Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Ξ Ε Χ Α Σ Τ Ε Τ Ο ! ! ! !

          Πιστεύω ότι σήμερα παρακολουθήσαμε το χειρότερο παιχνίδι της πενταετίας..Δεν νομίζω πολλοί να διαφωνείτε σε αυτό...Ο κόσμος πιστός στην θέση του και οι φίλοι μας από μακρυά καρφωμένοι στις οθόνες τους...



          Ήταν το χειρότερο παιχνίδι απο τα 12 που έχουμε δώσει φέτος..Η ομάδα από την αρχή φάνηκε ότι δεν είχε ορθή επιθετική ανάπτυξη και ότι η Ένωση Κωνσταντινουπολιτών υπερείχε στον άξονα (το κέντρο δηλαδή)...

          Είναι εύκολο να αρχίσουμε τους αφορισμούς αλλά δεν ταιριάζει...Και δεν ταιριάζει, γιατί όταν πριν έναν μήνα κερδίζεις την Κυπελλούχο Ευρώπης στο ίδιο γήπεδο και πριν 2 εβδομάδες κερδίζεις τον μισητό σου αντίπαλο μέσα στο σπίτι του δεν στέκει να βγεις και να κατηγορήσεις την ομάδα...

          Είναι, σαν να έχετε μία σχέση ερωτική με μία κοπέλα πάρα πολύ όμορφη, να είναι ο έρωτας της ζωής σας αυτή η κοπέλα, να βρίσκεται μαζί της στο κρεβάτι μία φορά να περνάτε υπέροχα, να βρίσκετε μαζί της δεύτερη φορά να περνάτε ακόμα πιο ωραία και ενδιάμεσα να σας κάνει να νιώσετε ότι βρήκατε το άλλο σας μισό...

          Και να έρχεται ένα βράδυ σπίτι σας, η ίδια κοπέλα έτοιμη να περάσει και αυτή και εσείς άλλη μία απίστευτη βραδιά και να σας λέει κλαμμένη..."συγνώμη...έχω τα ρούχα μου!!!Έχω πε..οδο κοινώς...

          Θα θεωρούσατε δίκαιο να την κράξετε και να την βρίσετε και να την κράξετε;;;

          Ενώ τόσο καιρό σας έδινε τόσες χαρές...Τουλάχιστον εγώ δεν θα το έκανα...Έτσι λοιπόν, θα παρομοίαζα την φάση αυτή του ΆΡΗ σήμερα...Εφόσον, η ομάδα, μας έχει δώσει σπουδαίες χαρές, με πρόκριση μέσα στην Βιέννη επί της Αούστρια των 60 τίτλων, με νίκη επί της Ατλέτικο Μαδρίτης, με νίκη μέσα στη  έδρα του μισητού αντιπάλου θ ε ω ρ ώ Ά Δ Ι Κ Ο να βγούμε και να την κράξουμε για τα ντόρτια...

          Η ομάδα, δουλεύει σε ενα πλάνο, έχει ΣΤΡΑΤΗΓΟ στον πάγκο της, έχει παίχτες οι οποίοι έχουν θέληση και ανταπεξέρχονται στις καταστάσεις και πάνω από όλα, δεν υπάρχει ομάδα που να μην έχει καμμία κακιά βραδιά...

          Ακόμα και η Ρεάλ και η Μπαρτσελόνα έχουν κακές βραδίες και έχουν φάει τέτοια σκορ βαριά..το 2-6 το ξεχνάτε στο Μπερναμπέου πρόπερσι;;το 5-1 της Ρόμα επί της Λάτσιο το θυμάστε το 2001;;;τα επτά που είχε φάει η Λα κορούνια και η Βερντερ στο Champions Leuage από Μονακό και Λυών τα θυμάστε πριν μερικά χρόνια;;;

          Έτσι, λοιπόν και η ομάδα μας δικαιούται να έχει μία κακιά βραδιά...Στο κάτω-κάτω ξέρουμε ότι γίνεται καλή δουλειά...Μέσα στο ποδόσφαιρο είναι αυτά..

          Όσων αφορά τα αγωνιστικά, εντάξει, τι να πούμε...Τα χειρότερα λόγια...Αφού μιλάμε για μια κάκιστη βραδιά...Θεωρώ δεδομένο ότι η ομάδα θα μας κάνει να ξεχάσουμε αυτήν την κακή παρένθεση...

