Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Απογοήτευση... (photos)

          Μόλις έχει τελειώσει το ματς και δεν μπορώ να χωνέψω αυτή την ήττα..Νομίζω πως με δεδομένη την ισοπαλία στον άλλο αγώνα ένας βαθμός στην Νορβηγία για μας θα ήταν χρυσάφι για την συνέχεια...Αλλά ακόμη και αυτόν δεν μπορέσαμε να πάρουμε...


           Από τότε που άρχισα να γράφω post σε τούτο το blog, όπως έχετε καταλάβει όσοι έρχεστε σε επικοινωνία μαζί μου, θέλησα να στηρίξω τα πάντα όσων αφορά την ομάδα μας και κυρίως για το ποδόσφαιρο αναφέρομαι...

          Στήριξη στους πάντες και στα πάντα για να μην αρχίζω να τα λέω ένα-ένα τώρα...Σκοπός μου ήταν και είναι, όσο μπορέσω και γω από την μεριά μου να συσπειρώσω λίγο παραπάνω τον κόσμο...

         Κριτική αρνητική σπάνια έκανα σε κάποιον ή και καθόλου μπορώ να πω...

         Δεν ξέρω για εσάς πως το βλέπετε το θέμα ή απλά αν είστε ευχαριστημένοι με την απλή συμμετοχή μας στον όμιλο αλλά εμένα δεν μου αρκεί αυτό..

          Γι' αυτό και πίστεψα ότι μπορούμε να κάνουμε μια καλή παρουσία σ' αυτόν τον όμιλο και κάποιοι διαφωνήσατε μαζί μου...και καλά κάνατε...

         Τα λέω αυτά επειδή θέλω να πω δυο λόγια που ίσως φανούν άκαιρα ή άσχημα ή αρνητικά...

         Λοιπόν, έχουμε την τύχη να ισοφαρίσουμε στο 42 και πάμε στο ημίχρονο με 1-1...Και μπαίνουμε μέσα με μια παθητικότητα, με μια χαλαρότητα που με νευρίασε...

          Η ομάδα έκατσε πίσω χωρίς λόγο, χωρίς να κάνει ούτε μια ευκαιρία της προκοπής μέχρι το 68 που φάγαμε το γκολ...

          Μοιραία έγινε το μπέρδεμα στους κεντρικούς αμυντικούς μας ή μια έλλειψη συνεννόησης θα την χαρακτήριζα και φάγαμε δεύτερο γκολ...

          Να μένεις όρθιος μέχρι το 68 στο Τρόντ Χάϊμ είναι σημαντικό...Αλλά έπρεπε να το διαχειριστούμε και ανάλογα αυτό...

          Ίσως η προσθήκη ακόμα ένός κόφτη θα βοηθούσε, ίσως το 4-4-2 μπορεί να μην μας βγαίνει στα εκτός έδρας απο ένα σημειο και μετά, ίσως το ένα ή το άλλο...Αυτά δεν είναι δικές μου δουλειές γιατί θα παρεξηγηθώ κιόλας...

          Το άλλο που μου κάνει εντύπωση είναι η παρουσία των Κόκε-Κάλβο...Ο Κάλβο δεν θυμάμαι να πάτησε περιοχή με αξιώσεις πάνω από μια φορά προς το 90στο λεπτό...

          Τον δε Κόκε, τον οποίο εκτιμώ και σέβομαι, πέρα από την μπαλιά προς τον Χαβίτο που άνοιξε την πόρτα για την ασσιστ στον Ρουίζ, δεν τον είδα ούτε μπάλα να κουβαλάει, ούτε μπούκες να κάνει, ούτε καν σουτττ...

           Ενώ ο Ρουίζ, είχε και το σουτάκι στην αρχή, πέτυχε και το γκολάκι (φυσικά μετά από μπαλιά που ξεκίνησε από τον Κόκε θα μου πείτε) και ήταν κινητικός...
   
          Τα προβλήματα ανάπτυξης που λέγαμε την Κυριακή συνεχίστηκαν δηλαδή...

          Αυτό το ματσάκι ήταν ευκαιρία μας όχι μόνο να πάρουμε βαθμό αλλά βαθμούς...Η Ρόζενμποργκ δεν είναι κάτι σπουδαίο...και πήγαμε χάσαμε...

