟΙ ΟΜΩΣ...

Προσωπικά δεν γουστάρω κανέναν σας... Σας έχω σιχαθεί όλους... Παλιούς, νέους, παράγοντες, παίκτες κλπ... Το λέω ευθέως... Η ομάδα είναι Ξ Ε Β Ρ Α Κ Ω Τ Η και τα αγγούρια κάνουν εφόδους το ένα μετά το άλλο....

ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΊΤΕ Ή ΠΑΡΑΤΗΣΤΕ ΤΑ . . . .

Ο ΑΡΕΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΕΙ ΑΛΛΟ...

ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΈΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΚΟΛΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΕΙΑΝΟ...

ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΣΕ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ
....

Δεν ξέρω αν η λύση είναι το 99 ή το 584... ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΡΗΜΑΔΑ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΠΙΠΕΔΟ...

ΑΥΤΑ . . .

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... 5 Νοεμβρίου 2013 στις 2:52 μ.μ.

Ωραιο το αρθρο τζιμ αλλα το θεμα ειναι οτι εγω γενικα φωναζω πολυ για την διαιτησια... Μην στεκεσαι αποκλειστικα σε αυτα που ειπα για την διαιτησια την κυριακη...

Κατα τα αλλα συμφωνω οτι οι πολλες σφαγες και οχι μονο σε κανουν να τα συνηθιζεις και ισως να ηταν ο λογος που αυτην την την φορα ημουν πιο ηρεμος....

και ο βαμος σταθηκε σε 1,5 σφυριγμα και σε ενα σχολιο μου για τον ματς με τον οφη (που ηταν και ειναι η γνωμη μου) και αρχισε να με κοροιδευει (οπως και αλλα παιδια).. και ο βαμος αμφισβητει αν ειμαι Αρειανος (!!!!!!!) την στιγμη που μας λεει οτι δεχεται ολες τις αποψεις και αρχισε να με λεει χλαρειανο και κλπ (την στιγμη που δεν θυμοταν και δεν ξερει καποια πραγματα)...Και μαλιστα πολλες φορες αφηνει σποντες στο τσατ οταν εγω δεν ειμαι ονλαιν κατι το οποιο εγω τουλαχιστον (που μου ειπε κιολας οτι δεν μιλαω ντομπρα (η κατι τετοιο τελος παντων) δεν κανω ..


Στην συνεχεια το Θεμα ΞΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ Η ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ...(Χαρακτηριστικο παραδειγμα ο φιλος με το νικνειμ αγανακτισμενος3)...

Σορι που σας κουραζω με τον καυγα που εχουμε αλλα και εσεις στην θεση μου (η εστω πλειοψηφια) αυτο θα εκανε.

*σορι για τυχων ορθογραφικα.


Κωστας

jim είπε... 5 Νοεμβρίου 2013 στις 3:07 μ.μ.

Εγώ προσπάθησα να εμβαθύνω λίγο βρίσκοντας τους λόγους που δημιουργούνται αυτοί οι καβγάδες... Προσπάθησα μάλλον να βρω τους λόγους..

Η επικοινωνία μέσω πληκτρολογίου είναι και παρεξηγήσιμη πολλές φορές.

Εν πάση περιπτώση, η ουσία είναι ότι Η ΟΜΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΕΠΙΠΕΔΟ...

Ανώνυμος είπε... 5 Νοεμβρίου 2013 στις 3:11 μ.μ.

Στην προκειμενη..το πληκτρολογιο δεν φταει παντως.

Κωστας

Ανώνυμος είπε... 5 Νοεμβρίου 2013 στις 3:15 μ.μ.

Επισης πολλοι φιλοι που θελουν να παρουν το μερος μου επειδη ισως δεν θελουν να τα χαλασουν με τον βαμος φοβουνται να μιλησουν στο τσατ με ονομα και σχολιαζουν ανωνυμα...καλο θα ειναι να λενε και το νικνειμ τους..δημοκρατια εχουμε.

Κωστας

Vamos_G1 είπε... 5 Νοεμβρίου 2013 στις 8:15 μ.μ.

Γεια κ χαρά! Στο ψητό κατευθείαν! Jim πολύ καλό το άρθρο, εμένα με καλύπτει απόλυτα. Άσχετα με τις αιτίες που την φτιάχνουν, ΟΛΑ είναι θέμα νοοτροπίας.

