Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Οι "γκρινιάρηδες" και οι "προπονητές"

Η ομάδα μας δεν κατάφερε να πάρει έστω τον βαθμό της ισοπαλίας στον χθεσινό αγώνα με τον Πλατανιά και έτσι ο στόχος για τέταρτο παιχνίδι χωρίς ήττα ή καλύτερα ο στόχος για τρίτη σερί νίκη πήγε "περίπατο".

Εδώ που τα λέμε λίγο ή πολύ οι περισσότεροι οπαδοί μας, περίμεναν "γκέλα" χθες. Ανάμεσά τους ήμουν κι εγώ... Κάποιοι θα ρωτήσουν "τι θα πει περίμεναν" ; ; ;

Περίμεναν θα πει δύο πράγματα . . .

Πρώτον: Ότι η συμπεριφορά κάποιων θεσμών (όπως για παράδειγμα της διαιτησίας) είναι πάρα πολύ άσχημη απέναντι στην ομάδα μας. Στο ματς της περασμένης αγωνιστικής το 50-50 το βλέπαμε με τα κιάλια.

Δεύτερον: Η ομάδα δεν έχει τις δυνατότητες για να κάνει σερί νικών. Με ότι συνεπάγεται αυτό. Μην ξεχνάμε, ότι τις πρώτες πέντε αγωνιστικές ήμασταν μακράν η χειρότερη ομάδα. Δεν μπορεί ξαφνικά το έκτρωμα να μεταμορφώθηκε σε κύκνο. Κάποια αρνητικά συμπτώματα θα υπάρχουν ακόμα και θα υπάρχουν μέχρι το τέλος.

Για μένα το χθεσινό αποτέλεσμα ήταν ένα απολύτως φυσιολογικό αποτέλεσμα. Αν και λόγω συναισθήματος ήλπιζα στην ισοπαλία. Η αλήθεια όμως είναι ότι δεν περίμενα να κερδίσουμε. Μάλιστα θα έλεγα πως αν κερδίζαμε θα μου προκαλούσε έκπληξη. Γι' αυτό και τον βαθμό θα ήμουν ευχαριστημένος.

Δεν μου αρέσει ο τρόπος που μιλάω... Θέλω και προσπαθώ να είμαι ρεαλιστής. Μας αρέσει δεν μας αρέσει ο ΆΡΗΣ είναι πλέον ομάδα που απλά συμπληρώνει το πρωτάθλημα. Δεν είναι δύναμη πλέον. Δεν τον σέβονται όπως πριν λίγα χρόνια. Ο ΆΡΗΣ πλέον είναι γνωστός και για τον μόνο λόγο που τον σέβονται κάποιοι (αν τον σέβονται κιόλας) είναι για τον κόσμο του. Για μας δηλαδή... Που φυσικά και αυτός ο κόσμος ήδη απογοητεύτηκε...

Εδώ και πάρα πολύ καιρό, υπάρχουν δύο είδη ΑΡΕΙΑΝΩΝ οπαδών . . . Οι γκρινιάρηδες και οι προπονητές...

Γκρινιάρηδες είναι αυτοί οι οποίοι αρνούνται ακόμη να δεχτούν την κατάσταση που έχει ξεπέσει ο ΆΡΗΣ, πολλοί από αυτούς έχουν αποστασιοποιηθεί, "κράζουν" ομάδα - παράγοντες (πρώην κυρίως), ο εγωισμός τους χτυπάει "κόκκινο" βλέποντας τον μισητό συμπολίτη να κάνει πορεία πρωταθλητισμού (μέχρι τώρα) αλλά και να είναι με το 1,5 πόδι στους 32 του Europa League, ενώ ο ΆΡΗΣ είναι άστα να πάνε...

"Προπονητές" είναι εκείνοι οι οποίοι με "νύχια και με δόντια" , με "χίλια δύο ζόρια", με "αίμα, δάκρυα και ιδρώτα" προσπαθούν να καταρτίσουν μία ενδεκάδα παικτών. Επίσης, την "φυλάνε" στον εκάστοτε προπονητή για τον κατηγορήσουν για κακή διαχείριση υλικού... Παράδειγμα... Όχι δεν παίζει ο Νταμαρλής και ο Οικονομόπουλος και παίζει ο Τριανταφυλλάκος... Που είναι ο Σουνάς και ο Αντωνιάδης....