          Ίσως κάποιοι νευριάζετε τώρα με αυτά που λέω και είστε απλά ευχαριστημένοι με την συμμετοχή μας στους ομίλους...Καταλαβαίνω..δεν διαφωνώ...

          Αλλά εγώ έχω φτάσει σε μια φάση που βλέπω κάποια πράγματα από την ομάδα που μου άρεσαν και είδα ότι μπορεί να προχωρήσει τα τελευταία χρόνια..

          Σίγουρα θα πάρουμε εμπειρίες αλλά δεν μου αρκεί μόνο αυτό...Θέλω συνέχεια-διάρκεια...

          Τέλος πάντων...δεύτεροι είμαστε με την Ρόζενμποργκ και έχουμε τους Γερμανούς στο ηφαίστειο...

Δ Ε Ν  Ξ Ε Ν Ε Ρ Ω Ν Ο Υ Μ Ε  Κ Α Ι  Π Ρ Ο Χ Ω Ρ Α Μ Ε  Α Ρ Ε Ι Α Ν Α Ρ Α  Σ' Α Γ Α Π Α Μ Ε

Και μερικές φωτογραφίες από την εκδρομή των ηρωϊκών οπαδών, αλλά και της 11άδας που ξεκίνησε...



20 σχόλια:

Skolix είπε... 1 Οκτωβρίου 2010 στις 1:08 π.μ.

Και εγω ειμαι απογοητευμενος. Ενα ματς που κρατουσαμε χαλαρα σχετικα καταφεραμε να το χασουμε. Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι η ομαδα δεν παιζει σωστο και απλο ποδοσφαιρο. Η Ροζενμποργκ με παρομοιο συστημα επαιζε πολυ πιο σωστα. Τα χαφ παιρναν μπαλες, τα εξτρεμ καναν σεντρες, οι επιθετικοι μαχονταν και κρατουσαν μπαλα και τα μπακ διναν βοηθειες. Τα δικα μας χαφ δε συμμετεχουν ΚΑΘΟΛΟΥ στο παιχνιδι, τα εξτρεμ αναλωνονται σε ατομικες ενεργειες (καλα που του βγαινουν του Χαβιτο φετος) και τα μπακ δεν κανουν τις σωστες κουρσες. Οσο για τους επιθετικους, ο Ρουις παιζει σωστα, ο Κοκε ειναι για κλαμματα.

Το ποδοσφαιρο ειναι απλο και ομαδικο. Οι παικτες μας ισως ειναι καλυτεροι απο αυτους της Ροζενμποργκ συνολικα, αλλα η ομαδα δεν εχει κανενα πλανο αναπτυξης.

Καλβο και Κοκε τους βαρεθηκα. Καλοι παικτες, αλλα δε μπορουν. Βαρεθηκα να τους βλεπω. Ο Κοκε γιατι δε βγαινει ποτε; Μηπως πειραζει τους ηλεκτρονικους πινακες για να μη βγαζουν το νουμερο του;

Γνωμη μου ειναι οτι η ομαδα δε μπορει να παιξει 4-4-2. Ελπιζω στο κοτετσι να κατεβασει 3 χαφ και Ρουις μπροστα.

Ενταξει, ειμαι προπονητης της εξεδρας και ο Κουπερ σπουδαιος προπονητης, αλλα μη μου πειτε οτι ικανοποιειται απο τον Κοκε; Ή απο το κεντρο της ομαδας, που ουτε μπαλα κραταει ουτε μπορει να αλλαξει 3 πασες;

Οι παικτες ειναι μετριοι και περιορισμενων δυνατοτητων, ας κοιταξει να τους κανει πιο ανταγωνιστικους. Δε τα γραφω ολα αυτα απο το σημερινο. Η ομαδα παιζει χαλια προς μετρια απο την αρχη με εξαιρεση την Ατλετικο και καποια πολυ καλα διαστηματα με Αουστρια. Χαλια με Γιαγκελονια μεσα, χαλια με Πανιωνιο, μαυρα χαλια με Εργοτελη, λιγοι με βαζελο. Με Καβαλα δεν το ειδα.

