Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

19 + 1 ερωτήσεις

Το ξεκίνημα που πραγματοποίησε η ομάδα ήταν από τα χειρότερα της ομάδας. Ο προπονητής αποτελεί ήδη παρελθόν (όπως ήταν αναμενόμενο) και για μία ακόμη φορά αποδεικνυόμαστε "προπονητοφάγοι" . . .

Το χειρότερο απ' όλα είναι ότι αυτή η ομάδα δεν παίζει καλά. Καθόλου καλά. Και το μέγεθος αυτού που λέω, μπορεί να το καταλάβει κάποιος αν την δει (την ομάδα) από κοντά.

Στην σημερινή μου ανάρτηση, δεν θα γράψω σειρές με την μορφή κειμένου. Θα θέσω 20 ερωτήματα. 19 στην διοίκηση και ένα και σημαντικό στον κόσμο μας . . .

Καταρχήν, να πω ότι στα συν της διοίκησης είναι το "τρέξιμο" του άρθρου 99 και το "μάζεμα" τόσων πολλών υπογραφών. Αυτό δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Αν και αναρωτιέμαι (όπως και σεις φαντάζομαι) πως στο καλό θα πληρώνονται στην ώρα τους τόσα χρέη.. Πάμε παρακάτω . . .

Λοιπόν... Ξεκινάω με τις ερωτήσεις...

1) Γιατί κάθε χρόνο μόλις πιάσουμε 3η-5η αγωνιστική, μιλάμε για αλλαγές κυρίως προπονητών και μετά σε χαμηλότερο βαθμό παικτών και διοικητικών ; ; ; Το 2013 είναι ο Χατζηνικολάου, το 2012 ο κατσαβάκης, το 2011 ο Τσιώλης...

Απάντηση δική μου: Γιατί η εκάστοτε διοίκηση κάνει λάθη στην προεπιλογή τους και ο κόσμος απαιτεί άμεσα αποτελέσματα . . .

2) Για ποιο λόγο καθυστερούν τόσο πολύ τα αποτελέσματα του οικονομικού ελέγχου ; ;  ;

Απάντηση δική μου: Κόκαλα θα έχουν... Έμαθα ότι θα βγουν τέλη Σεπτέμβρη...Άντε να δούμε...

3) Για ποιο λόγο, όλοι τους εκεί πέρα στην διοίκηση (παλαιοί και καινούριοι) νομίζουν ότι έχουν δίκιο ; ; ;

Απάντηση δική μου: Όταν γίνεται αυτό να ξέρετε ότι ο κάθε ένας είναι για τον πισινό του...

4) Η υπόθεση άρθρο 99 τι σημαίνει Κύριοι ; ; ; Ότι αφήσαμε το αγωνιστικό στο έλεος του Θεού ; ; ;

Απάντηση δική μου: Ο αγωνιστικός σχεδιασμός δεν ήταν καλός και διάφορα πόστα στην ομάδα δεν δόθηκαν σε κατάλληλους ανθρώπους.

5) Για ποιο λόγο δύο τόσες σημαντικές θέσεις σε μια ποδοσφαιρική ομάδα (προπονητής και τεχνικός δ/ντής) δόθηκαν σε ανθρώπους που από την αρχή λεγόταν και φάνηκε στην πράξη, που δεν έχουν μεγάλη εμπειρία ; ; ;

Απάντηση δική μου: Λάθος της διοίκησης...

6) Το ότι είμαστε συντοπίτες, σημαίνει ότι θα δουλέψουμε μαζί και θα πετύχουμε ; ; ;

Απάντηση δική μου: Μακρυά από συγγενείς και φίλους, όταν πρόκειται να κάνετε δουλειά...

7) Έχετε συνειδητοποιήσει ότι οι άνθρωποι των άλλων ομάδων, μας βλέπουν πλέον ως μια ομαδούλα της σειράς ; ; ;

Απάντηση δική μου: Δεν τους πολυνοιάζει αυτό...

8) Μιλάτε για την προστασία των νέων παιδιών, όταν πρώτα απ 'όλα εσείς οι ίδιοι τα καίτε με τις συμπεριφορές σας και τις επιλογές σας.. Για ποιο λόγο γίνεται αυτό ;  ; ;

Απάντηση δική μου: Θα έπρεπε να πλαισιώσετε τα νέα παιδιά με έμπειρους και ετοιμοπόλεμους παίκτες. Να συνεργαστείτε και με ψυχολόγους. Γενικότερα να υπάρχει ένα σύστημα εκγύμνασης των νεαρών που σε βάθος χρόνου να τους βελτιώσει ατομικά και ομαδικά...

9) Για ποιο λόγο δεν πάρθηκαν (πέρα του Ουντόζι) δύο παίκτες έτοιμοι και ενδεκαδάτοι ; ; ;

Απάντηση δική μου: Λάθη, λάθη, λάθη...