Όλοι μας κάπου ανήκουμε . . . Για να μην νομίζετε ότι το παίζω έξυπνος θα σας πω ότι εγώ ανήκω στους γκρινιάρηδες... Έχω κάνει πολύ καιρό τώρα την αυτοκριτική μου...



Ποιο είναι το συμπέρασμα ; ; ;



Είτε ανήκουμε στους γκρινιάρηδες, είτε στους προπονητές η κατάληξη είναι ίδια . . . Δεν αλλάζει κάτι. Μήπως αν παίξουν ο Αντωνιάδης ή ο Σουνάς ή ο Νταμαρλής και μείνει πάγκο ο Τριανταφυλλάκος θα κάνει η ομάδα σερί νικών ή θα είναι καλύτερη ; ; ; Στα ίδια επίπεδα πάλι θα είμαστε...

Από την άλλη πλευρά... Αν συνεχίσουμε να γκρινιάζουμε πιο πολύ για τις καταστάσεις που μας έφεραν εδώ, θα βελτιωθεί η κατάσταση ; ; ; Στα ίδια επίπεδα πάλι θα είμαστε...

Άρα καταλήγουμε στα ίδια....



Και ποια είναι η ουσία ; ; ;



Η ουσία είναι (μας αρέσει δεν μας αρέσει) ότι Δ-Ε-Ν έχουμε ομάδα . . . Ή αλλιώς έχουμε ομάδα χωρίς ιδιαίτερες προσδοκίες και με παίκτες που δεν μπορούν να σε πάνε ψηλότερα απ' ότι είσαι. Πέρυσι ήρθα σε αντιπαράθεση με τους φίλους μου εδώ στο μπλοκ επειδή τα "έχωναν" στους παίκτες. Δεν είναι θέμα "χωσίματος"... Είναι θέμα ρεαλισμού - πραγματικότητας...

Το 95% των παικτών που συνθέτουν αυτή την στιγμή την ομάδα μας, πριν λίγα χρόνια δεν θα τους είχαμε όχι δίπλα μας στην κερκίδα, αλλά ούτε μέσα στο λεωφορείο που πηγαίνουμε στο γήπεδο...

Σε όλα αυτά προσθέστε και την άσχημη συμπεριφορά των διαιτητών (και στην Βέροια και με την Καλλονή που το 0-1 ήταν οφ-σάιντ και επιθετικό φάουλ και κάτι πέναλτι που μπορούσαν να δοθούν σε Ξάνθη)...

 

Άποψη ! ! !



Δεν ωφελεί να είμαστε ούτε γκρινιάρηδες, ούτε προπονητές . . . Δεν βοηθά σε τίποτα αυτό. Όλοι μας, πρέπει να απαιτήσουμε να αλλάξει και μάλιστα πάρα πολύ γρήγορα αυτή η κατάσταση. Γιατί δεν πάει άλλο... Δεν είναι ωραίο να γίνεσαι περίγελος. Δεν είναι ωραίο να χάνεις μέσα σ' ένα χρόνο τρεις φορές από κάποιον Πλατανιά. Δεν είναι ωραίο να σε κοροϊδεύουν οι συμπολίτες όπου σε βρουν... Ποιοι ; ; ; Αυτοί οι οποίοι ήταν σε τετράκις χειρότερη κατάσταση... Και βρήκαν τις λύσεις τους...

Δεν είναι ωραίο δηλαδή ένα παιδάκι 5,5-6 ετών να είναι ΆΡΗΣ και να ντρέπεται να το πει επειδή άλλα δύο παιδάκια στην παρέα είναι ασπρόμαυρα ή ολυμπιακός... Δεν νοείται αυτό ρε παιδιά... Δεν νοείται να λέω εγώ προσωπικά ότι θα ρθει το ματς με τον Πλατανιά Χ2...

ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να βρούμε τις λύσεις μας ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ και να επανέλθουμε . . . 

Λέμε για άρθρο 99 και επενδυτή... Μην πιάσουμε 2018 και ακόμα λέμε τα ίδια... Γρήγορα... Δεν υπάρχει καιρός... Το επίπεδο της ομάδας είναι κάκιστο και το ηθικό του κόσμου υπό του μηδενός... Οπότε πρέπει να κάνουμε την ταχύτητα επέκταση του μυαλού και του σώματος μας . . .