Τεσπα, ειμαι πολυ απαισιοδοξος για την ομαδα. Και αν τουλαχιστον μαθει να παιρνει νικες ουσιας, ειμαι πεπεισμενος οτι δεν προκειται να παιξει μπαλα. Ιδωμεν, ελπιζω να με διαψευσουν και θα γραψω παλι εδω οτι επεσα εξω.

jim είπε... 1 Οκτωβρίου 2010 στις 1:18 π.μ.

Με την Καβάλα φίλε scolix απλά διαχειριστήκαμε το γκολ που βαλαμε...
Δεν παίξαμε κανα σουπερ ποδοσφαιρο δηλαδη εκει..

Νομίζω ότι δεν είναι μόνο ότι τα κεντρικα χαφ δεν συμμετεχουν στο επιθετικο παιχνιδι, αλλα οτι το θεμα ειναι γενικοτερο..Αν δεν γίνεται κάτι σωστά και στις άλλες γραμμες ή θεσεις δεν θα γίνεται και στα κεντρικα χαφ κατι καλα..αυτα ειναι αλληλενδετα μεταξυ τους...

Skolix είπε... 1 Οκτωβρίου 2010 στις 1:34 π.μ.

Δε θελω να τα φορτωνω μονο στα χαφ, αλλα μου κανει εντυπωση που κατεβαζουν τη μπαλα οι αμυντικοι και κανουν γιομα, ενω κανενα απο τα χαφ δε γυριζει να παρει πρωτη πασα. Πολυ γιομα φετος. Πριττας και Φατι ειναι καλοι παικτες, αλλα ισως δεν κανουν μαζι, δε μπορουν να τσουλησουν λιγο τη μπαλα. Ο Τοχα απογοητευει, ενω ο Ναφτι που ειναι ο καλυτερος ολων εχει τα γνωστα προβληματα.

Ο Μισελ δεν πρεπει να περναει τη σεντρα, ο Βαγκελι δε μπορει να την περασει. Νομιζω οτι το προβλημα μας ειναι οτι οι περισσοτεροι παικτες ειναι καλοι σε εναν-δυο τομεις, αρα μετριοι εντελει.

Δεν ξερω, ειμαι πολυ απογοητευμενος. Καλυτερα να μη γραψω αλλο γιατι ισως γινομαι υπεροβολικος, απλα δε βλεπω καποια αχτιδα φωτος. Στασιμη ομαδα.

jim είπε... 1 Οκτωβρίου 2010 στις 1:42 π.μ.

Εντάξει, μην απογοητεύεσαι σε τετοιο βαθμο...Όλοι μας είμαστε στενοχωρημενοι αλλα κοιταμε μπροστά...

Θα δουλευτει η ομάδα ακομα περισσότερο..Μην ξεχνάμε ότι είναι και δύσκολη περίοδος με πανωτά δυσκολα ματς..

ο ΆΡΗΣ θα έχει φτάσει στα επιθυμητα επίπεδα που όλοι θέλουμε γυρω στις αρχές με μέσα Νοεμβρίου...

RedDragon είπε... 1 Οκτωβρίου 2010 στις 9:44 π.μ.

Παίδες μη τρελαίνεστε. Δεν παίξαμε τόσο άσχημα. Απλά σήμερα δεν είχαμε την τύχη με το μέρος μας.

Στο 1ο γκολ η μπάλα πάει από απόκρουση στον επιθετικό ενώ στο 2ο γκολ δεν κάνει κάποιο λάθος η άμυνα απλά ο παίχτης έβαλε ένα πολύ όμορφο γκολ από προσωπική ενέργεια.

Ίσως αυτό είναι που μας στεναχωρεί: Το ότι χάσαμε από μία ομάδα που ούτε καλύτερη είναι από εμάς ούτε έπαιξε καλύτερα στον αγωνιστικό χώρο.

Έτσι όμως είναι το ποδόσφαιρο.

jim είπε... 1 Οκτωβρίου 2010 στις 11:46 π.μ.

red, εγώ δεν κατάλαβα γιατί καθήσαμε πίσω στο δευετρο μερος...Αν παίζαμε επιθετικά ίσως κερδίζαμε κατι περισσότερο από το ματς..Η ομάδα δεν αντέχει αν πιέζεται για πολλή ώρα και αυτό φαίνεται...μιλαω για τα εκτός έδρας, γιατί στα εντός μεταμορφώνεται..