          Και μη  τρελένόμαστε με τις αναλύσεις...Είπαμε, σήμερα δεν λειτούργησε τίποτα καλά...τίποτα...Όμως, ο καιρός περνάει και οι υποχρεώσεις έρχονται...Δεν έχουμε χρόνο για πόνο...Κοιτάμε μπροστά!!!

Α Ρ Ε Ι Α Ν Α Ρ Α   Σ' Α Γ Α Π Α Μ Ε   Κ Α Ι   Δ Ε Ν   Ξ Ε Ν Ε Ρ Ω Ν Ο Υ Μ Ε   Π Ο Τ Ε Ε Ε Ε ! ! ! ! !

15 σχόλια:

Skolix είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 12:38 π.μ.

Θα διαφωνησω: δε μιλαμε για μια κακη βραδια, απλα ειναι η πρωτη κακη βραδια που δε τη γλιτωσαμε. Σκωτσεζικο ντους μεχρι στιγμης η ομαδα, μια ζεστη μια κρυο. Δεν ξερω πια τι να πιστεψω. Το μονο που θα ξαναπω ειναι οτι το συστημα δειχνει να μη μας ταιριαζει και οτι καποιοι παικτες μου ειναι πλεον αφορητοι. Δεν κανω τον προπονητη, αλλα οσες φορες παιξαμε καθαρο 4-4-2 ειχαμε μεγαλα προβληματα. Με Μενδρινο που γινοταν τριτο χαφ παταμε καλυτερα. Πιστευω ενα κεντρο με Πριττα-Ναφτι-Μενδρινο θα ειναι πολυ αξιομαχο. Αλλα καθαρη τριαδα χαφ, δηλαδη 2 εξτρεμ πιο μπροστα και εναν φουνταριστο.

Δε χαθηκε τιποτα, προβληματιζομαστε αλλα κοιταμε μπροστα. Νομιζω θα αναθεωρησει πολλα πραγματα ο Κουπερ μετα το σημερινο. Ειναι, καλως εννοουμενα, πολυ εγωιστης για να το αφησει ετσι και πιστευω θα βαλει νερο στο κρασι του και θα αλλαξει τροπο παιχνιδιου.

jim είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 12:52 π.μ.

Κατάλαβα τι εννοείς scolix...Ο Πρίττας σε ρόλο σκούπας μπροστά από τα στόπερ και μπροστά του ο Φατί ή ο Ναφτί και ο Μενδρινός...

Δεν ξέρω τι θα κάνει ο Κούπερ, εγώ του έχω εμπιστοσύνη...

Πάντως με αυτό το σύστημα αποκλείσαμε την Αούστρια και την πρωτοπόρο Πολωνίας Γιαγκελόνια, κερδίσαμε την Ατλέτικο και τους ασπρόμαυρους στο σπίτι τους...

Εν κατακλείδι, επιμένω στην κακή βραδιά που ανέφερα εξαρχής...Πιστεύω η ομάδα θα επανέλθει στα θετικα αποτελεσματα...Δεν έχει σημασία αν κερδισει ή χασει απο Λεβερκουζεν η ολυμπιακο...Πιστεύω, ότι αποκτάμε αγωνιστική ταυτότητα...Και αυτό θέλει καιρό...Και θα φάμε σφαλιάρε όπως η σημερινη...

Skolix είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 1:00 π.μ.

Καταλαβαινω και εγω jim τι λες, αλλα η αποδοση της ομαδας ειναι ασταθεστατη. Ή του υψους ή του βαθους. Θελει χρονο σιγουρα η σταθεροτητα, αλλα ειναι πολλες οι κακες εμφανισεις. Μονο το Ναφτι-Πριττας πιστευω μπορει να σταθει ως καθαρο διδυμο, οταν ο Ναφτι εχει τα καλα του τρεξιματα, γιατι εχει τρομερες δυναμεις και παιζει πανω-κατω.

Εμπιστευομαι και εγω τον Κουπερ, δε το συζητω. Απλα πιστευω οτι το 4-4-2 χρειαζεται καλυτερο υλικο για να παιχτει.

