Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Ο Δικηγόρος του Διαβόλου...

Έχουν περάσει 2 ημέρες από την παραίτηση - απομάκρυνση του Κούπερ από τον πάγκο του Άρη και όμως το οικοδόμημα της ομάδας συνεχίζει να δονείται. Η φυγή του χαρακτηρίστηκε ως Κεραυνός εν αιθρία, και πράγματι έτσι ήταν. Ποιος περίμενε ότι ο προπονητής που δήλωνε ότι "επιθυμώ να μείνω στον Άρη", μετά από λίγες ημέρες θα δήλωνε παραίτηση! Το γεγονός ότι διαταράχθηκαν οι ισορροπίες στην ομάδα είναι λογικό, μια και όταν έχεις ένα τέτοιο όνομα στον πάγκο σου, αν αυτός αποφασίσει να αποχωρήσει ο αντίκτυπος είναι σημαντικός. Διαφορετικό θα ήταν να παραιτούνταν ο Ολίβα, και διαφορετικό ο Μπάγεβιτς, ή ακόμη χειρότερα ο Κούπερ. Όμως ο Αρειανός θα έπρεπε να ήταν υποψιασμένος. Την κατάσταση αυτή την ξαναβιώσαμε με τον Μπάγεβιτς, σε μικρότερο βαθμό, και όμως η ομάδα συνήλθε και πήγε ακόμη καλύτερα. Προσωπικά θεωρώ ότι κάτι αντίστοιχο θα συμβεί και αυτή τη φορά.

Εμφύλιος Πόλεμος
Πραγματικά μόνο με αυτές τις λέξεις θα μπορούσε να περιγράψει κανείς αυτό που ακολούθησε την παραίτηση Κούπερ (και δυστυχώς συνεχίζεται). Πυρά κατά της διοίκησης (ιδιαίτερα κατά του Κόντη), κατά του σταθμού ΑΡΗΣ FM και κατά του Super 3.  Ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο; Με το χέρι στην καρδιά δεν γνωρίζω, (μην σπεύσει κάποιος να με κατηγορήσει ότι τα παίρνω από κάπου - μακάρι, αλλά πού τέτοια τύχη!). Αυτό που πιστεύω είναι ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Δεν είναι απαραίτητο να φταίει μόνο η διοίκηση, ή μόνον ο Κούπερ.

H πλευρά αυτών που υποστηρίζουν ότι φταίει η διοίκηση
Τα επιχειρήματα που χρησιμοποιεί η συγκεκριμένη πλευρά τα γνωρίζουμε και όλες αυτές τις ημέρες αν μη τι άλλο, ακούσαμε πολλά. Δεν χρειάζεται να τα αναπαράγω...

Μήπως όμως και η διοίκηση έχει το δίκιο της;
Την κατηγορούν για καραβιές παικτών.
Πριν την φυγή του Κούπερ, αντίθετα την κατηγορούσαν για το γεγονός ότι κωλυσιεργούσε και ότι δεν έφερε παίκτες από 01/01/2011 που ξεκίνησε η μεταγραφική περίοδος.
Την κατηγορούν για το γεγονός ότι δεν ανανέωσε το συμβόλαιο του Κούπερ
Θα μπορούσε να γίνει όμως αυτό πραγματικότητα; Από ότι ακούγεται ο manager του Κούπερ ζήτησε 1,5 εκ. και από εκεί και πέρα έθεσε κάποιες προϋποθέσεις σχετικά με διαθέσιμο budget προς εκμετάλλευση (για παίκτες). Το πρόβλημα είναι ότι αυτό το 1,5 χαρτί με τους φόρους προς την εφορία έφθανε σχεδόν στα 2 εκ. ευρώ τον χρόνο (χωρίς τις μεταγραφές)...
Την κατηγορούν για το γεγονός ότι οι μεταγραφές του καλοκαιριού δεν ήταν επιλογές του Κούπερ
Δυστυχώς και αυτοί που ήταν επιλογές του Κούπερ, δεν απέδωσαν. Ο Πορτίγια, τον οποίο έφερε μαζί του μετά από ταξείδι που είχε κάνει στην Ισπανία, πέρασε και δεν ακούμπησε. Και ο Λίμα, ο οποίος και δεν πήρε ευκαιρίες, αλλά από ότι φαίνεται δεν τις άξιζε κιόλας...
Την κατηγορούν για το ότι δεν έδωσε την ευθύνη των μεταγραφών στον Καμάνιο (Manager Κούπερ).
Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο η διοίκηση δεν ξεμπρόστιασε τον συγκεκριμένο κύριο (αν αληθεύουν αυτά που ακούγονται). Τι ακούγεται; Ότι ο συγκεκριμένος manager έφερε κάποιες "περίεργες" προτάσεις για παίκτες, τους οποίους ήθελε ο Κούπερ. Ο Καλίνσκι, του οποίου η μεταγραφή χάλασε λόγω απαιτήσεων της ομάδας του, ο Εντού που δεν μπόρεσε να σπάσει το συμβόλαιό του, ο Παπαδόπουλος για τον οποίο η Θέλτα ζητούσε 500χιλ για δανεισμό 6 μηνών(!) κ.α. ανάλογες περιπτώσεις. Χαρακτηριστικά ακούγεται η περίπτωση του Μπίλιτς, τον οποίο πρότεινε ο Καμάνιο, με ένα Α κόστος. Η διοίκηση από την άλλη έκανε κάποιες επαφές με την Χιχόν και τελικά αποδείχθηκε ότι μπορούσαμε να τον πάρουμε για μικρότερο κόστος. Και έρχεται και λέει η διοίκηση στον Κούπερ, να προχωρήσουμε στην απόκτησή του; Και λέει αυτός, όχι δεν μου κάνει...