10) Με τις περιπτώσεις των Νταμαρλή και Ψυχογιού τι γίνεται ; ; ;

Απάντηση δική μου: Πρέπει να έχεις γνωστό κοντά στην ομάδα για να σου πει τι και πως... Αλλιώς και αυτές οι περιπτώσεις έχουν κόκαλα (όπως του ελέγχου).

11) Για ποιο λόγο επενδύσατε σε δύο παίκτες (ως πιο έμπειρους) που έχουν βεβαρυμένο ιστορικό τραυματισμών και ξέρατε ότι θα χάσουν πολλά ματς και φέτος (Πουλίδο - Αγκάνθο) ; ; ;

Απάντηση δική μου: Αυτούς ξέραμε, αυτούς προτιμήσαμε...

12) Συνέχεια της 5ης και της 9ης ερώτησης... Ενώ ξέρατε, ότι οι παίκτες μας θα έχουν απειρία και ταυτόχρονα παίζουν στον ΆΡΗ των υψηλών απαιτήσεων του κόσμου, γιατί δεν αποκτήθηκε από την αρχή ένας έμπειρος τεχνικός που να ξέρεις πως να δουλέψει μαζί τους ; ;

Απάντηση δική μου: Όλα έγιναν γρήγορα... Πίστεψαν ότι θα βγουν οι αρχικές επιλογές... Αλλά τελικά λάθη, λάθη, λάθη...

13) Τα αστεία γκολ που τρώμε, πιστεύετε ότι είναι θέμα απειρίας των παικτών ; ; ;

Απάντηση δική μου: Όσοι το πιστεύουν αυτό είναι για κλάματα...

14) Έχετε συνειδητοποιήσει ότι αυτός ο ΆΡΗΣ, είναι ο χειρότερος ΆΡΗΣ, όλων των εποχών ; ; ;

Απάντηση δική μου: Λάθη στον σχεδιασμό όπως κάθε χρόνο άλλωστε και προτεραιότητα στο άρθρο 99...

15) Για ποιο λόγο δεν κρατήσατε στην ομάδα τον Παπαστεριανό, τον Κοέλιο και τον Παπαζαχαρία ακόμα ; ; ; Μήπως είναι καλύτεροι αυτοί που φέρατε ; ; ;

Απάντηση δική μου: Αλλαγές προσώπων στην διοίκηση προφανώς σημαίνουν και αλλαγές παικτών στο αγωνιστικό στον ΆΡΗ...

16) Έχετε συνειδητοποιήσει πόσο πολύ σας σιχαινόμαστε όλους σας, όταν μας μιλάτε για υπομονή ; ; ;

Απάντηση δική μου: Στους ΑΡΕΙΑΝΟΥΣ δεν θα μιλάτε για υπομονή. Είμαστε γαϊδούρια από αυτήν. Είμαστε βλάκες από υπομονή. Μην πείτε ξανά την λέξη υπομονή γιατί μας γυρίζετε τα μυαλά...

17) Το κάθε χρόνο και χειρότερα θα το αφήσετε να συνεχιστεί ; ; ;

Απάντηση δική μου: Απ' ότι φαίνεται ναι...

18) Πως σκοπεύετε να διαχειριστείτε την κατάσταση ; ; ;

Απάντηση δική μου: Με έμπειρο τεχνικό λένε. Δηλαδή, ρε σεις αν φέρετε έμπειρο τεχνικό, η μπάλα δεν θα περνούσε από τον Κύργια και ο Καραγκούνης δεν θα την έχανε ; ; ; Ή ο Έλσνερ θα γίνει Αρσάβιν του 2008 ; ; ;

19) Πόσα χρόνια ακόμα, θα έχουμε αυτή την αγωνιστική κατάντια ; ; ;

Απάντηση δική μου: Πάμε με την κρίση και μεις... Κάπου στο 2020-2025 θα ρθει η ανάπτυξη. Και καλά τώρα...

Και τέλος η 20στή ερώτηση προς τον κόσμο:

20) Εσείς αγαπητοί συν οπαδοί, έχετε αποφασίσει τι θέλετε ; ; ; Τι ζητάτε ; ; ; Θέλετε επενδυτή ; ; ; Θέλετε συμμετοχή του λαού ; ; ; Θέλετε μανατζαραίους ; ; ; Θέλετε αγωνιστική μετριότητα ; ; ;  Θέλετε να κάνετε την κολο-υπομονή που μας λένε και σε 5-6-10-30 χρόνια να κάνουμε ομάδα, θέλετε άμεσα να κάνουμε καλή ομάδα ; ; ; Τι θέλετε ; ; ;

Απάντηση δική μου: Ο κάθε ένας λέει το μακρύ του και το κοντό του.Οι οπαδοί για να έχουν γνώμη - άποψη πρέπει να είναι ενωμένοι και αν έχουν κοινή γραμμή. Αποφασίστε τι θέλετε, συζητήστε και με άλλους συν οπαδούς σας, γιατί πρέπει επιτέλους να κατασταλλάξουμε στο τι θέλουμε ως οπαδοί για την ομάδα μας. Φτάνει πια ο κάθε ένας το μακρύ του και το κοντό του...