Η αληθεια ειναι οτι το κουπι το τραβαν λιγοι παικτες. Πολλοι ειναι αυτοι που δεν εχουν σταθει στο υψος των απαιτησεων. Για αλλους πιστευω οτι θα στρωσουν (Νετο, Ναφτι), για αλλους τα εχω ξαναγραψει, θα γινω γραφικος, αλλα τους ΒΑΡΕΘΗΚΑ. Αλλους γιατι τους βλεπω χρονια ολοκληρα να παιζουν το ιδιο μετρια (Κοκε, Καλβο) και αλλους τους σιχαθηκα πριν τους βαρεθω (βλ. Τοχα). Δεν ξερω τι καπνο φουμαρει ο τελευταιος, αλλα ειναι ανυπαρκτος. Ο Φατι σημερα εκανε λαθη, αρκετα ισως, αλλα παλεψε. Ο Τοχα ειναι μεγαλη τρυπα στα χαφ.

Skolix είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 1:09 π.μ.

Να συμπληρωσω κατι τελευταιο, το οποιο δε θελω να χρησιμοποιησω ως δικαιολογια, αλλα ειναι ενα επαναλαμβανομενο φαινομενο: Σε ολες τις εν Ελλαδι κακες εμφανισεις (πλην Εργοτελη) που ισως να αξιζαμε σε ολες να χασουμε (πλην βαζελου) μας επαιξε ασχημα η διαιτησια. Τις δυο φορες (νινιο-βαζελο) ειχαμε εν τελει αλλοιωση, σημερα ειναι μεν βαρυ το σκορ, αλλα τι πρεπει να κανει ενας παικτης για να αποβληθει; Σκαρια Καφε, 2-3 κιτρινες ο Λαγος, σκαρια Λεοναρντο, κλωτσιμα της μπαλας απο Λεοναρντο σε φαουλ υπερ μας στις αρχες του β'. Δεν ειναι μια και δυο φασεις, ειναι αρκετες.

Μενω εδω, ομως, και σημερα δε στεκομαι αλλο στη διαιτησια. Δε θα γινω κλαψοσπαθακιας παοκτσης, γιατι δεν παιξαμε μια. Αλλα ειναι μια αντιμετωπιση απο διαιτησια που δαιωνιζεται σε βαρος της ομαδας και οχι ενα μεμονωμενο περιστατικο.

jim είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 1:17 π.μ.

Όντως είμαστε ή του ύψους ή του βάθους...Ικανοί να κερδίσουμε την Ατλέτικο και τους ασπρόμαυρους εκτός και να χασουμε απο Πανιωνιο που μόνο εμας κερδισε...

Συμφωνώ απόλυτα για τον Ναφτί...Τον θεωρώ μεγάλο παίχτη και το καλύτερο κεντρικο που ήρθε στον ΆΡΗ τα τελευταία 5 χρόνια...Είναι δύσκολη περίπτωση όμως...Μακάρι να στρώσει..και να μείνει επισης αλλα στρωμμένος...

Ο Τόχα, ενώ στα πρωτα μάτς της ευρώπης έδειξε ότι με το χρόνο θα αποδώσει, φαίνεται ότι έχει μακροχρόνιο ντεφορμάρισμα και από ότι μαθαίνω έχει υποπέσει σε πειθαρχικά παραπτώματα...

Ο Φατί θέλει ματς στα πόδια του...Είνα χρήσιμο εργαλείο...και πιστεύω με τον καιρό θα δούμε διαφορετικό Φατί...

Το σύστημα λέει ότι και οι 11 πρέπει να αμύνονται και να διατηρουν τις θεσεις τους...Τώρα ανάλογα με το ματς μπορεί να παίζει το ιδιο συστημα, βάζοντας ένα πιο αμυντικογενή χαφ στα αριστερα ή στα δεξια (πχ Μενδρινο στην Τούμπα και στην Καβάλα)...Είναι δουλεμένα αυτά στις προπονήσεις και το κάνει ο Κούπερ...Απλά πιστεύω ότι θέλει χρόνο εεε και φυσικα ενισχύσεις για καλύτερα και γρηγορότερα αποτελέσματα..το τελευατιο εχει αμεση σχεση με τα οικονομικα...

ΝΑVAS είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 1:17 π.μ.

ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΜΕ.ΓΕΝΙΚΑ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΠΟΛΥΤΡΑΒΑΕΙ ΦΕΤΟΣ ΜΕ 3-4 ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ(ΠΟΥ ΠΑΙΞΑΜΕ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ).ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΝ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΦΕΤΟΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Η ΟΧΙ.ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΜΑΓΚΕΣ ΕΝΤΕΛΩΣ.
ΠΑΝΤΩΣ ΕΒΑΛΕΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ.Ξ Ε Χ Α Σ Τ Ε Τ Ο!!!!!!!!
Υ.Γ.Ο ΣΚΟΛΙΞ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΟΣ

jim είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 1:26 π.μ.