Αξία του προπονητή Κούπερ
Σίγουρα είναι αναμφισβήτη! Το γεγονός ότι έχεις ένα γερό χαρτί στον πάγκο, είναι ικανό για να προσελκύσει χορηγούς, υποψήφιους μεταγραφικούς στόχους, ενώ έχεις ταυτόχρονα και τον σεβασμό από τα media, ενδεχομένως και από τους διαιτητές (αν και στην Ελλάδα δεν ισχύει κάτι τέτοιο). Το συγκεκριμένο ποσό θα πρέπει να το δικαιολογεί όμως και ο προπονητής. Καθρέφτης ασφαλώς η εικόνα της ομάδας.
Τι έδειξε λοιπόν ο Κούπερ, αυτόν τον έναν χρόνο που έμεινε στην ομάδα μας
Play off και 4η θέση στην τελική κατάταξη του πρωταθλήματος.
Τελικός Κυπέλλου, τον οποίο χάσαμε από τον βάζελο.
Φανταστική πορεία στην Ευρώπη και ανέλπιστη πρόκριση, μέσα από πολύ δύσκολο όμιλο!
Άσχημη πορεία στην Ελλάδα, 8η θέση (προς το παρόν), κακή εικόνα στα περισσότερα παιχνίδια, αποκλεισμός στο κύπελλο από τα Τρίκαλα! Κινδυνεύουμε να μείνουμε έξω από τα play off από κάτι ανύπαρκτους τύπου Ξανθούλες και Τέληδες...
Τρομερό κόλλημα στο 4-4-2, το οποίο δεν άλλαζε ποτέ.

Συμπέρασμα
Δεν ξέρω τι από όλα αυτά που αναφέρω ισχύει. Μπορεί άλλα να είναι αλήθεια, και άλλα ψέμματα ή φήμες. Εννοείται πως η διοίκηση δεν περίμενε τη συγκεκριμένη εξέλιξη, καθώς ήταν ένα γεγονός που έστρεψε την μάζα του κόσμου απέναντί της, ενώ σε καμία περίπτωση δε θα ήθελε να της φορτωθούν οι ευθύνες για τυχόν αποτυχία εισόδου στα play off.
Προσωπικά προβληματίζομαι πολύ, για το γεγονός ότι η ομάδα δεν έδειχνε να έχει περιθώρια βελτίωσης. Ανάλογα με τα όπλα που διαθέτει ο κάθε προπονητής στήνει και την ομάδα του. Όλοι εμείς βλέπαμε ότι η ομάδα δεν μπορεί να παίζει με 2 κόφτες που δεν έχουν τη δυνατότητα να μοιράσουν παιχνίδι και όμως ο Κούπερ επέμενε εκεί. Πόσες φορές άκουσα τον Red να μου λέει στο γήπεδο ότι η ομάδα μας είναι η πιο προβλέψιμη του ελληνικού πρωταθλήματος (ανάπτυξη μόνο από τα πλάγια); Πόσες φορές βλέπαμε ότι η μπάλα δεν έφτανε με τίποτα στους επιθετικούς; Έφταιγαν οι επιθετικοί αποκλειστικά και η ανικανότητα του Ρουίς και του Κόκε; Αμυντικός μας, έχει δηλώσει σε ανύποπτο χρόνο ότι "ο Κούπερ μας διδάσκει τεχνικές για βελτίωση της άμυνας, αλλά εμείς στην επίθεση πάσχουμε"!!!

Μπορούμε να εχουμε έναν προπονητή που θα αμοίβεται με 1,5 χαρτί + την εφορία, για να είμαστε 8οι στην βαθμολογία; Και μην πει κανείς ότι δεν ήταν οι επιλογές του Κούπερ, γιατί τότε είναι και ο ίδιος υπεύθυνος για το γεγονός ότι δεν ξεμπρόστιασε τη διοίκηση το καλοκαίρι.

Τελείωσε, εγώ δεν ξανασχολούμαι με τον Κούπερ. Μόνο ΑΡΗΣ
Πρέπει να προχωρήσουμε παρακάτω. Η νίκη στο παιχνίδι με τον Τέλη είναι μονόδρομος. Αυτό που μετράει είναι η ομάδα να βγει στα play off. Στήριξη στην ομάδα και ας αφήσουμε τις διχόνοιες. Επειδή έφυγε ο Κούπερ, δε θα διαλυθεί η ομάδα. Αν το κάνουμε αυτό θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Εγγραφή στη λέσχη, στήριξη στα δύσκολα παιχνίδια που έπονται, χρειαζόμαστε απαραίτητα βαθμούς.

Είμαι σίγουρος ότι αυτοί που κράζουν περισσότερο στα ερτζιανά της πόλης, είναι αυτοί που πριν 1-2 μήνες έκραζαν τον Κούπερ για το γεγονός ότι δεν έκανε τις σωστές αλλαγές, ή για το ότι ήταν κολλημένος στο 4-4-2. Εννοείται πως έκραζαν από το καφενείο, γιατί στο γήπεδο ως γνωστόν δεν πατάνε, μια και τους έδιωξε η ομάδα. Ή είναι οι ίδιοι που χειροκροτούσαν την ομάδα της Τρίπολης που πήρε τους 3 βαθμούς με το κατενάτσιο και την καθυστέρηση, ή τον Πανιώνιο που ήταν πολύ ανώτερος από τον Άρη...