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... 4 Σεπτεμβρίου 2013 στις 5:37 μ.μ.

1)Γιατί τότε, μετά τους πρώτους αγώνες, καταρρίπτεται κάθε φορά το παραμύθι της καλής προετοιμασίας και του καλύτερου υλικού από την προηγούμενη χρονιά με αποτέλεσμα να καταλαβαίνουν οι οπαδοί την γύμνια της ομάδας να πανικοβάλλονται μπροστά στον κίνδυνο του υποβιβασμού να υπάρχει κίνδυνος να εξεγερθούν να ζητήσουν ευθύνες και έτσι βρίσκουμε (οι διοικητικοί)μερικά εξιλαστήρια θύματα, στην πυρά και την βγάζουμε καθαρή συνεχίζοντας τις "δουλειές" μας.

2)Γιατί δεν συμφέρει να αποκαλυφθεί πως δεν υπάρχει αρειανός παράγοντας που να μην έχει "δαγκάσει" την ομάδα του. Εξάλλου υπάρχει η υποψία ότι και ο Ηλιάδης συνδέεται με κάποιους πρώην παράγοντες...ωραία η Γλυφάδα σαν περιοχή , έτσι?

3)Γιατί είναι όλοι άμπαλοι

4)99 σημαίνει κερδίζω χρόνο για να καλύψω τα "δαγκώματα" και να μην πάω στην ψειρού, το αγωνιστικό στα @@ τους , ομάδα όπως λάχει να επιβιώσει ,(να βγάλουμε αν γίνεται και κανα επιπλέον φράγκο με μανατζεροδουλιές) ίσα ίσα να μην εξεγερθεί ο κόσμος και να παραμείνει πρόβατο...

5)Γιατί είναι καλύτερα για τις "δουλείες μας" να έχουμε δικούς μας ανθρώπους, ποιος την μαμή την εμπειρία και την ικανότητα, familia να είμαστε ξανά και όλα μια χαρά...

6)Ναι θα "δουλέψουμε" μαζί ;)
τώρα το τι θα πετύχουμε εξαρτάται από το πόσο νωρίς θα μας πάρουν χαμπάρι...

7)Το ξέρουν απλά προσπαθούν να το κρύψουν και από εμάς, Χρύσανθε καλά είσαι φίλε? τυχαία σε θυμήθηκα μόλις τώρα.

8)Ποιά νέα παιδιά ρε φίλε, εδώ θα αφήσουμε τις "δουλείες" να ασχολούμαστε με τα μωρά...αν βέβαια κατά λάθος ξεπεταχτεί κανα ταλέντο , εδώ είμαστε να το δώσουμε κοψοχρονιάς, αρκεί να υπάρχει καλή προμήθεια.

9)Γιατί δεν υπάρχει σάλιο, εξάλλου αυτοί που πάρθηκαν εξυπηρέτησαν και το δικηγόρο για να μπουν κάτι υπογραφές στο 99, αυτές είναι "δουλειές" που δεν μπορείτε να καταλάβετε εσείς οι απλοί φίλαθλοι, εσείς πάτε πάρτε διαρκείας και γεμίστε το γήπεδο, εμείς ξέρουμε πως θα διαχειριστούμε σωστά τα λεφτά σας, μην σκοτίζεται το μυαλουδάκι σας με οικονομικά και λεπτομέρειες...

10)Καλά, εσύ?

11)Είπαμε μην ζαλίζεται το μυαλουδάκι σας...καλά το διετές του Πουλίδο , ζάχαρη...μονοετές δεν ήταν καλά, διετές έπρεπε...

12)Δες απάντηση 5)

13)Είναι συνδυασμός κακού και αδούλευτου υλικού, αμπαλοσύνης δηλαδή σε όλα τα επίπεδα.

14)Μπορεί να είναι ο χειρότερος όλων των εποχών αλλά προσπαθούμε να είναι καλύτερος από αυτόν του χρόνου...

15)Αυτοί ήταν τα παράπλευρα θύματα του εμφυλίου, ήταν κολλητοί με τους άλλους ...άσε που και τα δεδουλευμένα τους από πέρσι πως θα τα πέρνανε ? γι αυτό άσε να φύγουνε να κάνουν προσφυγές και ας φορτωθούν τα καινούρια χρέη οι επόμενοι

16)Δεν μας νοιάζει και εμείς σας σιχαινόμαστε, αρκεί να πάτε να πάρετε το εισιτήριο σας να δούμε το χρώμα του euro σας και όλα καλά...