NAVAS, έβαλα αυτήν την επικεφαλίδα, επειδή πιστεύω πως αυτό πρέπι να κάνουμε...Να το ξεχάσουμε αυτό το ματς δηλαδή!!!

Πολλοί οπαδοί μας σαν εσένα είναι μπερδεμένοι αναφορικά με το αν η ομάδα είναι για μεγάλα πράγματα...

Προσωπικά, πιστεύω ότι είμαστε ικανοί να κινηθούμε για τριάδα ή τετράδα στην κανονική διάρκεια...Από κει και πέρα, αν μας βγεί η χρονιά και πιάσουμε χημεία και η ψυχολογία είναι στα ύψη και είμαστε και τυχεροί μπορούμε να είμαστε και κοντα στους πρώτους δυο..Αλλά αυτό θέλει πολύ δουλειά και χρόνο...

Για κάποιους παίχτες που λες...Εντάξει και γω βλέπω κάποια πράγματα..και είπα και για κοκε και για καλβο μετα το ματς στην Νορβηγία...Απλά θεωρώ, ότι καλό θα είναι μεσούσης της περιόδου να κρατάμε χαμηλούς τους τόνους για τους παίχτες γιατί αυτοι είναι που αγωνίζονται...εστω και αυτοι οι 2-3-4 που εννοούν όλοι...Η διοίκηση τα ξέρει αυτά όπως και ο προπονητής...

Ανώνυμος είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 1:28 π.μ.

Παιδιά όντως ήτανε μια κακή βραδιά.Ειλικρινά όταν τρώγαμε τα γκολ τρελάθηκα, άλλα όταν τελείωσε το παιχνίδι και κρύωσαν κάπως τα πράγματα ηρέμησα και σκέφτηκα οτι αυτά συμβαίνουνε.Ειδικά όταν έχεις κάνει παιχνίδια όπως με την Ατλέτικο.Μην τρελαινόμαστε παιδιά έχουμε επαγγελματία προπονητή κ ξέρει πώς θα αντιδράσει.....

Συμφωνώ με τον Skolix -χωρίς να γίνομαι κ εγώ γραφικός- για όλους τους παίκτες (Κόκε, Κάλβο Τόχα) αλλά κ για την προσπάθεια του Φατι.Ειλικρινά παιδιά κ 3 γκολ να βάλει ο Κάλβο με την Λεβερκούζεν δεν μου κάνει πλέον κλίκ το παιδί...........

geokampour

jim είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 1:37 π.μ.

geokampour, κακιές βραδιές έχουν όλες οι ομάδες σε όλη τη γη...όπως είπα και στο Post πάνω, είδα στην τηλεόραση την ρεαλ να τρωε 6 γκολ μεσα στο σπιτι της και την λατσιο 5 μεσα στο δικο της...Η γιουβεντους πριν 2-3 βδομαδες έφαγε 3 απο το παλερμο...Συμβαινουν αυτα..

Ο scolix κάνει ωραίες αναλύσεις και φαίνεται ότι ξέρει μπαλίτσα...Και γω συμφωνώ μαζί του ότι κάποιοι παίχτες έπιασαν ταβάνι και αυτό φάνηκε απο τον τελικό της αθήνας πιστεύω...

όμως τους δινεται μια ευκαιρια να δουλεψουν υπο την καθοδηγηση του κουπερ και θα κριθουν αγωνιστικά...Ο Χαβίτο για παράδειγμα έχει σημειωσει τεραστια προοδο..ο Πρίττας το ιδιο..Κάποιοι άλλοι φαινεται δεν εχουν την διαθεση ή την συγκεντρωση για να το κανουν...

Άυτα θεωρω τα γνωριζει η διοικηση και ο προπονητης...και φυσικα θα πραξει αναλογως...

KANTHAR0S είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 2:02 π.μ.

Τα πράγματα δεν πήγαν καλά για μας, αλλά όπως λες δεν μασάμε και γαμώ το κέρατο μου δεν ξενερώνουμε. Έχουμε το ματς με την Λεβερκούζεν, όπου πρέπει να υπερβάλλουμε εαυτούς και να κατακτήσουμε τους τρεις βαθμούς.