Μπορεί να κάνω λάθος, μπορεί και όχι. Όποιος δεν γουστάρει τις κινήσεις της διοίκησης, ας κάνει υπομονή, ας στηρίξει την ομάδα μέχρι το καλοκαίρι, και μετά ας κάνει ό,τι θέλει. Ας ψηφίσει κατά και ας ξεσηκώσει τα ραδιόφωνα της πόλης για να μαυρίσουν την διοίκηση στις εκλογές. Όμως έως τότε θα πρέπει να κάνει υπομονή, αν αγαπάει πραγματικά τον Άρη...

22 σχόλια:

jim είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 2:58 π.μ.

VardARI, πιάνεις, το θέμα, από την άλλη πλευρά και καλά κάνεις από την μεριά σου.

Σημαντικό, το μήνυμα που περνάς στον επίλογο σου. Στην τελευταία παράγραφο του άρθρου σου δηλαδή.

Ότι έγινε, έγινε και δεν αλλάζει. Το ζητούμενο, είναι, κάποια στιγμή, η ομάδα μας, να συνεργαστεί με έναν προπονητη για καιρό. όπως, αντίστροφα. Ένας προπονητής, να συνεργαστεί με την ομάδα μας για καιρό. Για χρόνια δηλαδή.

Επίσης, καλό είναι να στηριχτεί, ένας κορμός παιχτών, έτσι ώστε σταδιακα, να δένεται ακόμη περισσότερο (αυτος ο κορμός) και με τις μικρές προσθαφαιρέσεις να βελτιωνόμαστε αισθητα, με τον καιρό.

Οι πολλές μεταγραφές και οι πολλές αποδεσμεύσεις, δεν οδηγούν, στο γρήγορο δέσιμο των παιχτών.

Ασφαλώς και αυτό που έχει την μεγαλύτερη σημασία ειναι ο ΆΡΗΣ..Άλλωστε, ο ΆΡΗΣ, είναι πάνω από τον καθένα μας.

Ανώνυμος είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 9:35 π.μ.

ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ...
ΜΕ 8000 ΜΕΛΗ ΣΤΗ ΛΕΣΧΗ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΠΟΥ 1.000.000 ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΠΕΡ ΤΟΝ 2.000.000 ΕΥΡΩ???ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ 2.000 Ή ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΡΔΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 6.000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΙ ΜΙΣΟΙ!!!ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΛΕΣΧΗ ΤΟΥ SUPER 3,ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΩΣ ΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΤΟΜΩΝ ΣΤΗ ΛΕΣΧΗ ΕΙΝΑΙ "SUPERADES" TΟΤΕ ΝΑΙ Η ΛΕΣΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ SUPER 3,NOΕΙTA ΠΑΝΤΑ!!!ΑΛΛΟΙ ΠΑΛΙ ΛΕΝΕ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΔΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΡΑΦΤΩ,ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ???ΜΑΓΙΚΑ???ΑΦΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΩΝ Ο,ΤΙ ΔΙΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ!!!
ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ SMS ΣΤΑ ΡΑΔΙΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΗ...ΔΩΣΤΕ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΥΝΑΜΩΣΤΕ ΤΟΥΣ,ΙΣΩΣ ΜΕ ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ...


DOTORE

Ανώνυμος είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 10:40 π.μ.

aderfia,ego den eime gramenos stin lesxi,dioti den pistevo stin axia tis.ute me antipolitefsi lynete to provlima,giati h arrostia eine poly vathia.xerei kanenas posa melh,aftis tis dioikisis,htan ke stin prohgumenh,tu skorda??o l o i !!!pistevete pragmatika,oti an erthei allh,(pu tha erthei),thane diaforetikh ap tis 2 prohgumenes?koitaxte me psixro mati,tis omiotites me tis epiloges pexton ke tis apodesmefseis ke tha katalavetemesusis tis sezon efygan,parathuelos,nebegleras(alhthia,giati efyge?)ronaldo ke tora ta idia.giati h nyn dioihkhsh afu desmeftike na mas pei ta oikonomika,ap thn ora pu eklexthke,den mas ta leei akoma?ute ta diarkeias den eipe posa eine?apo pu o proin proedros exei efhmerida ke stathmo?akuga ston aris fm,stelexos tis dioikisis na leei oti vgenun isa-isa,parolo tin prokrisi!!!pius pextarades plironete re mages??kathe agonistiki to xarilau ta teleftea 5 xronia eine tiga.pu pane afta ta lefta?pu eine ta lefta tu avraam?(lene gia ta 500 pu tha dosun sto xorio tu,e doste ta,2.5 pirate),tu jahic,ta lefta tu uefa,tu megaliteru tileoptiku symvoleou,ton 15 xorigon,ton diarkeias, tis lesxhs??diladi o tsaruxas ke o grantas eixan megalitera esoda???pistevo,den exei nohma kanenos eidos antistashs.ego phgeno sto ghpedo gia thn idea ke tin fanela.oti ke na pume eine psila grammata,


super_aris

O_BETATZIS είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 10:58 π.μ.

Vardaris ωραία τα λες συμφωνώ σε όλα εκτός από κάτι.
Πρώτα από όλα, ναι και εγώ νομίζω ότι θα ανακάμψουμε.
Εξάλλου, χειρότερα δεν έχει από 8οι.