Άρα, αφου δεν μπορεί να κρατησει αν κλείνεται, ας παίζει επιθετικά αφού ούτως ή άλλως το σύστημα μενει το ίδιο..

RedDragon είπε... 1 Οκτωβρίου 2010 στις 11:59 π.μ.

Δες εγώ πιστεύω ότι η ομάδα έχει συγκεκριμένη αγωνιστική φιλοσοφία: Σφιχτή άμυνα κ πίεση από όλους τους παίχτες.

Η ομάδα μπαίνει στο γήπεδο για να κρατήσει το μηδέν κ στη συνέχεια για να δημιουργήσει.

Επομένως δεν γίνεται να αλλάζει η φιλοσοφία από το ένα παιχνίδι στο άλλο κ δεν είναι κ σωστό αυτό.

Κακά τα ψέματα η ομάδα θέλει πολύ δουλειά ακόμη...

jim είπε... 1 Οκτωβρίου 2010 στις 12:28 μ.μ.

Ναι red...συμφωνώ ότι έχει συγκεκριμένη αγωνιστικη φιλοσοφία και πρώτο μέλημα της είναι η διατήρηση του μηδέν πίσω στην άμυνα..

Χθες, στην αρχή του αγώνα ήμασταν κινητικοί και βγαίναμε μπροστά και στην άμυνα είχαμε τις καλυψεις που επρεπε..στην αρχη αυτο..

Τουλάχιστον ας το συνεχίζαμε και στο δευτερο ημιχρονο αυτό..

Όπως λες θελει δουλεια η ομαδα και η διακοποη λογων εθνικων ομάδων θα βοηθήσει πιστεύω...

Παντως πιστεύω ότι εφόσον πιάσουμε υψηλά επίπεδα απόδοσης αυτό θα γίνει στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος όπου το προγραμμα θα χαλαρωσει και οι παιχτες θα χουν τριβη μηνων μεταξυ τους...
Συμφωνείς;;;

RedDragon είπε... 1 Οκτωβρίου 2010 στις 12:39 μ.μ.

Σίγουρα όσο περισσότερο χρόνο θα είναι μαζί οι παίχτες τόσο καλύτερα.

Αλλά δε νομίζω ότι θα δούμε επιθετικό ποδόσφαιρο ούτε τότε.

Τα αμυντικά χαφ έχουν μεγάλη απόσταση από τους επιθετικούς και τα εξτρέμ μας παίζουν πάνω στη γραμμή έτσι μένει ένα τεράστιο κενό έξω από την περιοχή του αντιπάλου. Γι'αυτό δεν βλέπουμε κ πολλά σουτ.

Στην προσπάθεια μας να καλύψουμε το κενό αυτό βγαίνει ο Κόκε συνήθως να πάρει τη μπάλα από Κάλβο ή Χαβίτο κ μένει μέσα στην περιοχή 1 παίχτης οπότε πως να βάλεις το γκολ;

Συν ότι για άλλη μία χρονιά δεν εκμεταλλευόμαστε τις πολλές στημένες φάσεις...

Μπορεί να λέω κ βλακείες! Δεν είμαι κ προπονητής...

Ανώνυμος είπε... 1 Οκτωβρίου 2010 στις 1:53 μ.μ.

Καλησπέρα και από μένα. Πριν το παιχνίδι με τη Ρόζενμποργκ, όπως και πριν από κάθε μεγάλη στιγμή του ΆΡΗ μας, κάθομαι και βλέπω διάφορα βιντεάκια στο youtube σχετικά με την ομάδα μας. Πάντα μα ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ βλέπω το video από το Χαϊδάρι και το γκολ του Βελώνη και ΠΑΝΤΑ ΚΛΑΙΩ, ΠΑΝΤΑ ΔΑΚΡΥΖΩ γιατί Θ Υ Μ Α Μ Α Ι. Ήμουνα μέσα σε εκείνο το παιχνίδι...

Από τότε και μετά έχω δει τον ΆΡΗ να βγαίνει 3 φορές στις 4 στην Ευρώπη. Έχω δει μεγάλες ομάδες να έρχονται στο Χαριλάου και έχω κάνει απίστευτες εκδρομές. Χρόνο με το χρόνο βλέπω την ομάδα πιο σοβαρή και με πιο ξεκάθαρους αγωνιστικούς στόχους.