Δεν έγινε και τίποτα. Οι ήττες είναι μέσα στο πρόγραμμα και όπως και οι νίκες απαιτούν σωστή διαχείριση. Σίγουρα η εμφάνιση δεν ήταν καλή, αλλά σίγουρα δεν θα προχωρήσουμε σε αφορισμούς.

Έχουμε ακόμα δρόμο.

Υ.Γ. Θέλουμε ολοκληρωμένο χαφ. Τόχα δεν μπορείς.

jim είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 2:17 π.μ.

Γεια σου KANTHAR0S...Έτσι ρε συ...Δ Ε Ν Ξ Ε Ν Ε Ρ Ω Ν Ο Υ Μ Ε ! ! !

Για τον Τόχα, πιστεύω ότι έχει παρατεταμενο ντεφορμαρισμα αγωνιστικα και κάνει καποιες δηλωσεις που δεν γίνονται ρε συ..."μου λειπουν οι ρουμανες"...Όχι ρε συ Τόχα...Τι είναι αυτα που λες...;;;Σκέψου το,πες το στους συμπαίχτες σοπυ αλλα μην το δηλωνεις δημοσια γιατι στη πρωτη στραβει θα χρησιμοποιηθει εναντιον σου αυτο...

Πέρα από αυτό, έχει καλα στοιχεια ως παιχτης και στην στεαουα λυπηθηκαν όταν εφυγε γιατι ηταν καλη μοναδα εκει...ετσι εμαθα απο φιλους...Τωρα, αυτα τα στοιχεια τα εβγαλε σε καναδυο ματς μονο σε μας..το καλο ειναι οτι στην θεση του εχουμε επιλογες...

KANTHAR0S είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 2:45 π.μ.

Πέρα από τα γενικά που είπα πιο πάνω κάτσε να μιλήσουμε λίγο και για μπάλα.

Η ΑΕΚ είχε Μάκο, Καφέ και Μπούμπα Μπάμπα Μπίμπι Ντιόπ στο κέντρο. Εμείς είχαμε Φατί και Τόχα. Ο Ντιόπ νομίζω ήταν ο καλύτερος παίτης του αγώνα. Για να προλάβω κάποιους που θα διαφωνήσουν μαζί μου ο Σκόκο ήταν ο πολυτιμότερος.

Ο Ντιόπ με την πολύ καλή παρουσία του επέτρεψε στον Καφέ να κινηθεί ψηλά στον άξονα και κάπως έτσι πέτυχε και το γκολ. Ο μαύρος ήταν γίγαντας στο κέντρο, αλλά εν μέρει του το επιτρέψαμε κι εμείς.

Ο Φατί ουσιαστικά πάλευε μόνος του με δυο και τρεις αντιπάλους. Ο Κόκε με τον Τσέζαρεκ δεν βοήθησαν ανασταλτικά, ο Χαβίτο με τον Κάλβο δεν συγκλίνουν ποτέ στον άξονα και εξάλλου ο Κάλβο δεν μαρκάρει ούτε στην πλευρά του. Εξού και η μόνιμη τρύπα που έχουμε αριστερά με τον Μίτσελ λόγω ποιότητας που δεν έχει και λόγω Κάλβο που δεν μαρκάρει. Ο Τόχα αντί να βοηθήσει τον Φατί στον ανασταλτικό τομέα δεν έκανε και πολλά. Όχι γιατί δεν θέλει, απλά δεν μπορεί. Και να πω ότι βοηθάει στο να κάνουμε παιχνίδι από τον άξονα. Δεν μπορώ να το πω διότι δεν είναι έτσι.
Το αποτέλεσμα ήταν με το που κουράστηκε ο Φατί το κέντρο μας να είναι σουρωτήρι.

Πρίττας και Ναφτί ήταν σημαντικές ελλείψεις, αλλά δεν αποτελούν δικαιολογία. Ευθύνη φέρει κι ο Κούπερ. Γιατί δεν έβαλε τον Μενδρινό από την αρχή και γιατί δεν ισχυροποίησε το κέντρο. Ίσως γιατι θέλησε να προφυλάξει τον Μενδρινό για την Λεβερκούζεν. Ίσω ήθελε να δώσει ευακιρία στον Τόχα. Ίσως πάλι γιατί μέσα στο μυαλό του δυσκολεύεται να αλλάξει διάταξη και σύστημα στην ροή ενός αγώνα. Για να μην παρεξηγηθώ είμαι φαν του Κούπερ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να επισημαίνουμε τα λάθη του.