Σχετικά με τους γκρινιάρηδες των καφενείων που αναφέρεις:
1) Αν δεν υπήρχε ούτε ένας Αρειανός του καναπέ θα παίρναμε
τηλεοπτικά δικαιώματα; και αν ναι, πόσα;;
2) Αν δεν πηγαίνει κάθε Κυριακή κάποιος στο γήπεδο, δεν έχει
δικαίωμα να αγαπά μια ομάδα;

3) Όντως υπάρχει πολύ μίρλα, γκρίνια και μιζέρια από φίλους
αρειανούς. Αλλά με ΕΞΟΡΓΙΖΕΙ η ειρωνεία και το υφάκι που
τους απαντάνε στο ΑΡΗΣ FM. Όσο ανόητα και να μιλάνε αξίζουν
σεβασμό. Χωρίς αυτούς οι περισσότεροι εργαζόμενοι της ΠΑΕ
θα ήταν ή άνεργοι ή ανύπαρκτοι. Σεβασμός, λοιπόν, εκατέρωθεν

kkoulgr είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 11:10 π.μ.

Μιας και μίλησε ο δικηγόρος του Διαβόλου, ας μιλήσω και γω με τη σειρά μου.

Πρώτα απο όλα θα ξεκινήσω του φίλου που μιλά με ονόματα παικτών και τη συμπεριφορά της διοίκησης. Αν δε γνωρίζεις επακριβώς, εκτίθεσαι με τα ονόματα που γράφεις. Ειδικά στο θέμα Παλαθουέλος, άστο μην ασχολείσαι καθόλου.

Μιλάς για οικονομικά έσοδα και έξοδα σαν ο ΑΡΗΣ να είναι κάποιο μπακάλικο της γειτονιάς και το κρατά ο Ζήκος. Μου άρεσε βέβαια το όνομα που υπογράφεις, γιατί κατά τα άλλα οι αιχμές που αφήνεις πάνε εκεί.

πρέπει να καταλάβουμε όλοι, ότι στόχος τους είναι η Λέσχη. Η απαξίωση αρχικά και μετέπειτα η διάλυση της. Πρέπει να νιώσουμε τι είναι ο φορέας της Λέσχης για τον ΑΡΕΙΑΝΟ και να αντιληφθούμε την αναγκαιότητα της για την επιβίωση του συλλόγου.

Ο ΑΡΗΣ είναι μια κοινωνία απο μόνος του. Αν μιλάτε για στρατόπεδα και περίεργα υφάκια. Πέφτετε στην καλοστημένη παγίδα που έστησαν αυτοί που έχουν συμφέροντα.

ΑΡΗ φέρε το διπλό.

Ανώνυμος είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 11:48 π.μ.

makari aderfe,na kano lathos.dystixos eidika sto thema parathuelos,gnorizo,ti synevei.apla rotao:afu zhtan apo emena na gino metoxos,na syneisfero oikonomika,na pliroso tin syndromi mu,na paro to diarkeias mu,den tha prepei na xero ke ta oikonomika tis eterias??alhtheia,posa ap ta 8000 melh pu me kamari diatranononte pos exume,eine oikonomika taktopioimena????ke posa ap afta,eine melh tu syndesmu??kalo tha eine,epishs, na mas pun,aftoi tis apogevmatis zonhs tu stathmu,pote graftikan aftoi stin lesxh.episis,nomizo,pos ta eishthria me th city,kykloforisan,enan mhna noritera(ara ke oi oikonomikes ananeoseis tis lesxhs),giati den yparxei frago.fysika ke o ARIS eine mia koinonia monos tu ke aftoi pu exun symferon ap thn omada,arga h grigora,tha xevrakothun.

omada,fere to diplo.

super_aris

Ανώνυμος είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 11:50 π.μ.

Vardari, αν και είσαι το πουλέν μου εδώ μέσα (από άποψη "πένας") , διαφωνούμε κάθετα.
Η περίπτωση του Κουπερ (όπως και Χαβίτο, Κάμπορα κλπ) ανήκουν στην κατηγορία της μονόπλευρης πληροφόρησης. Όπως στον πόλεμο πχ του Ιράκ είχαμε πληροφόρηση μόνο απο το CNN και μας λέγαν ότι οι Αμερικάνοι τα κάναν όλα τέλεια ενώ ο Σαντάμ ήταν ο γιος του διαβόλου. Ένα τέτοιο πράμα.

Απορώ πως δεν κάνεις την σύνδεση που θα έκανε και ένα 10χρονο παιδί, της ημερομηνίας ανακοινώσεως των μεταγραφών και της ημερομηνίας παραίτησης του Κούπερ. Είναι πασιφανέστατο ότι τις κράτησαν τις μεταγραφές για αμέσως μετά την εξαναγκασμένη παραίτηση του για α ν τ ι π ε ρ ι σ π α σ μ ό , για να κοπάσουν τις αντιδράσεις κλπ. Όπως κάθε φορά που οι κυβερνήσεις περνάν κάποια αντιλαικά μέτρα φροντίζουν να γίνεται εκείνο το καιρό κανα μουντιάλ , να είναι ο κόσμος στις παραλίες, να ασχολούνται με καμιά 17Ν ή να σκότωσε κάποιος καθυστερημένος γιος τους γονείς του και να τους έβαλε στην κατάψυξη.Ο Σαουρίδης και ο Κόντης φαίνεται πάλι εκτίμησαν σωστά το νοητικό επίπεδο κάποιων.