9 σχόλια:

Unknown είπε... 29 Οκτωβρίου 2013 στις 3:34 μ.μ.

Προσωπικα ανηκω στους προπονητες (ειμαι γνησιο προιον της θυρας 2). Και αυτο φαινεται και μεσα απο τα αρθρα μου. Βλεπετε οτι καθε Σαββατο στα αρθρα μου εχω ειδικο κεφαλαιο για την 11αδα που θα ηθελα να δω, καποιες φορες κανω και ''αναλυση'' του παιχνιδιου που ερχεται.

Το κανω απλα επειδη μου αρεσει να μιλαω για μπαλα. Και δεν θα μου το αλλαξουν αυτο οι καταστασεις στον ΑΡΗ. Δεν μου αρεσει να ασχολουμαι (ισως και λογω ηλικιας) με αρθρα, διοικησεις κλπ. Εμενα με ενδιαφερει και κρινω αυτο που βλεπω στις 4 γραμμες του γηπεδου.

Ξερω οτι δεν ειναι σωστο να το παιζω προπονητης, αλλα ειναι κατι που μου βγαινει. Ο τζιμ μου το 'χει πει, ειναι φυσικη συνεπεια της συνεχους παρουσιας στη 2. :P

Αυτα για εμενα, ασχετως που δε νομιζω να ενδιαφερουν και κανεναν.

Οσο για την ομαδα, εχεις απολυτο δικιο. Η κατασταση ειναι αρρωστημενη. Μας κερδισε ο Πλατανιας μεσα στη εδρα μας και κανουμε σα να μη συνεβη τιποτα. Σε φυσιολογικες συνθηκες το 90% απο εμας δεν θα κοιμοταν το βραδυ απο τη στενοχωρια του.

Μας εχουν κανει ομως να το συνηθισουμε. Να μας ξεβρακωνει το καθε χωριο μεσα (και εξω) απο το Χαριλαου... Εκει που καποτε δεν περνουσαν Τσελσι, Μπενφικα, Σεντ Ετιεν του Πλατινι, Ατλετικο, Μαν Σιτι και ποσες αλλες μεγαλες ομαδες, τωρα περνανε κατι Καλλονοπλατανιαδες...

Ειναι αρρωστημενη η κατασταση και πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξει. Ολοι ξερουμε τον τροπο (αρχιζει απο επε και τελειωνει σε νδυτης), αλλα με το να το λεμε εμεις δν γινεται τιποτα. Ας ψαχτουν η αρμοδιοι και ας τον φερουν μπας και δουμε ασπρη μερα.

Προσωπικα απο τη φετινη ομαδα η μονη απαιτηση ειναι να σωθουμε ευκολα. Αλλα απο του χρονου θα εχω απαιτησεις, ανεξαρτητως οικονομικης θεσεις, αδειοδοτησης κλπ. Τερμα οι δικαιολογιες και οι μεταβατικες χρονιες. Απο του χρονου διεκδικεις Ευρωπη και Κυπελλο!

Γι' αυτο βιαστειτε εκει στη διοικηση. Καντε τη δουλεια για την οποια σας ψηφισε ο λαος του ΑΡΗ.

Αυτα απο εμενα και σορρυ εαν κουρασα.

Giorgos T. είπε... 29 Οκτωβρίου 2013 στις 4:18 μ.μ.

ενταξει Δημητρη , το καταλαβαμε σε ποιους αναφερετε το αρθρο (σ εμενα και τον Νικο) :p

ε ναι λοιπον , οπως ειπε και ο νικος ανηκω στους προπονητες. Τ κανω ομως γτ απλα μ αρεσει να ασχολουμαι με ποδοσφαιρικα. στο κατω-κατω αν ημασταν καλυτεροι απο αυτους που κρινουμε καθε φορα , τοτε θα γινομασταν πραγματικοι προπονητες...

jim είπε... 29 Οκτωβρίου 2013 στις 4:42 μ.μ.

Παιδιά δεν ήθελα να το προσωποποιήσω το θέμα. Σε σας συγκεκριμένα. Αν είναι δυνατόν... Στην τελική ούτε στο σβέρκο μου σας έχω, ούτε το φαϊ μου τρώτε..