Χαίρομαι πραγματικά που φτάσαμε στο επίπεδο να κάνουμε κριτική για το τι έφταιξε και δεν τσιμπήσαμε τον βαθμό στη Νορβηγία με τη Ρόζενμποργκ που τα προηγούμενα χρόνια τη βλέπαμε μόνο όταν έπαιζε με τη δυάδα των "νταβάδων" του ελληνικού ποδοσφάιρου.

Ο ΆΡΗΣ μας βγάζει υγεία. Ο ΆΡΗΣ μας μπορεί καλύτερα και εμείς θα είμαστε δίπλα του να τον πάρουμε από το χέρι, να τον στηρίξουμε στις άτυχες στιγμές του (γιατί τις δύσκολες τις ανέφερα στον πρόλογο).

Την επόμενη φορά που θα πάμε στο Τροντχάιμ η στατιστική θα λέει ότι οι δύο ομάδες έχουν ξανααναμετρηθεί πριν 2 χρόνια και είχαν από μία νίκη στην έδρα τους.

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΧΩ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΛΕΜΟΝΑΤΟ... ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΟΡΕΞΗ

jim είπε... 1 Οκτωβρίου 2010 στις 2:09 μ.μ.

Manos πολύ ωραία τα λες φίλε μου...Και γω πάντα σκέφτομαι το ματς στο χαϊδάρι...Το έβλεπα με τον παππού μου παρέα και ο άνθρωπος στο γκολ του βελλώνη πανυγηρισε έξαλλα..Ήμουν φοιτητής στις σέρρες τότε...

Η επανάσταση μας από τότε ξεκίνησε και ασφαλώς είναι μεγάλο επίτευγμα να βγαίνουμε κάθε χρονο ευρώπη...και την μια φορα που δεν βγηκαμε όλοι ειδαμε πως δεν βγηκαμε..

Είναι επιτυχία να μιλάμε για το οτι αξιζαμε την νικη στην Νορβηγια..Απλά εγώ έγραψα ότι έγραψα για καλό...Επειδή βλέπω ότι υπάρχουν καλές προϋποθέσεις σε όλους τους τομείς...

Αυτη ειναι η γνωμη μου...πιστευω στο υλικο και στον προπονητη..γι' αυτό και από την αρχή δεν αρκέστηκα στην απλή εισοδο μας στους ομιλους...

Skolix είπε... 1 Οκτωβρίου 2010 στις 3:10 μ.μ.

Και εγω παντα δακρυζω με το γκολ του Βελωνη, ισως το κρισιμοτερο γκολ στη συγχρονη ιστορια του συλλογου. Ποιος ξερει που θα ειμασταν τωρα.

Εγω χθες το βραδυ ημουν λιγο υπερβολικος γιατι δε βλεπω προοδο. Ισως ειναι νωρις, αλλα πλην του αγωνα με την Ατλετικο δε τη χαρηκα την ομαδα. Θα επιμεινω στο οτι οι περισσοτεροι παικτες ειναι μετριοι και οτι καποιοι δεν εχουν να προσφερουν κατι περισσοτερο. Πιστευω ομως στη δουλεια του Κουπερ και οτι θα κανει ενα καλο συνολο που θα παιζει καλα το τοπι.

Θελω οι αντιπαλοι να χεζονται οταν παιζουν με τον Αρη. Εχει ερθει 2 χρονιες ο Παο πανω και εχει παρει (θα ειχε παρει και φετος) τα πιο ξεκουραστα χι σε ντερμπι. Ερχεται ο Εργοτελης και σε παιζει στα ισια και ξερει οτι κατα πασα πιθανοτητα θα σου παρει τον ποντο. Δεν εχουμε αυτο που δεν εχει και ο Παο, αλλα ειχε ο γαυρος στα καλα του, αν θελετε για να συγκρινω με αλλες ομαδες. Ερχεσαι στο ΟΑΚΑ και δε φοβασαι, ξερεις οτι με καλη εμφανιση θα παρεις χι. Ειναι ομαδα που δε σε πνιγει. Ο Ολυμπιακος στα καλα του, με δαιτησια και ολα, σε επαιζε μονοτερμα, σε εξουθενωνε, σε εβαζε στα διχτυα. Ειχε παικτες και ρυθμο που σε τσακιζαν.