Λες ότι αυτοί που δεν θέλουν να διαβάσουν ξανά στη ζωή τους τα ονόματα "Κόντης" και Άρης στο ίδιο κείμενο είναι αυτοί που δεν πανε στο γήπεδο. Εσύ πας στο γήπεδο; Γιατί εγώ που πάω βλέπω ένα γήπεδο να χειροκροτάει τον Κούπερ ακόμα και στις πιο απρόσμενες ήττες και δόξα το θεό, φέτος είχαμε αρκετές στο Χαριλάου.

Αρειανέ που πας στο γήπεσο, η διοίκηση δεν λέει ότι ο Κούπερ ζήτησε 1,5 χαρτί και παίχτες . Οι κύκλοι της διοίκησης το λένε. Αν το έλεγε η επίσημη διοίκηση ,θα έπαιρνε την απάντηση από τον στρατηγό. Αα..! μια και το ανέφερες, κύκλοι του προπονητικού τιμ λένε ότι η διοίκηση έχει καταχραστεί πάνω από 1 χαρτί από τα ταμεία του Άρη μόνο τη φετινή σεζόν.

Αυτό που πραγματικά είναι σίγουρο ότι η πορεία του Άρη στην Ευρώπη είναι 100% χάρη στον Κούπερ. Κάτι σαν την άνθηση του μπάσκετ τη δεκαετία του '80 που οφειλόταν 100% στον Γκάλη (τον οποίο η διοίκηση μας θα είχε διώξει από την πρώτη χρονιά για την φιλοχρηματία του).

Το μόνο που θα συμφωνήσω είναι ότι έχουμε εκλογές το καλοκαίρι. Τωρα αν εσύ δεν θες να μιλάς μέχρι τότε γι'αυτά που βλέπεις, θαυμάζω την πειθαρχία σου. Επειδή όμως θαυμάζω την ελευθερία μου περισσότερο , θα φωνάζω μέχρι τότε να πάρει δρόμο αυτή η λέρα ο Κόντης από τον Άρη μας.

Χαβίτο

kkoulgr είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 12:00 μ.μ.

Το επιχείρημα σου με τυ σύνδεση των ημερομηνιών, παραίτησης και μεταγραφών είναι ακριβώς ολόιδιο με το επιχείρημα των Αμερικάνων για να βομβαρδίσουν το Ιρακ, το Αφγανιστάν, τη Σερβία. Αυτά και άλλα πολλά φίλε, προσπαθείς να δημιουργήσεις κλίμα, με το προσωπικό μένος που έχεις ενάντια σε κάποιον και απαντάς με συκοφαντίες και επιστημονικά σενάρια φαντασίας και όχι με επιχειρήματα και αποδείξεις.

όσο για σένα φίλε που ξέρεις τόσα για τον παλαθουέλος αλλά ενδιαφέρεσαι να μάθεις στοιχεία για την Λέσχη, είναι πολύ απλό. Χθες βγήκε ανακοίνωση πόσοι είναι οικονιμκά τακτοποιημένοι. Τα επιχειρήματα που παραθέτεις είναι φαντασία και προσωπικές σου τοποθετήσεις. Τα εισιτήρια εκδίδονται απο την UEFA. Με τα ΝΟΜΙΖΩ και τα ΑΚΟΥΣΑ απο ΚΑΠΟΙΟΝ, η χώρα μας μπήκε σε εμφύλιο πόλεμο και ακόμα το πληρώνει. Άντε να ξυπνάμε σιγά σιγά.

Ο_ΒΕΤΑΤΖΙS είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 12:11 μ.μ.

Νομίζω ότι όλοι εδώ μοιραζόμαστε κάτι κοινό.
Φυσικά και εγώ αλλιώς αγαπώ την κοπέλα μου, αλλιώς ο VardAris,
αλλιώς ο Jim, αλλιώς ο kkoul. Ο καθένας είναι διαφορετικός.
Έτσι, με διαφορετικό τρόπο αντιλαμβάνεται και ο καθένας μας
τα πάντα, την ομάδα, την Αρειανάρα και τη ζωή.

Με τα άκουσα ότι έφαγαν οι διοικούντες κλπ δε βγαίνει άκρη.
Στην τελική αν ο Αρης ανεβαίνει χρονιά με τη χρονιά και σταθεροποιείται
στις ψηλες θέσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη ΑΣ ΦΑΝΕ!!!

Αλλά όσο οι συνδεσμίτες επιτίθενται με ειρωνία στους "άλλους" Αρειανούς και το παίζουν ήρωες και GIJOE του Άρη τόσο θα πληθαίνουν οι υποψίες. Και όσο οι "άλλοι" είναι αχάριστοι για τις τόσες καλές
προσπάθειες (ορχήστρα, κορεό, συνθήματα, Συμπαράσταση) τόσο οι συνδεσμίτες θα εξοργίζονται.
Όλοι είμαστε στην ίδια πλευρά.
Σκίστε τον Τέλη μες στην Κρήτη.

VardARIS είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 12:26 μ.μ.

@ Betatzis,
Τι εννοείς όταν λες ότι "αν δεν υπήρχε ούτε ένας Αρειανός του καναπέ θα παίρναμε τηλεοπτικά δικαιώματα;" δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι ολόκληρος Άρης έχει 22.000 λαό και αν πάνε όλοι δε θα μείνουν άλλοι για να πάνε στα καφενεία???!!!
Στο δεύτερο ερώτημά σου, δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να αγαπάει κάποιος μια ομάδα και να μην πηγαίνει στο γήπεδο. Η μόνη αιτία μπορεί να είναι το οικονομικό. Αλλά και πάλι όποιος θέλει θα κόψει από κάπου αλλού και θα πάρει το εισητηριάκι του για την 3 ή για την 1. Τι να κάνω εγώ τους γιαλαντζί αρειανούς του καναπέ που βγαίνουν στα ραδιόφωνα και αφορίζουν, και σχολιάζουν και φωνάζουν, αλλά δεν ξέρουν ποια είναι η Θ3! Δυστυχώς από την στιγμή που η ομάδα δεν έχει επενδυτή, αυτός που αγαπάει την ομάδα καταλαβαίνει ότι πρέπει ο ίδιος να την στηρίξει.
Και τέλος για το ραδιόφωνο του Άρη, δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δεν ακούω πολύ ραδιόφωνο λόγω εργασίας. Αν απαντούν με ειρωνεία τότε λάθος τους...

VardARIS είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 12:44 μ.μ.

@ Χαβίτο:
Καταρχάς σε ευχαριστώ για το κοπλιμέντο! :)))
Κατά δεύτερον, δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς όταν αναφέρεις περί μονόπλευρης ενημέρωσης, από την στιγμή που γνωρίζουμε τις απόψεις και των δύο πλευρών στο θέμα Κούπερ. Ή μάλλον, γνωρίζουμε καλύτερα την άποψη από την πλευρά των ατόμων που κατακρίνουν την διοίκηση. Αυτοί είναι που βγαίνουν και κατακεραυνώνουν Κόντη και Super 3 (κ.α. υποχείρια - Αθανασιάδης) όπως υποστηρίζουν.

Σχετικά με αυτό που αναφέρεις για τις μαζικές ανακοινώσεις παικτών, νομίζω ότι έχεις άδικο. Ίσα - ίσα που με τις πολλαπλές ανακοινώσεις η διοίκηση ήρθε σε δύσκολη θέση, μια και την κατακρίνουν και πάλι για το γεγονός ότι φέρνει καραβιές παικτών. Από την άλλη, αν δεν προχωρούσε σε κινήσεις τότε οι ίδιοι που τώρα κράζουν, θα έβγαιναν και θα ξέσκιζαν τον Κόντη, για το γεγονός ότι δεν είχε μεταγραφικό πλάνο, και για το γεγονός ότι άφησε γυμνή την ομάδα να παίζει με Αραβίδη και Κασναφέρη. Εγώ νομίζω ότι έπραξε σωστά. Ειδικά η τελευταία κίνηση του Μπομπαντίγια είναι πολύ σημαντική. Ο Ολυμπιακός του Μαρινάκη κινήθηκε επίσης για την απόκτησή του. Και όμως ο Άρης κέρδισε την υπογραφή του.

Εγώ πηγαίνω στο γήπεδο και δυστυχώς με λύπη μου βλέπω μερικούς να χειροκροτούν τους αντιπάλους, όπως και βλέπω να χειροκροτούν τον Κούπερ, μετά από ήττες. Δηλαδή εμείς ως οπαδοί πρέπει κάτι να κάνουμε κάθε φορά ε? Πρέπει ή να γιουχάρουμε (κατακριτέο), ή να χειροκροτάμε ακόμη και στις ήττες? Υπάρχει και η τρίτη λύση, να σηκωθώ να φύγω χωρίς να κάνω απολύτως τίποτα. Να ψιλιαστεί και ο ίδιος και να καταλάβει ότι με τις άσχημες εμφανίσεις ο κόσμος ξενερώνει και απογοητεύεται. Να δουλέψει περισσότερο και να βρει λύσεις για το χάλι που παρουσίαζε η ομάδα εντός των ελληνικών συνόρων.

Και κάτι τελευταίο, αν για όλες τις αιτίες των κακών στον Άρη είναι ο Κόντης, τότε ναι να φύγει! Αλλά φταίει για όλα ο Κόντης??? Δεν νομίζω...

ΝΑVAS είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 12:45 μ.μ.

ΧΑΒΙΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΑ.ΣΕ ΕΧΕΙ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ Η ΦΥΓΗ ΤΟΥ ΚΟΥΠΕΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΘΑΡΑ

ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΡΑΖΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΑΝΕ ΓΡΑΨΟΥ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.

ΜΑΓΚΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ?

ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΚΟΝΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ ΠΑΛΙ ΧΟΙΡΟΤΕΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕ.

ΚΡΑΖΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΚΑΡΑΒΙΕΣ ΠΑΙΚΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΗΣ ΠΡΙΝ ΕΠΕΡΝΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΑΥΤΟΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ

ΕΝΤΑΞΕΙ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΤΟΝ ΠΟΛΥΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΝ ΚΟΝΤΗ ΚΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΛΑΘΗ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΡΙΟ.

ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΑΥΤΗ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΚΟΥΠΕΡ

ΟΠΟΙΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Ο ΜΑΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ

ΜΟΝΟ ΔΙΠΛΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.....................

O_BETATZIS είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 12:55 μ.μ.

VardRaris δυστυχώς δε συννενούμαστε.

Αφού "τι να τους κάνεις τους Αρειανούς του καναπέ"
ας καθίσουμε οι 20-30000 που πάμε στο γήπεδο και τους άλλους
ας τους χαρακτηρίζουμε και ας τους ειρωνευόμαστε.
Και ας καλύψουμε τα κόμπλεξ μας και κάθε ανεπάρκειά μας με την επιτυχία μας να είμαστε οι εκλεκτοί Αρειανοί, τα μέλη μιας εκλεκτής ομάδας στο στυλ Μασονικής στοάς. Κατά τα άλλα... "λαϊκής βάσης"...

Και ναι υπάρχουν και άλλοι λόγοι να μην πάει κάποιος στο γήπεδο.
Όπως το στριμωξίδι, η έλλειψη τουαλέτας, η περιορισμένη ορατότητα και άλλα τόσα που μόνο η ένταση της κερκίδας τα αναπληρώνει.

kkoulgr είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 1:04 μ.μ.

Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ τον VardARI, δε κατάλαβες αυτό που γράφει? Εννοεί ότι ο λαός του ΑΡΗ είναι τεράστιος ώστε δεν υπάρχει πρόβλημα αν σηκωθεί και κάποιος και πάει στο γήπεδο. Δεν έχει μόνο 23000 κόσμο η ομάδα.

Ομάδα λαϊκήςβάσης με 10.000 διαρκείας και 8000 μέλη στη Λέσχη. Μάλιστα.......δε βγαίνουν τα νούμερα παιδιά. Όσο για τη μασονική στοά που αναφέρεις, δε νομίζω να χρειάζεται κάποια ειδική μυσταγωγία για να γίνεις μέλος της Λέσχης και να αποκτήσεις τα ίδια δικαιώματα με τους υπολοίπους.

RedDragon είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 1:24 μ.μ.

Ο καθένας πιστεύει ότι θέλει άλλωστε τις αλήθειες δύσκολα θα τις μάθουμε. Πολλές φορές η αλήθεια είναι διαφορετική για τον έναν κ διαφορετική για τον άλλον...

Συμφωνώ ότι δε μπορεί να φταίει μόνο η διοίκηση ή μόνο ο Κούπερ αλλά τα τελευταία χρόνια πάντα φταίνε οι άλλοι. Έφταιγε ο Όγιος, έφταιγε ο Φερέρ όταν έφυγε, έφταιγε ο Ίβιτς, ο Χαλκιάς κ ο Μπάγεβιτς, ο Βιτόλο, ο Παπάζογλου, ο Κάμπορα, ο Νασούτι, ο Χαβίτο κ τέλος ο Κούπερ κ ο μάνατζερ του.

Πότε βγήκε η διοίκηση να πει ΝΑΙ κάναμε λάθος; ΠΟΤΕ.

Είναι ΥΓΕΙΑ να έχουμε διαφορετικές απόψεις. Και αυτές τις απόψεις πρέπει να τις συζητάμε. Μόνο έτσι θα πάμε μπροστά. Κανείς δε μπορεί να μας αναγκάσει να έχουμε μία άποψη. Δεν κάνουμε κακό στην ομάδα όταν έχουμε διαφορετικές απόψεις όπως αφήνουν να εννοηθεί...

Κ δεν χρειάζεται να το λέμε κ να το ξαναλέμε ότι πάν απ'όλα είναι ο Άρης. Απ' όλα κ όλους όμως...

VardARIS είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 3:18 μ.μ.

Ειλικρινά Betatzi, και εγώ δε σε καταλαβαίνω φίλε. Στριμωξίδι, έλειψη τουαλέτας και περιορισμένη ορατότητα! Πού στο γήπεδό μας? Ναι υπήρξε στριμωξίδι στα παιχνίδια που έγινε sold out. Αλλά δηλαδή τι είναι καλύτερο, να έχουμε 10.000 κόσμο στο γήπεδο, ώστε να είμαστε χαλαρά, να πιάνουμε 2 θέσεις ο καθένας και να πηγαίνουμε στην τουαλέτα κατευθείαν χωρίς να χρειάζεται να περιμένουμε?

Από την στιγμή που το γήπεδό μας έχει χωρητικότητα 22.000 άτομα, εγώ θα χαρώ να στριμώχνομαι σε κάθε παιχνίδι, παρά να είμαι μόνος μου στην κερκίδα. Ειλικρινά καταχάρηκα την ατμόσφαιρα με Ατλέτικο, Λεβερκούζεν και Ρόζενμποργκ, έστω και αν πιεστήκαμε στις κερκίδες.

O_BETATZIS είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 4:51 μ.μ.

Επειδή όντως δε με κατάλαβες και μάλλον εγώ δεν το εξήγησα καλά θα πω την άποψή μου με ένα παράδειγμα.

Όλοι έχουμε μια άποψη για τη θρησκεία. Κάποιοι είμαστε Χριστιανοί,
κάποιοι Βουδιστές, κάποιοι Μουσουλμάνοι κάποιοι άθεοι.
Για να είσαι π.χ. Βουδιστής πρέπει όμως τουλάχιστον να γνωρίζεις τις βασικές αρχές, να μετέχεις στις ακολουθίες, τις μυσταγωγίες και δεν ξέρω τι. Παρόλο, λοιπόν, που ένας χριστιανός καλείται να είναι αφιλοχρήματος, τίμιος, ντόμπρος, να μην του κανει κουμάντο το πουλί του κλπ κλπ λίγοι το καταφέρνουν.
Παρόλ' αυτά και οι αυτοί που δεν πηγαίνουν κάθε Κυριακή εκκλησία ή δεν προσεύχονται στη Μέκκα και δεν είναι Σαολίν έχουν δικαίωμα να νιώθουν Χριστιανοί ή οτιδήποτε με τον τρόπο τους, και να καλύψουν τη βαθιά μεταφυσική τους ανάγκη.

Αν αυτό πρέπει να ισχύει για τη θρησκεία που καλύπτει την υπαρξιακή ανάγκη κάθε ανθρώπου, δε θα πρέπει να ισχύει και για τις ομάδες??? Ναι, συμφωνώ ο σωστός φίλαθλος πρέπει να μετέχει στις εκδηλώσεις, στη λήψη αποφάσεων και να δίνει και τον οβολό του για το καλό της ομάδας. Ας το κάνουν όσοι μπορούν και αξίζουν το σεβασμό. Οι άλλοι, που δεν μπορούν ή δε θέλουν ή τόσο μπορούν ρε παιδάκι μου, ας ακολουθούν. Και οι λίγοι μαζί με τους πολλούς μπορούν να κάνουν θαύματα. Τώρα αν οι λίγοι φτύνουν τους πολλούς, τότε δεν αξίζουν σεβασμό και δεν έχουν καταλάβει τίποτα από το ρόλο που τους δόθηκε.

Καλό Σ/Κ σε όλους

jik είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 5:05 μ.μ.

μάλλον κάποιοι δεν κατάλαβαν τι άνθρωπος ήρθε στον Αρη και το χειρότερο ότι έφυγε και μαζί του κάθε ελπίδα να κάνεις κάτι διαφορετικό καλή συνέχεια στην αγορά παικτών και προπονητών που ξέρεις μπορεί κάτι να βγει ......... Αρης είσαι

pavvou είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 7:28 μ.μ.

VardARIS σχετικά με το αρθράκι που ανέβασες λέω να κάνω κάποιες παρατηρήσεις. Εξάλλου μπορεί να μην είμαι ΑΡΗΣ αλλά είμαι και γω οπαδός.

1. Λες για το συμβόλαιο του ΚΟύπερ: 1,5 εκ;; Υπερογκο ποσό και δεν το πιστεύω! Με τίποτα! Ποιος έβγαλε προς τα έξω αυτό το νούμερο; Δεν έχει υπάρξει ΚΑΝΕΝΑΣ προπονητής στη ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου που να έχει πάρει τόσα!! Κ οι μανατζαραίοι το ξέρουν αυτό, δεν θα έλεγαν τέτοιο ποσό.

2. Το ότι ο μάνατζερ του Κούπερ θα προτείνει παίχτες με στόχο (κατ αρχήν) τη δικιά του τσέπη είναι λογικό. Όπως λογικό είναι η διοίκηση να του πει "υπάρχουν κ αλλού πορτοκαλιές" κ σε συννενόηση με τον προπονητή να βρουν λύσεις.

3. Εννοείται ότι ο Αρης είσαι πάνω από όλα τα ονόματα κ αυτόν θα στηρίζεις, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να μάθουμε πως γίνονται οι ομάδες καλύτερες. Για να μην σε πάω μακριά (βλ. Φέργκιουσον, Βεν γκερ) θα σε πάω στο Ελλάντα: Ομπράντοβιτς, Σάντος (σε ΠΑΟΚ, ΑΕΚ), Μπάγεβιτς (σε ΟΣΦΠ το 96-99), Δώνης (ΑΕΛ). Ακόμα και ο Καραγεωργίου (σε Εργοτέλη).. γιατί το θέμα δεν είναι οι κούπες, αλλά η πρόοδος που φανέρωσαν σε σχέση με το ρόστερ που είχαν.

VardARIS είπε... 22 Ιανουαρίου 2011 στις 8:55 μ.μ.

Φίλε pavvou, καλησπέρα.

Αν δεν κάνω λάθος είσαι Ολυμπιακός, για αυτό και μου κάνει εντύπωση αυτό που αναφέρεις ότι δεν γνωρίζεις κανέναν προπονητή που να παίρνει τόσα χρήματα! Η ομάδα σου λοιπόν (και τονίζω ξανά αν δεν κάνω λάθος) δίνει στον Βαλβέρδε 2εκ €! Ο Μαρινάκης για να κάμψει τις αντιρρήσεις του Ισπανού, πρόσφερε γη και ύδωρ. Ο Φερέιρα στον Παναθηναϊκό νομίζω πήρε 600.000€ για τους πρώτους 6 μήνες και μετά η ανανέωση του πάει στο 1,3 τον χρόνο.

Αν διάβαζες και παλαιότερα post που είχα κάνει, και εγώ ήμουν υπέρ της παραμονής του Κούπερ στον πάγκο μας. Εννοείται πως είμαι απογοητευμένος για το γεγονός ότι έφυγε.

Και κάτι τελευταίο: κε Κούπερ, πραγματικά απογοητεύομαι για το γεγονός ότι αφήνεις την ομάδα μεσούσης της περιόδου και στην πιο κρίσιμη καμπή. Είχες τις αντιρρήσεις σου, συμφωνώ, η διοίκηση είναι η χειρότερη δυνατή, συμφωνώ, δε σου φέρνουν παικτες, συμφωνώ... Όσα δίκια όμως και να είχες μην αφήνεις την ομάδα τώρα! Μάλιστα είσαι ανένδοτος και δε δέχεσαι καμία συζήτηση! Κάτσε, φάε τα σκ... (συγγνώμη για την έκφραση) και πάλεψε για να βγει η ομάδα στην Ευρώπη. Και μετά, το καλοκαίρι, πάρε το καπελάκι σου και φύγε.

pavvou είπε... 24 Ιανουαρίου 2011 στις 1:00 π.μ.

1,3 παίρνει ο Ερνέστο. Και μετά παίζουν τα μπόνους. Αλλά κ αυτός είναι ο πιο υψηλόμισθος που έχει περάσει.
Συμφωνώ με τη τελευταία παράγραφο. Τις καλησπέρες μου.