17)Γιατί? χαλάει κανένα?

18)Όπως και στο παρελθόν, μην σκοτίζεστε βρε κουτά, ξέρουμε εμείς.

19)Όσα χρόνια σας πάρει να καταλάβετε ότι μόνο ένα πραγματικό restart θα λύσει τους δεσμούς με το παρελθόν (βρε τον τίγρη, μια χαρά και γηπεδάκι νέο και σε 2 χρόνια πίσω καθαρός και δυνατός)

20)Θέλω να ξεκινήσω από την αρχή με Γ Εθνική και καινούργιο πραγματικό επενδυτή που πιστεύω ότι θα έρθει μόνο αν καθαρίσει εντελώς η μπουγάδα.
Γι αυτό έχω υπομονή και δεν με πειράζουν οι 2 χρονιές σε Γ και Β.
Αυτό που δεν αντέχω και δεν έχω υπομονή είναι να φυτοζωώ σαν καρπαζοεισπράκτορας του κάθε πικραμένου λιμού της superligdas και να ξευτελίζομαι με δανεικούς και περίεργα παιχνίδια ...αυτά που κορόιδευα ότι τα κάναν οι άλλοι τα κάνω εγώ και με τι αντίτιμο? να επιζώ στον πάτο της βαθμολογίας , για ποσα χρόνια ακόμα? μέχρι να μας σιχαθεί και ο τελευταίος φίλαθλος ? και δεν με νοιάζει αν όλοι έτσι κάνουν , εγώ έλεγα ότι ήμουν διαφορετικός , τελικά με ανάγκασαν να είμαι και ίδιος με τους άλλους και ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ.

Ανώνυμος είπε... 4 Σεπτεμβρίου 2013 στις 6:03 μ.μ.

Εσυ στο σχολιο 1 περιμενε να ερθει επενδυτης αμα πεσεις στη γου. Μελισσανιδης πισω απ τον ΑΡΗ δεν υπαρχει, βαλτε το καλα στο νου σας ολοι εσεις που λετε να αποσυρθει ο ΑΡΗΣ απ το πρωταθλημα(εκτος αν ξερετε κατι παραπανω). Αμα πεσουμε...... ταφοπλακα, γεια σας, καλυνυχτα

fischer

jim είπε... 4 Σεπτεμβρίου 2013 στις 6:12 μ.μ.

Γεια σου φίλε. Βάζε και κάποιο όνομα ρε συ στα σχόλια σου. Παράδειγμα εγω ειμαι ο Jim.. Άλλος είναι ο Nick, o Skolix... Τουλάχιστον στο τέλος κάθε σχολίου σου...

Εσύ έδωσες τις απαντήσεις σύμφωνα με αυτά που πιστεύεις για τις διοικήσεις. Σκέφτηκα και γω να το κάνω. Κάτω από τις δικές μου απαντήσεις, να βάλω αυτες τις απαντησεις που πιστευα οτι εδιναν οι διοικησεις, αλλα δεν το έκανα.

Δεν διαφωνώ και σε πολλά μ' αυτα που γράφεις...

Εκεί που με εκφράζεις απόλυτα είναι οι τελευταιες τεσσερις σειρες σου..

Τωρα για βητα και για γάμα δεν ξέρω ρε φιλε... Το λένε αρκετοί... Δεν υπάρχει όμως κάτι έτοιμο..Πχ ένας μεγάλος επενδυτής να αναλάβει άμεσα... Πιθανότατα αν πέσουμε θα κάνουμε πολλά χρόνια να σηκώσουμε κεφαλι με τα τωρινα δεδομενα..

jim είπε... 4 Σεπτεμβρίου 2013 στις 6:13 μ.μ.

Αυτό πιστεύω και γω fiscer... Το γράφω στο τέλος του σχολίου μου...

Ανώνυμος είπε... 4 Σεπτεμβρίου 2013 στις 7:41 μ.μ.