Δεν ξέρω τι γίνεται στις προπονήσεις κι ως εκ τούτου δεν μπορώ να έχω άποψη. Κρίνω αυτό που βλέπω στο γήπεδο. Και τον Τόχα τον έχω δει σε όλα τα παιχνίδια. Δεν με γεμίζει. Πρέπει να βρούμε κάτι καλύτερο. Και να σου πω και κάτι; Τις προάλλες ο Κούπερ δήλωσε ότι οι μικροί είναι έτοιμοι να βοηθήσουν ανά πάσα στιγμή. Ας βοηθήσουν. Ας πάρει ευκαιρία ο Κατίδης ή ο Οικονομόπουλος.

Αυτά τα ολίγα κι ελπίζω να μην έγινα κουραστικός. Καλή συνέχεια!

jim είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 2:59 π.μ.

Ωραία η ανάλυσή σου KANTHAR0S...Όντως ο Ντιόπ ήταν εξαιρετικός στο κέντρο...Και ο Φατί είχε να κάνει με δυο και με τρεις πολλες φορες.

Πάντως, όταν ο Μενδρινός πάιζει μπροστά απο τον Μίσελ η αριστερή πτέρυγα είναι σταθερότατη και δεν μπάζει..Ο Κάλβο, κάνει πως γυρνάει αλλα μαρκαριει με τα ματια..Τον παρατηρουσα σημερα..

Ο Τόχα (που από ότι κατάλαβα, δεν πρέπει να τον χωνεύεις και πολύ...χαχα..πλακα κάνω) είπαμε, μεχρι στιγμης λίγα πραγματα...Ουτε αναπτυξη, ουτε μπουκες, ουτε καν σουτ...θα μου πεις αμυντικο χαφ επαιξε ως τωρα, αλλα μπορει να ανεβαινει λιγο για ριμπαουντ και σουτ...

Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου, οτι καλό θα είναι να δωθούν ευκαιρίες στους μικρούς, σταδιακα τουλάχιστον...

Λάθη όλοι κάνουν...δεν υπαρχει άνθρωπος να μην κανει...και δεν ειναι κακο να συζητιουνται...Πάντως πιστευω οτι εμεις οι ΑΡΕΙΑΝΟΙ ΟΠΑΔΟΙ, καλα το χειριστηκαμε το αποτελεσμα μεχρι στιγμης...Ειναι καλο αυτο...Δειχνει ωριμοτητα..

Και τέλος, δεν κούρασες καθόλου...Τέτοιες αναλύσεις που γινονται απο ΑΡΕΙΑΝΟΥΣ καλοπροαιρετα και για συζητηση είναι πάντα χρήσιμες...

Ανώνυμος είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 6:48 μ.μ.

Παιδιά θέλω να αναφέρω κ κάτι ακόμα, κ αν μου φάνηκε διορθώστε με! Ψιλοάδειασε η 2 μόλις έγινε το 0-2 ή το 0-3 -δεν θυμάμαι- ή μου φάνηκε; Το λιγότερο αχάριστοι είναι αυτοί οι άνθρωποι μετά απ'όλα αυτά που πετύχαμε την τελευταία χρονιά.ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ.......

κ εγώ ξενέρωσα με την ζωή μου αλλά έκατσα μέσα στην 3 δεν έφυγα.... Ευτυχώς πάντως η συντριπτική πλειοψηφία παρέμεινε στις θέσεις τους...

geokampour

jim είπε... 18 Οκτωβρίου 2010 στις 8:09 μ.μ.

Ναι geokampour, αρκετός κόσμος έφυγε νωρίτερα από το γήπεδο λόγω του κακού αποτελέσματος σε συναρτηση με την βροχή...Το 80% όμως παρέμεινε στην θεση του...

Όλοι πικραθήκαμε από την χθεσινή πολύ κακή εμφάνιση, όμως θεωρώ καθήκον μας να παραμένουμε στην θεση μας μεχρι το τελικο σφυριγμα...

Αρκετοί δεν το βλέπουν έτσι...Άποψη τους...Δεν τρέχει τίποτα..Απλά λέω και γω την δική μου..

Πάντως, ως οπαδοί χειριστήκαμε άψογα το πολυ βαρυ σκορ και αποτελεσμα...Αυτο επαναλμβανω οτι δειχνει ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ...