Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Χαλαρώστε και στηρίξτε!

Καλησπέρα σε όλους. Βλέπω ότι, όχι από τότε που ανακοινώθηκε, αλλά από τότε που ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ότι το φαβορί για να αναλάβει την τεχνική ηγεσία του ΆΡΗ ο Γιάννης Χατζηνικολάου, υπάρχουν πάρα πολλές αντιδράσεις.

Ακούω στα ραδιόφωνα, διαβάζω στα σάιτ και στα μπλογκ-φόρουμ ότι υπάρχει ένας πανικός και μία έντονη δυσαρέσκεια απέναντι σε αυτή την επιλογή της διοίκησης.




Άκουσα μέχρι και ότι ''δεν θα πάω στο γήπεδο'' επειδή επιλέχθηκε ο Χατζηνικολάου. Ρε καθίστε καλά! Ποιοι νομίζετε ότι είστε μερικοί;; Νομίζετε ότι εσείς είστε η διοίκηση και οι αρμόδιοι σε όλα τα θέματα;;

Και μπορείτε να με πείτε σας παρακαλώ τι κακό έκανε ο Χατζηνικολάου στον ΆΡΗ; Υπήρξε για πολλά χρόνια παίκτης της ομάδας μας παλαιότερα, με τριψήφιο αριθμό συμμετοχών (δε γνωρίζω τον ακριβή), είναι γέννημα-θρέμμα ΑΡΕΙΑΝΟΣ, οπότε προς τι αυτός ο πόλεμος κατά του νέου προπονητή το ΆΡΗ;;

Εγώ θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι. Δε στηρίζεις τον Χατζηνικολάου, αλλά το ΘΕΣΜΟ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΥ ΆΡΗ. Αυτό ΑΡΕΙΑΝΕ δεν το έχεις πάρει χαμπάρι.

Όπως επίσης δε θα στηρίξεις τον Ηλιάδη, αλλά ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΑΡΗ. Δε θα στηρίξεις τον Παπαστεριανό, τον Αγκάνθο ή τον Πουλίδο, αλλά ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΗ. Δε θα στηρίξεις το Στεφανίδη, το Φουρλίγκα, το Μυσιρλή, αλλά ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ. Μάθετε επιτέλους να λειτουργείτε με θεσμούς και να μην εστιάζετε στα πρόσωπα.

Οφείλουμε όλοι να στηρίξουμε τον κ. Χατζηνικολάου. Είτε τον χωνεύουμε είτε όχι. Είτε το θέλουμε είτε όχι, είναι ο προπονητής του ΆΡΗ. Και πρέπει να τον στηρίξουμε. Προσέξτε, δε λέω φυσικά να μην υπάρχει κριτική, αλλά να είναι Κ Α Λ Ο Π Ρ Ο Ε Ρ Α Ι Τ Η!!! Και από αυτό εδώ το μπλογκ και από εμένα προσωπικά, θα υπάρξει κριτική στα λάθη. Αλλά να μην γυρίσουμε σε παλιές νοοτροπίες τύπου ''να χάσουμε για να φύγει ο Χατζηνικολάου''. Για το Θεό δηλαδή!!!

Τελειώνοντας, να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι δικηγόρος του Χατζηνικολάου, ούτε καν τον γνωρίζω τον άνθρωπο. Γιατί είμαι σίγουρος πως θα σκέφτονται διάφοροι ''Καλάααα ρε κάνεις αβάντα το φιλαράκι σου τον Χατζηνικολάαααου ρεεε;;;''. Το ξεκαθαρίσαμε;;

Κι εγώ δεν είμαι φουλ υπέρ της επιλογής αυτή, θα ήθελα είτε Αναστόπουλο είτε Δώνη και το ξεκαθάρισα. Αλλά τι να κάνουμε, δεν κάνουμε εμείς κουμάντο στην ομάδα. 

Στήριξη και πάλι στήριξη!

5 σχόλια:

jim είπε... 11 Ιουνίου 2013 στις 1:14 μ.μ.

Νικ, ξέρεις ότι σε θεωρώ φίλο, ξέρεις ότι σε εκτιμώ.. Βασικά μόνο και μόνο επειδή είσαι ΑΡΗΣ θα σε θεωρούσα κοντινό μου άτομο...

Έτσι λειτουργώ γενικά. Είμαι σε θέση να μην φάω για να φάει ένας συνοπαδός μου... Είμαι σε θέση να μοιραστώ το μπουκάλι του νερού μου μαζί του..

Ακόμα και τώρα (και όσα χρόνια κι αν περάσουν) που κατάλαβα ότι χαϊρι δεν έχει η φάση και έχω ψιλο-αποστασιοποιηθεί (όπως οι περισσότεροι κακά τα ψέματα) τα ίδια ισχύουν..

Γενικά, αν μου πει ο άλλος ότι είναι ΆΡΗΣ με κερδίζει κατά κάποιο τρόπο...

Και ξέρεις γιατί φίλε μου ; ; ; Γιατί αυτός ο κόσμος έφαγε τα μεγαλύτερα και περισσότερα περιττώματα απ' όλους τους άλλους οπαδούς. Μην αρχίσουμε να τα λέμε ένα ένα.. Το χουμε κάνει πολλές φορές..

Αυτός ο κόσμος λοιπόν δεν έχει αγανακτήσει απλά με όλες τις καταστάσεις, δεν έχει σκάσει απλά, αλλά έχει γίνει σεισμός 100 ρίχτερ μέσα του...

Έτσι όπως τα έκαναν στην ομάδα, ο κόσμος έχασε την εμπιστοσυνη του.. Μην τα βάζεις με τον κόσμο.. Ο κόσμος αντιδράει γιατί δεν βλέπει φως...Άσχετα αν έπρεπε να αντιδράσει πολύ καιρό πριν αλλά δεν το έκανε..

Την γνώμη μου την ξέρεις. Έχω χαλαστεί, έχω ξενερώσει, έχω πεισμώσει κιόλας... Δεν γουστάρω τίποτα από κανέναν μέσα στην ομάδα... Μόνο τα αποτελέσματα και τις αποφάσεις....

Η ομάδα έπεσε επίπεδο σε όλα και έτσι θα συνεχίσει για καιρό. Και σ' αυτό δεν φταίει ο κόσμος. Γι αυτό μη τα βάζεις με τον κόσμο.

Δεν έχει την δύναμη να στηρίξει άλλο ο κόσμος. Και να στηρίξει ΤΙ στην τελική ; ; ;

Πλέον, πολλοί ντρέπονται κιόλας. Σε συζητήσεις με αντιπαλους οπαδούς το ράβουν κιόλας. Και τι να πουν άλλωστε...;;;

Πλέον, δεν σε λογαριάζουν για αντίπαλο ούτε ο ΠΑΣ ή ο Λεβαδειακός...

Οπότε γιατί πράγμα μιλάμε ; ; ; Για τί ; ; ;

Unknown είπε... 11 Ιουνίου 2013 στις 1:22 μ.μ.

Jim εννοειται οτι ειμαστε οι πιο απατημενοι απο διαφορα ανθρωπακια οπαδοι της Ελλαδας ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ.

Εχεις πει Τζιμ οτι πιστευεις οτι και ο κοσμος φταιει. Και συμφωνω σε αυτο. Αν οχι ολοι, μεγαλη μαζα του.

Αφου με ρωτας τι να στηριξει, θα σου πω να στηριξει την πρσοπαθεια που γινεται με οσες δυνατοτητες εχει. Το να τα παρατησουμε ολοι και να εχει το γηπεδο 3.000 κοσμο δεν ειναι λυση.

Θα ειναι η ταφοπλακα..

jim είπε... 11 Ιουνίου 2013 στις 2:09 μ.μ.

Δεν σου λέω ότι είναι λύση. Ούτε το πρότεινα. Εκεί πάει η φάση όμως.

Τώρα... Όσων αφορά την ταφόπλακα.. Μήπως έχει ήδη μπει και δεν υο χουν πάρει χαμπάρι οι περισσότεροι ; ; ;

VardARIS είπε... 11 Ιουνίου 2013 στις 11:33 μ.μ.

Πολύ καλά τα λες Nick. Συμφωνώ απόλυτα. Ας καλμάρουμε όλοι μας λίγο. Δεν περιμέναμε να έρθει ο Κούπερ ή ο Μπενίτες για προπονητής αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Λέγαμε να μείνει ο Σούλης, αλλά και πάλι πολύ μεγάλο ρίσκο, μην τρελαθούμε δεν έγινε και Μουρίνιο ο Σούλης σε 4 αγωνιστικές.

Δηλαδή στηρίξαμε πέρυσι τον Δάσκαλο Κατσαβάκη και ένα σωρό άλλους και δε θα στηρίξουμε τον Χατζηνικολάου?

Unknown είπε... 11 Ιουνίου 2013 στις 11:49 μ.μ.

Ετσι Γιαννη. Ειπαμε. Τους θεσμους στηριζουμε και οχι τα προσωπα.