Η μεγάλη μας διαφορά λοιπόν με τα παόκια είναι ότι εκείνοι σαν ΛΑΟΣ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ. Μπροστά τους εμείς φαινόμαστε σαν κοριτσάκια του δημοτικού. Έτσι λοιπόν κ κατέβουν οι μάο-μάο των δυτικών με τις σαγιονάρες, τα μαύρα νύχια κ τα αγροτικά για να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ, ο Σαββίδης κάθεται προσοχή(!!!) κ φυσικά ΑΠΑΙΤΕΙ κ αυτός με την σειρά του στα αρμόδια όργανα του έρμου Ελληνικού ποδοσφαίρου. Γι'αυτό εννοείται ότι ο πάοκ ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ ΣΕ ΕΥΝΟΙΑ τον γαύρο(!!!), ενώ εμάς μας πηδάνε κάθε φορά κ λέμε κ ευχαριστώ από πάνω...!

Για το άλλο θέμα μας. Καταρχήν ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΝ. Είμαι κ γω ένας άγνωστος μεταξύ αγνώστων. Κ εννοείται δεν έχω ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με την διαχείρηση του μπλογκ. Άρα το ότι "κάποιοι δε θέλουν να τα χαλάσουν μαζί μου κ φοβούνται να μιλήσουν" είναι τουλάχιστον αστείο, για να μην πω κάτι χοντρύτερο. Τι να χαλάσουν κ γιατί να φοβούνται? Όποια στιγμή θέλουν οι διαχειριστές με κάνουν ban κ ξεμπερδεύουν μαζί μου.

Πάμε παρακάτω. Όντως το πληκτρολόγιο δεν φταίει στην προκειμένη περίπτωση, διότι κ εγώ κ εσύ Κώστα είμαστε απόλυτα σαφείς στο τι λέμε.

Όσον αφορά το θέμα "συμπεριφοράς κ ευγένειας", ξαναλέω, εδώ δεν είναι ούτε διαγωνισμός δημοφιλίας, ούτε βρισκόμαστε στην αυλή του Βασιλιά Λουδοβίκου που θα πρέπει να κάνουμε 3 υποκλίσεις ανά sec στον καθένα. Αυτά είναι σάλια-μάλια. Η πραγματική ζωή είναι ζούγκλα μάγκες, ξυπνάτε. Ότι γράφω, δεν τα γράφω για γίνομαι αρεστός σε κανέναν. Τα γράφω με μοναδικό κίνητρο το πως θα γίνει να σώσουμε την παρτίδα κ φέτος. Είμαι 34 ετών (11/3/1980) κ την μισή μου ζωή ακολουθώ τον Άρη κ στα εντός κ στα εκτός κ στο εξωτερικό κ στις Β' Εθνικές κ ΠΑΝΤΟΥ. Κ επ'αυτού δεν δέχομαι ούτε μύγα στο σπαθί μου.

Όσον αφορά το ότι είσαι Αρειανός Κώστα, δεν το αμφισβητώ πλέον. Αφού λένε κ οι άλλοι ότι είσαι, είσαι. ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕΣ ΣΑΝ ΠΑΟΚΤΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ. Ότι ανήκεις όμως στους ΧL-αρειανούς, αυτό παραμένει άποψή μου, όπως άποψη σου είναι ότι ο Έλσνερ είναι φελλός. ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΗ Ή ΟΧΙ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ). ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΑΡΕΙΑΝΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ. Όσο δεν καταλαβαίνετε ότι οτιδήποτε εκτός του 50-50 αποτελεί ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΑΡΗ, τίποτα μα τίποτα, ποτέ των ποτών, δεν πρόκειται να αλλάξει για την ομάδα. Αν δεν παλέψεις για κάτι, κανείς δεν θα στο φέρει έτοιμο στο πιάτο σου. ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ.

Όσον αφορά το chat, εννοείται ότι θα αναφέρομαι σε XL-αρειανούς, αλλά μην το παίρνεις προσωπικά, δεν εννοώ εσένα, υπάρχετε πολλοί τέτοιοι. Αν θελήσω να μιλήσω ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, θα το κάνω αναφέροντας το όνομα σου. Οι XL-αρειανοί(ίσως όχι εσύ, δεν το ξέρω αυτό) λέγανε να σώσουμε τον πάοκ στο μπάσκετ, αυτοί χειροκροτάνε τους αντιπάλους (!!!!!) στο χαριλάου όταν χάνουμε, αυτοί έχουν ξεχάσει την λέξη ΑΠΑΙΤΩ, αυτοί πάνε στο γήπεδο μόνο κ μόνο για να κάνουν check-in στο foursquare να τους δει η γκόμενα, κλπ, κλπ, κλπ...

Για οποιαδήποτε περαιτέρω επεξήγηση, είμαι στη διάθεση σας.

Ανώνυμος είπε... 5 Νοεμβρίου 2013 στις 10:07 μ.μ.

Δεν καταλαβες αυτο που ειπα για του ς χλ αρειανους...δεν εννοουσα αυτο..φυσικα αν θες συνεχισε να μιλας αλλα δεν ειναι καλο να αναφερεις ονοματα...

Αμα δεν λεμε ποτε την αληθεια (ακομα και αν αυτει μας ευνοει - δεν λεω για την κυριακη) αυτο σημαινει οτι δεν θα ειμαστε ποτε αντικειμενικοι ...διαφωνω μεαυτην την λογικη ...Και δεν ειμαι λιγοτερο Αρειανος απο σενα..αυτο στο υπογραφω.

Ενταξει αυτο με τον παοκ που λες κανεις αρειανος δεν το επιθυμουσε....Αμα καποιος μου το λεγε αυτο μπορει να εκανα οπως μου εκανες και εσυ την κυριακη :P

Κώστας

Ανώνυμος είπε... 5 Νοεμβρίου 2013 στις 10:14 μ.μ.

αυτο με τους αντικειμενικους κλπ οπως το διατυπωσα ηταν να σαν ειμαι φυτοαρειανος αλλα ηθελα να δειξω οτι δεν γντ να φωναζουμε για τους αλλους ενω εμεις βλεπουμε τα πραγματα με παρωπιδες.

Κωστας

Ανώνυμος είπε... 5 Νοεμβρίου 2013 στις 11:38 μ.μ.

Έχω την εντυπωση οτι ο βαμος κωστα μιλα αποκλειστικα για το χθεσινο ματς και οχι γενικα.

marauder

jim είπε... 6 Νοεμβρίου 2013 στις 3:06 μ.μ.

Vamos, αν βοηθάει μία ομάδα σε όλα τα επίπεδα να έχει οπαδούς μάο μάο αυτό είναι καλό και όχι κακό..

Οι ασπρόμαυροι είναι επιπέδου πρωταθλητισμού σε μη αγωνιστικά θέματα ας πω... Ενώ εμείς γάμα εθνική.. Καταλαβαίνεις τι εννοώ..

Αυτό δεν το λέω για να τους επιτεθώ ή να τους προσβάλλω. Μαγκιά τους και μπράβο τους. Έπιασαν το νόημα. Μακάρι και μεις να το κάναμε... Τους το λέω και ευθέως...

Όσων αφορά τα υπόλοιπα θέματα, έγραψα την άποψη μου παραπάνω. Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Αυτά πιστεύω και αυτά γράφω..

ΠΡΕΠΕΙ (ναι πρέπει και ας είναι κωλό-λέξη) να απαιτήσουμε ο ΆΡΗΣ να δυναμώσει τόσο παρασκηνιακά όσο και αγωνιστικά. Και η πλειοψηφία των οπαδών να έχει ΕΝΙΑΙΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ (ας μου επιτραπεί η έκφραση)...

Vamos_G1 είπε... 6 Νοεμβρίου 2013 στις 3:11 μ.μ.

Από τα γραφόμενα σου Κώστα μπορώ να καταλάβω ότι είσαι καλό παιδί. Δυστυχώς φίλε μου όμως, οι καλοί τερματίζουν πάντα τελευταίοι. Η διαφωνία μας βρίσκεται μόνο σε επίπεδο οπτικής (κυρίως για το κυριακάτικο ματς που είπε κ ο marauder) κ όχι επί προσωπικού.

Θα ξαναθυμηθείς την κουβέντα που κάνουμε τώρα αρκετά χρόνια αργότερα (γι'αυτό συμφώνησα εξ'αρχής κ με το άρθρο του jim), τότε που ο νεανικός ιδεαλισμός σου θα έχει αντικασταθεί εν μέρει από την κυνικότητα κ εν μέρει από ένα πιο σκληρό προφίλ, απαραίτητα στοιχεία για να επιβιώσεις στον πραγματικό κόσμο.

Ώρες ώρες θα ήθελα πραγματικά να ζούσαμε στο Βέλγιο ή στην Δανία κ τότε θα ήμουν πρώτος εγώ που θα συμφωνούσα με όσα λες. Δυστυχώς όμως κ πάλι, η χώρα στην οποία ζούμε έχει πάρει διαζύγιο με πάρα πολλές έννοιες, μια εκ των οποίων είναι κ η αντικειμενικότητα. Πως λοιπόν μπορώ να είμαι αντικειμενικός, όταν όλοι γύρω μου προσπαθούν να κάνουν το άσπρο, μαύρο? Εδώ η NOVA κ ο ΣΚΑΙ, αυτοί δλδ που δημιουργούν την άποψη σε έναν απλό φίλαθλο μέσω της εικόνας τους, έδειξαν επιλεκτικά στιγμιότυπα από το κυριακάτικο ματς (βασικά ο ΣΚΑΙ έδειξε ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ!!!!!!!). Λυπάμαι αλλά το να είμαι αντικειμενικός, ενώ γύρω μου γίνεται χαμός κ μέσα σ'όλα καταστρέφεται κ η ομάδα μου, αυτό για μένα είναι μια πολυτέλεια την οποία κ δεν έχω κ την θεωρώ εντελώς άχρηστη.

Εν ολίγοις, σκληρύνετε την στάση σας συνΑρειανοί μου. Μη φοβάστε να απαιτήσετε. Κ προς Θεού μην περιμένετε κανέναν "σωτήρα" να μας βοηθήσει. Γραμμένους μας έχουν όλοι. Ότι καταφέρουμε, θα το καταφέρουμε κ πάλι μόνοι μας.

Vamos_G1 είπε... 6 Νοεμβρίου 2013 στις 3:16 μ.μ.

Jim, συμφωνώ. Ιδίως στο κομμάτι της "ενιαίας νοοτροπίας", νομίζω δε θα μπορούσα να το εκφράσω καλύτερα.

Ανώνυμος είπε... 6 Νοεμβρίου 2013 στις 3:41 μ.μ.

Μα ρε συ βαμος στο εχω πει 5000 φορες..οτι εγω ειμαι πολυ νευρικος σε ορισμενα πραγματα απλως την Κυριακη ετυχε να χω μια διαφορετικηη αποψη...η οποια αποψη την λεω συνεχεια καιμε κανει να φαινομαι καπως σχολαστικος λογω της αντιπαραθεσης μου με σενα.

Κωστας

jim είπε... 6 Νοεμβρίου 2013 στις 3:51 μ.μ.

Αυτό που λέει ο βαμος για την χώρα μας είναι σωστότατο... Και εγώ έτσι το βλέπω... Δεν σου αφήνει περιθώριο αντικειμενικότητας...

Από το πιο μικρό θέμα μέχρι το πιο μεγάλο. Ανθρωπιά δεν υπάρχει..

Γιατί εδώ που τα λέμε.. Να το βράσω το αίμα του συνάδελφου μου, αν είμαι στο νοσοκομείο ενώ πόσες βδομάδες πριν μου άνοιγε τον λάκκο στην δουλειά για ευνόητους λόγους..

Στην εποχή του ΕΓΩ, που ζούμε εδώ και 20 χρόνια (κυρίως τα τελευταία 20 χρόνια) δεν υπάρχουν περιθώρια αντικειμενικότητας και ανθρωπιάς.

Όσοι είναι νέοι πιστεύουν ότι θα τα αλλάξουν όλα και θα καταφέρουν να ζήσουν μια ζωή όπως την θέλουν. Και γω έτσι πίστευα κάποτε.

Αργά ή γρήγορα καταλαβαίνουν σε τι κολόκοσμο ζούμε, σε τι σάπια κοινωνία και τι παλιανθρώπους έχουμε για συνανθρώπους και αποδέχονται ότι δεν μπορούν να αλλάξουν τίποτα...

ΤΑ είπα και ξεθύμανα... Οοουουουουφφφφ...

Ευχαριστώ για το έναυσμα αβάμος...

Vamos_G1 είπε... 6 Νοεμβρίου 2013 στις 4:00 μ.μ.

Οπότε Κώστα το αφήνουμε σε αυτό που είπε ο jim, για ανάγκη ενιαίας (κ σκληρής συμπληρώνω εγώ) νοοτροπίας του αρειανού οπαδού.