Καλησπέρα σας, κατ' εμε υπάρχουν 3 μοντέλα δοιίκησης :
1. Ένας μεγαλοεπενδυτής που θα πάρει την ομαδα για ξέπλημα χρήματος και για να ασκεί πίεση στην κυβέρνηση για να παίρνει φιλέτα του δημοσίου κοψοχρονιά βάζοντας τον λαό μπροστά και τα χρέη της ομάδας με τα μμε που θα ελέγχει. Θα επενδύσει λεφτά στην ομάδα και ίσως την ανεβάσει επίπεδο και διεκδικησουμε τίτλους . (πχ παοκ,αεκ,οσφπ,παο)
2. Μάνατζερ να κάνουν κουμάντο να μας φέρνουν παίκτες με μικρή αξία μπας και πιάσουν και πουληθούν ή φύγουν απο την ομάδα και πάρουν μεγαλύτερα συμβόλαια με τους μάνατζερ να βγάζουν λεφτά και στην ομάδα να μην καταλήγει τίποτα ή κάποια ελάχιστα σε σχέση με τα κέρδη τους. Η ομάδα θα παίζει κατα διαστήματα καλή μπάλα και ίσως να βγαίνουμε ουέφα και να διεκδικούμε κανα κύπελο. Στο τέλος θα έχουμε τα σημερινά προβλήματα και μετά απο 3-4 χρονια πάλι απο την αρχή. ( πχ Άρης 2006-2010)
3. Πραγματική λαική βάση με τον κάθε οπαδό να εχει ενεργό ρόλο, οχι σαν το μοντέλο της λέσχης, αλλά η ομάδα θα βρίσκεται β εθνική με κάποιες εξεραίσεις που θα ανεβαίνει για μία ή το πολύ δύο χρονιές στην σουπερλιγκ γιατί δεν επιτρέπουν να υπάρχουν τέτοια μοντέλα και να τους χαλάνε την πιάτσα.
Προσωπικά προτιμώ το τρίτο. george

jim είπε... 4 Σεπτεμβρίου 2013 στις 7:53 μ.μ.

Γεια σου george.

Το 2ο πλέον δεν νομίζω να το θέλουν πολλοί. Τπο βιώσαμε και είδαμε τα χαϊρια...

Το 3ο που λες, είναι ανέφικτο για τους λόγους που ανέφερες...

Το 1ο είναι μία επιλογή. Πιθανότατα και εδώ όμως να υπάρχουν προβλήματα μετά από 3-4-5 χρόνια.

Προσωπικά, πιστεύω πως η καλύτερη λύση (όχι ότι ήταν το όνειρο μου αλλά εδώ καταλήγουν όλα) είναι η έλευση ενός επενδυτή. Με τον κίνδυνο φυσικά να έχουμε πάλι προβλήματα στο μακρινό ή κοντινό μέλλον...

Ανώνυμος είπε... 4 Σεπτεμβρίου 2013 στις 9:28 μ.μ.

Εγω δυο ερωτησεις θα κανω παρολο που αγαπω τον Αρη.Βλεπετε πως η χωρα καταστρεφετε;Υπαρχει κατι πιο σημαντικο απο αυτο;Υπαρχουν σοβαροτερα προβληματα παιδια.Ξεπουλανε τη χωρα κι εμεις ασχολουμαστε ακομη με ομαδες.Για μενα πανω απο ολα ειναι η Ελλαδα!

jim είπε... 4 Σεπτεμβρίου 2013 στις 10:05 μ.μ.

Φίλε σίγουρα ο καθένας μας έχει πολλά προβλήματα. Δεν το συζηταμε αυτό. Θα έλεγα ότι δεν υπάρχει έλληνας να μην εχει προβλήματα.

Πρώτα απ'όλα ο περισσότερος κόσμος είναι άνεργος και κατα συνέπεια προβληματισμένος οικονομικά.

Παρόλα αυτά υπάρχουν πολλοί που ασχολούνται με την ομάδα τους και αυτο δείχνει ειδικά τώρα με τα τοσα προβλήματα πόσο αγαπάμε την ομάδα μας.

Όσων αφορά την χώρα μας φίλε θα σου πω το εξής ένα, γιατί θα μπορούσα να γραφω για μηνες... Ένα πράγμα μόνο..

Μία χώρα ή ένα κράτος που το έχω απέναντί μου σε ότι κάνω δεν γίνεται να το βάλω πάνω απ'όλα. Θα αισθανθώ μαλάκας να βάλω πάνω απ' όλα κάτι το οποίο (με συγχωρείς γι αυτο που θα πω) με πηδάει κάθε μέρα ατελείωτα...

Ανώνυμος είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 4:02 π.μ.

Μην μπερδευεις τους πολιτικους και το κρατος οπως το καταντησαν με την Ελλαδα σαν πατριδα,σαν ιδεα!Αλλο τα ιερα εδαφη,ο πολιτισμος και η ιστορια που εχουμε κι αλλο οι εγκληματιες της βουλης.Μην μπερδευεσαι.Οι τουκοι κανουν προπαγανδα και θα παρουν τη Θρακη κι εμεις καθομαστε στο καναπε και τι κανουμε;Στο ξανα λεω,αλλο η Πατριδα κι αλλο η κοπρος του Αυγειου που μας κυβερνα.

Ανώνυμος είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 4:19 π.μ.