Το θετικο ειναι οτι σταθεροποιουμαστε σε ενα καλο επιπεδο, με πλασαρισματα στην 5αδα και εξοδους στην Ευρωπη, αλλα για το κατι παραπανω φαινεται οτι δεν το εχουμε.

salonika3 είπε... 1 Οκτωβρίου 2010 στις 3:25 μ.μ.

Γειά σας κι από μένα.Το χθεσινό ματς ήταν ο ορισμός του "δοκάρι και μέσα,όλα καλά,δοκάρι κι έξω όλα στραβά".Φάγαμε ένα γκολ από μια σπόντα που μετατράπηκε σε ασίστ κι ένα δεύτερο από ένα σουτ που πέρασε από την κλειδαρότρυπα και άλλες 10 φορές να σουτάρει δε θα ξαναπάει έκει που πήγε!Άρα ας μην τρελενόμαστε!Απ΄την άλλη δε μπορούμε να αγνοήσουμε κάποια πράγματα.Όπως το ότι όλες οι φάσεις του όποιου αντιπάλου μας γίνονται από τη μεριά του Μίσελ,που όντως έχει βελτιωθεί από τα πρώτα παιχνίδια αλλά παραμένει κίνδυνος για την άμυνά μας.Όπως το ότι δεν υπήρχε παίκτης Κάλβο στο γήπεδο χθες ούτε επιθετικά αλλά ούτε καν να βοηθάει αμυντικά.Όπως το ότι η επίθεση με το κέντρο έχουν φέτος τεράστια απόσταση με αποτέλεσμα να βλέπουμε πολλές γιόμες!Και τέλος πως δυστυχώς χθες χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία με ένα Χ να γίνουμε ρυθμιστές του ομίλου μας!Δε σας κρύβω πως όταν έμαθα την κλήρωση έλεγα πως φέτος θα παίζουμε για να μαζέψουμε απλά εμπειρίες.Αλλά ρε γμτ αφού μετά την τεράστια νίκη επί της Ατλέτικό μας δίνεται αυτή η μοναδική ευκαιρία να περάσουμε,ας μην την κλωτσήσουμε,κρίμα θα είναι!!!
Υ.Γ.Την Κυριακή θέλω επιτέλους να δω Π Α Θ Ο Σ!Να δω 11 παίκτες που να γυαλίζει το μάτι τους,και να δω επιτέλους σ΄αυτό το γήπεδο Τ Σ Α Μ Π Ο Υ Κ Α!!!ΑΡΗ ΔΙΠΛΟ-ΔΙΠΛΟ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ....

jim είπε... 1 Οκτωβρίου 2010 στις 10:56 μ.μ.

scolix, νομίζω ότι αν θέλουμε να κάνουμε το παραπάνω βήμα σε Ελλάδα και Ευρώπη και να στοχεύουμε σε πρώτη-δεύτερη θέσγ σε ελλάδα και σε καλές πορείες στην Ευρώπη θέλουμε 5 με 6 παίχτες υψηλού επιπέδου...
Αυτό δεν είναι κάτι νεό...το ξέρουν όλοι...Στόχος της ομάδας μας είναι 3-4-5η θέση και φυσικά ανάλογα με την φάση που εί αι και οι άλλες δύο ομαδες (παοκ-αεκ)...και τους δυο έτσι πως είναι μπορούμε να τους περάσουμε...αλλά έτσι όπως είναι τώρα μόνο...

salonica3, πιστεύω ότι ο Μίτσελ (όπως λες και συ) έχει βελτιωθεί σημαντικά και πλέον αποτελεί βασικό και αναντικατάστατο στέλεχος της ομάδας..Έχει και γερή κράση...βγαζει πολλα συνεχομενα ματς...και αν εξαιρεσουμε 1-2 φασεις που "προδωσε" την θέση του χθες κατά τα άλλα δεν είχαμε ρήγματα απο κει...
Για τον Κάλβο, προσωπικά έχω πει εδώ και καιρό ότι είναι χαρισματικός παίχτης αλλά αδικεί τον εαυτό του...δεν ειναι συγκεντρωμενος στον ΆΡΗ...και αυτό κάνει κακό...τα βλέπει αυτά ο προπονητης μην ανυσηχεις...
Η ισοπαλία που λες ήταν χρυσαφι, εγω θα πω και το διπλό ακόμα γιατι έχουμε τις δυνατοτητες..Αλλά δεν ήρθε..Εχουμε δυσκολο εργο στη συνεχεια αναμφισβητητα..Εγώ πιστεύω στην ομάδα μας και έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω ...

Ανώνυμος είπε... 2 Οκτωβρίου 2010 στις 2:53 π.μ.

ΕΠΑΙΖΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΒΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ?
ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!
Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΑΣ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ.

jim είπε... 2 Οκτωβρίου 2010 στις 11:52 π.μ.

Γιατί σου είπα εγώ ότι έπαιζε ρε ανώνυμε;;;Και στο άρθρο πάνω το γράφω...Αλλά μάλλον δεν το διάβασες γιατί θες να κράξεις...

δεν καταλαβα το υφος σου..τι θα πει "η υπομονη μας εξαντλειτε με την παρτη σου"...Από το εξαντλείτε και ποιοι ειστε εσεις που εξαντλειτε;;;;

VardARIS είπε... 2 Οκτωβρίου 2010 στις 12:13 μ.μ.

Jim, λογικά ο φίλος εννοεί ότι:
1) η παρουσία του Κάλβο δεν φάνηκε στο παιχνίδι (έρχομαι εγώ να προσθέσω ότι άφηνε και ακάλυπτο τον Μίσελ στην άμυνα).
2) Η υπομονή του φίλου εξαντλείται με τον Κάλβο, όχι με εσένα... (επίσης έχει δίκιο γιατί πραγματικά το παιδί αυτό έχει πάρει τις ευκαιρίες του και έχει αποδείξει ότι παίζει όποτε γουστάρει, διαλέγει παιχνίδια, δε δουλεύει στις προπονήσεις).

Από φίλο που είναι μέσα στην ομάδα μου έχει πει σε ανύποπτο χρόνο ότι έτσι και ο Κάλβο δούλευε στις προπονήσεις και έκανε γενικότερα τη ζωή που κάνει ο Χαβίτο, αυτή την στιγμή δεν θα έπαιζε στον Άρη, αλλά στην Μπαρτσελόνα... το παιδί έχει απίστευτο ταλέντο, αλλά έχει και απίστευτη χαζομάρα.

jim είπε... 2 Οκτωβρίου 2010 στις 1:17 μ.μ.

Ναι φίλε VardARIS...μπορεί να τον παρεξήγησα τον ανώνυμο...

Συμφωνω σε όσα λες για τον Κάλβο...Μεγάλη ικανότητα αλλά φαίνεται ότι δεν είναι ώριμος...τι να πω...και ειναι κριμα γιατι το κατεχει το τοπι..

Πήρε ευκαιριες σιγουρα..Αλλά δεν ειχε διάρκεια..Κατά την γνώμη μου, όποιος δεν είναι συγκεντρωμένος δεν πρέπει να παίζει...

Πιστεύω, ότι σύντομα θα ξεκαθαρίσει η περίπτωση του, γιατί δεν πάει άλλο...Δεν έχει και νόημα στην τελικη να υφίσταται αυτή η κατάσταση...

Ανώνυμος είπε... 3 Οκτωβρίου 2010 στις 1:52 π.μ.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ
ΦΙΛΕ ΜΟΥ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΟΥ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΒΟ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΣ.ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ?
ΚΑΙ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΝ ΕΠΑΙΖΕ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΩΝΙΚΗ.
ΕΕΕΕΕΕΕΕ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΛΕΟΣ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ.

jim είπε... 3 Οκτωβρίου 2010 στις 2:00 μ.μ.

Ναι ρε συ ανώνυμε σε παρεξήγησα...με συγχωρεις...

Δίκιο εχεις ρε φιλε με τον Κάλβο...όλοι το βλέπουμε...Στην Νορβηγία δεν ηταν καθόλου συνεργάσιμος και δεν βοήθησε καθόλου, ουτε αμυντικα ουτε επιθετικα...

Αναμφισβήτητα, μπάλα ξέρει και είναι χαρισματιλος..Αλλά τι να το κάνουμε αν δεν συγκεντρώνεται στην ομάδα...

Υπάρχουν οι κατάλληλοι άνθρωποι για να τα δουν ολα αυτά...