Και κατι τελευταιο φιλε μου γιατι δε μπηκα για καυγα και αν θελεις αυτο που θα σου πω βαλτο καλα στο μυαλο σου.Ελλαδα δεν ειναι ο Σαμαρας κι ο Βενιζελος.Ελλαδα εισαι εσυ,ειμαι εγω,ειναι η Θεσσαλονικη,η Μακεδονια ολοκληρη,η Κρητη,η Αθηνα,η Πελοποννησος και παει λεγωντας.Ελλαδα ειναι η αρχαια Πελλα,ο Παρθενωνας,η Αρχαια ολυμπια,η Κνωσσος,Η Αγια Σοφια που την καταντησαν αχουρι.Αυτα πολυ φιλικα.Καλημερα σου

Ανώνυμος είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 8:04 π.μ.

Ωραια τα λεει ο ανωνυμος για την Ελλαδα αλλα εδω ειναι μπλογκ του ΑΡΗ και ασχολουμαστε αποκλειστικα με τον ΑΡΗ.Οσον αφορα τον ΑΡΗ θα πεσουμε.Λυπαμαι που το λεω.Μεχρι να ερθει νεος προπονητης,μεχρι να δεσει με την ομαδα θα κανουμε πολλες ηττες!Φεξε μου και γλυστρησα.Οι αναλυσεις περριτευουν.Αριστέα

jim είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 9:41 π.μ.

Καλημέρα στην παρέα.

Φίλε μου ασφαλώς και δεν θα μαλώσουμε. Ο κάθε άνθρωπος έχει την άποψη του. Για ποιο λόγο να μαλώσουμε ; ; ; Από την στιγμή που δεν προσβάλλουμε ο ένας τον άλλον και υπάρχει αλληλοσεβασμός δεν υπάρχει λόγος τσακωμού.

Εσύ λες ότι Ελλάδα δεν είναι οι πολιτικοί αναφέροντας και ονόματα μάλιστα. Εγώ ξέρεις πως το βλέπω ; ; ;

Από την στιγμή που κάνουν ότι θέλουν αυτοί οι τύποι την Ελλάδα (και όλοι οι πολίτες αγκομαχούν καθημερινά) για για πια Πέλλα, Κνωσό, Παρθενώνα μιλάμε ; ; ;

Η ουσία πλέον είναι η επιβίωση. Αντε πάνε πες τώρα στο άνεργο αντρόγυνο με τα τρία παιδιά, στους ανθρωπους με τα μεγάλα προβλήματα υγείας (που δεν έχουν κρεβατια τα νοσοκομεία) και στους χιλιάδες νεους που σπούδασαν και είναι άνεργοι για Πέλλα, Κνωσό και Παρθενώνα...

Οι πόλεις και τα μέρη είναι άψυχες. Ψυχή τα δίνουν οι άνθρωποι που κατοικούν και που διοικούν... Κάπως έτσι το βλέπω...

jim είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 9:44 π.μ.

Αριστέα...

Κάτσε πρώτα να έρθει ο νέος τεχνικός και βλέπουμε... Είμαστε στην τέταρτη μέρα (βάζω και την Δευτέρα) σήμερα. Περνάνε οι μέρες.

Το κακό είναι ότι οι περισσότεροι πλέον είναι απαισιόδοξοι. Και αυτό μπορεί αν έχει και επίδραση στους παίκτες.

Ανώνυμος είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 12:42 μ.μ.

Δημητρη συγνωμη αν σε προσεβαλα-ενοχλησα που ειπα οτι περριτευουν οι αναλυσεις.Εκει βαδιζουμε ομως!Ηλιου φαεινοτερον δεν υπαρχει!Εχω απογοητευτει.Αριστέα

jim είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 1:26 μ.μ.

Όχι ρε συ, τι να με ενοχλήσεις... ; ; ; Ειρωνικά το είπα περισσότερο για την διοικηση που αργει να προσλάβει τεχνικο...

Εσυ μια χαρα είπες ότι είπες. Μέχρι να ρθει, μεχρι να τους επιβληθει και να τους δέσει ως ομαδα θα πάρει και χρόνο...

Ανώνυμος είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 1:57 μ.μ.

Και μεχρι να ερθει;Εχεις ακουσει ποιος θα αναλαβει;Αριστέα

Ανώνυμος είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 4:49 μ.μ.

Τα μερη οπως λες και οι πολεις ειναι η γη των προγονων μας φιλε!Οσον αφορα τα προβληματα,μας τα φορτωνουν για να μην βλεπουμε οτι μας ξεπουλανε σιγα σιγα!Ηδη μας ξεπουλησανε και αν συνεχισουμε με αυτη την αδιαφορια θα παψουμε να υπαρχουμε!Οι ηρωες του 21;Του 40;Δεν ειχαν προβληματα;Δε τους μαστιζε η πεινα και η φτωχεια;Απλα εχουμε τη νοοτροπια του δε βαριεσε και ωχ αδερφε.Δεν πρεπει να ειμαστε εγωιστες.

jim είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 5:48 μ.μ.

Φίλε μου, επειδή το άρθρο έχει τίτλο «ερωτήσεις» θα σου κάνω και σένα μερικές ερωτήσεις:

1) Το 1821 και το 1940, υπήρχαν τα βύσματα που υπάρχουν σήμερα σε δουλειές (βολεμένοι) και στρατό (μιλάω για φαντάρους που την βγάζουν λάδι στην θητεία τους) ; ; ;

2) Το 1821 και το 1940, υπήρχαν άνθρωποι που το μόνο που τους ένοιαζε ήταν που θα πάνε ταξίδι, τι κρυσταλιέρα θα πάρουν και τι αυτοκίνητο θα οδηγήσουν ; ; ;

3) Το 1821 και το 1940, υπήρχαν πολλές περιπτώσεις που ο φίλος πηδούσε την γυναίκα του φίλου και ο αδερφός την γυναίκα του αδερφού ; ; ;

4) Το 1821 και το 1940, υπήρχαν πολλές περιπτώσεις μέσα στην οικογένεια που η μία αδερφή δεν είχε λεφτά να πάει για εξετάσεις στον γιατρό και η άλλη πήγαινε διακοπές τρεις – τέσσερις φορές με τρεις – τέσσερις διαφορετικούς μαμιάδες ; ; ;

5) Το 1821 και το 1940, υπήρχαν πολλές γυναίκες που έβλεπαν τούρκους ηθοποιούς και χάιδευαν το αιδοίο τους από ηδονή ; ; ; (γιατί σήμερα μέχρι και αφίσες τους έχουν)..

6) Το 1821 και το 1940, αντιδρούσαν ή όχι οι άνθρωποι ; ; ; (γιατί σήμερα δεν αντιδρούν) ; ; ;

Η γη από μόνη της είναι άψυχη. Δεν έχει ψυχή. Τις χώρες, τις πόλεις, τα χωριά οι άνθρωποι τις δίνουν ψυχή και ζωή. Και οι συγκεκριμένοι άνθρωποι σήμερα (πολιτικοί κυρίως αλλά και πολλοί πολίτες) δεν είναι ωραίοι άνθρωποι ούτε μπεσαλήδες.

Και βλέπεις πως εστιάζω στο θέμα ε ; ; ; Την πολιτική την θεωρώ από αρχαιοτάτων χρόνο διεφθαρμένη. Το θέμα είναι ο λαός τι κάνει…;;; Εκεί είναι το παιχνίδι. Και στην ελλάδα ο λαός το έχασε πολύ καιρό τώρα το παιχνίδι…

Το κυριότερο πάνω σ’ αυτό που λες… Οι πολίτες δεν ψήφισαν τους πολιτικούς ; ; ; Άρα και οι πολίτες έβαλαν το χέρι τους, στο ξεπούλημα γης που γράφεις…

Οπότε ρε φίλε ποιους ανθρώπους (και ποια γη κατά συνέπεια) να βάλω πάνω απ’ όλα ; ; ; Αυτούς, που στην κρίσιμη στιγμή θα μου γυρίσουν την πλάτη – θα τρέξουν μακριά να σώσουν το τομάρι τους και θα με αφήσουν να ψοφήσω σαν σκυλί νηστικό ; ; ;

Αυτούς που τόσα χρόνια βολευόταν και τώρα που τους ήρθε το αυγό στον κόλο λένε στους νέους να κάνουν επανάσταση ; ; ;

Άσε… Στο μόνο που θα συμφωνήσω ότι υπήρχε παλιά, είναι η σάπια πολιτική και η συμβουλή της μάνας στην κόρη να πάρει πλούσιο γαμπρό. Ποτέ οι πεθερές δεν συμπαθούσαν και δεν συμπαθούν τα φτωχόπαιδα…

Ανώνυμος είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 7:35 μ.μ.

Δημητρη σε ρωτησα κατι και με εγραψες για να απαντησεις σε καποιον ανωνυμο και να βγαλεις την αδιαφορια σου και την εμπαθεια σου για την Ελλαδα;Τι να σου πω ρε ανθρωπε.Τοσος κοπος σου ηταν να πεις δυο λεξεις σε αυτο που σε ρωτησα;Οκ δεν ξανα μπαινω γιατι πολυ γραψιμο πεφτει.Σκασιλα σου θα πεις.Τεσπα γεια χαρα.Αριστέα

jim είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 7:47 μ.μ.

δεν εχω ακουσει τιποτα... Θα σου απαντουσα αν ηξερα..

Μην συγχυζεσαι για τετοια πραγματα..

Την ερωτηση σου την ειδα όταν ειδα και του ανωνυμου...

Και εμπαθή με έκανε η ελλάδα μαζί της.. δεν ήμουν...

Unknown είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 8:26 μ.μ.

Δεν θελω να πω πολλα για τις συζητησεις σας.

1) Αριστεα μην αρπαζεσαι. Τωρα ειδα την ερωτηση σου προσωρινος προπονητης ειναι ο Μπουγιουκλης. Ηρεμα.

2) Ανωνυμε εδω ειναι μπλογκ του ΑΡΗ. Αφησε μας να μιλησουμε για τον ΑΡΗ. Εχουμε μια διεξοδο απο τη μπουρδελοκατασταση μας. Δεν θα λυσουμε εδω τις εθνικες μας διαφορες.

jim είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 8:35 μ.μ.

Νικο, η Αριστεα νευρίασε γιατί δεν της απάντησα. Δεν ήξερα γι αυτο δεν της απάντησα. Παρόλα μπορούσα να της το πω άμεσα, οκ...

Ο φίλος που το πήγαμε στα εθνικά θέματα, είπε ότι είναι οπαδός της ομάδας μας. Το θετικό είναι ότι πήγε αλλού το θέμα αλλά χωρις προσβολές και βρισιές..

Παρόλα αυτά, όντως ξεφύγαμε από το θέμα μας...

Βασικά εγώ το συνέχισα γιατί ανέβασες εσυ ανάρτηση και σκέφτηκα ότι θα γίνουν εκεί πιο πολλά σχόλια...

Να σαι καλά Νικ...

VardARIS είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 9:24 μ.μ.

Θα συμφωνήσω με τον Nick. Εδώ είμαστε blog του Άρη, ναι μας ενδιαφέρει η κατάσταση στην Ελλάδα, ναι μας ενδιαφέρει το μέλλον των παιδιών μας, η ανεργία, η ανέχεια και τα λοιπά προβλήματα που μαστίζουν κάθε οικογένεια.

Όμως καλώς ή κακώς έχουμε μια παθολογική αγάπη για αυτόν τον σύλλογο και ασχολούμαστε ενεργά και με αυτόν. Οπότε φίλε ανώνυμε να μας επιτρέψεις στο συγκεκριμένο blog να μιλάμε μόνο για την ομάδα μας.

Ανώνυμος είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 9:35 μ.μ.

Φιλε Τζιμ αστο.Εγω σου μιλαω για ιδανικα κι εσυ μου λες για γαμπρους και κρυσταλλιερες και αν αυτωνει ο ενας την γυναικα του αλλου;Για την καταντια της χωρας φταιει ενα μεγαλο ποσοστο ελληνων αλλα επειδη αυτοι ειναι βλακες για να μη το πω αλλιως δεν θα καθησω με σταυρωμενα τα χερια να μου παρουν τη γη και να μου βιασουν και να μου σφαξουν μανα κι αδερφη.Οτι ειχα να πω το ειπα κι απ'οτι βλεπω αδικος κοπος.Την κανω γιατι απ οτι βλεπω εγινα φορτικος και ενοχλητικος.Γεια σας και λυπαμαι για την ενοχληση

jim είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 9:44 μ.μ.

Τα ιδανικά διαμορφώνονται από τους ανθρώπους. Αυτό σου λέω.. Και οι περισσότεροι σήμερα κάνουν αυτα που σου είπα. Τέλος πάντων...

Για μένα δεν έγινες ενοχλητικός. Την άποψη σου είπες και την σέβομαι. Γι αυτό και έκανα διάλογο μαζί σου... Απλά είναι αθλητικο-οπαδικο το μπλοκ και το θέμα μας δεν κολλούσε...

Γιάννη, δεν φταίει ο άνθρωπος μόνο. Φταιω και γω που το συνέχισα φίλε.. Εντάξει. Ήμασταν εκτός θέματος παρόλα αυτα έγινε μία ανταλλαγη απόψεων. Δεν έγινε καβγάς..

Ανώνυμος είπε... 5 Σεπτεμβρίου 2013 στις 10:15 μ.μ.

Δημητρη συγνωμη:-( εισαι καλο παιδι μωρε.Δεν ηθελα να γινω αποτομη.Απλα μπηκα να δω αν απαντησες και ειδα μονο οτι απαντησες στον ανωνυμο,που ναι μεν συμφωνω μαζι του αλλα τα λεει σε λαθος μπλογκ.Να με συγωρειτε και οι υπολοιποι για τον τροπο μου.Χαρηκα που σας "γνωρισα"Γεια σας παιδια.Αριστέα

Ανώνυμος είπε... 6 Σεπτεμβρίου 2013 στις 12:26 μ.μ.

τι θα πει αριστεα χαρηκες που μας γνωρισες?
κωστας