Γενικότερα αναφέρομαι στην πλειοψηφία των οπαδών μας. Όχι σε εμάς εδώ στο μπλοκ. Ίσα ίσα που εκτιμώ πολύ τις απόψεις και των δυο σας, γι αυτό και σας πρότεινα να γράφετε και στο άλλο μπλοκ.

Νίκο, καλά τα λες...όπως το είπες..Καλλονοπλατανιάδες. τρεις φορές όπως ειπα μας κέρδισε κάποιος πλατανιάς μέσα σε ένα χρόνο.

Γιώργο, οι αναλύσεις σου είναι καλές. Και να σου πω και κάτι. Υπάρχουν πολλοί οπαδοί που σε θέματα τακτικής βάζουν κάτω πολλούς προπονητες. Άσχετα αν οι δεύτεροι ξέρουν πολλά τεχνικά.. Η τακτική παίζει μεγάλο ρόλο.

Το ξαναλέω, ότι αναφερόμουν σε δυο κατηγορίες της πλειοψηφίας και όχι συγκεκριμένα.

Ανώνυμος είπε... 29 Οκτωβρίου 2013 στις 6:23 μ.μ.

ο νικ και ο μαραουντερ ειναι οι προπονητες του μπλογκ! τους θελουμε στην παε!!!! Ειναι 2 φιγουρες του arisgod

Vamos_G1 είπε... 29 Οκτωβρίου 2013 στις 8:27 μ.μ.

Καταρχήν αν έπρεπε να βάλω τον εαυτό μου σε μια από τις 2 κατηγορίες, τότε μάλλον θα τον έβαζα στους "προπονητές".

Jim αν κ γενικά συμφωνώ με αυτά που γράφεις, διαφωνώ ωστόσο σε 2 σημεία: στο συμπέρασμα κ στην άποψη.

Αρχίζοντας από το 2ο. Γράφεις "Επιβάλλεται να ΒΡΟΥΜΕ τις λύσεις μας...". Ελπίζω να μην εννοείς τον κόσμο έτσι? Τις λύσεις ΠΡΕΠΕΙ να τις βρουν αυτοί που έχουν στα χέρια τους τις τύχες της ομάδας. Ο κόσμος θα πρέπει να στηρίζει την προσπάθεια μέσω των διαρκείας κ της παρουσίας του στο γήπεδο αλλά μέχρι εκεί. Το να μπλέκεται ο λαός με τα διοικητικά, νομίζω όλοι ξέρουμε τι κατάληξη έχει...

Για το συμπέρασμα διαφωνώ επίσης. Ο Άρης ιδίως φέτος δεν έχει την πολυτέλεια για το οτιδήποτε περιττό. ΠΡΕΠΕΙ λοιπόν να παίζουν κάθε φορά οι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ, ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ. Το ότι ο Τάτος δεν αποδίδει στις πτέρυγες, ο Ουντότζι δεν αποδίδει σαν φορ, ο Αγγελούδης είναι παίκτης κορυφής κ ο 30cent δεν πρέπει να αγωνίζεται ακόμα κ σε αυτόν τον Άρη, είναι ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΚΤΟ κ οποιαδήποτε άλλη άποψη, όσο κ αν ακουστεί χοντρό, για μένα κρίνεται εκ του πονηρού, διότι πιστεύω πολύ στην αθλητική παιδεία του Αρειανού οπαδού. Απλά πράγματα, που δεν έχουν να κάνουν ούτε με γκρινιάρηδες, ούτε με προπονητές, ούτε με τίποτα.

jim είπε... 29 Οκτωβρίου 2013 στις 9:20 μ.μ.

Δεν εννοώ τον κόσμο. Ο κόσμος δεν μπορεί να κάνει τίποτα πέρα από την στήριξή του.

Ως ομάδα να βρούμε τις λύσεις μας. Διοικητικά πως να το πω... Επενδυτή δεν λέτε όλοι ; ; ; Μην περιμένουμε καμιά πενταετία...

Όσο για το άλλο που διαφωνείς.. Δεν περιμένω να με ανεβάσουν επίπεδο αυτοί παίκτες vamos... Οι χρονιές αυτές είναι για να φεύγουν και να μην έρχονται...

Και αυτοί που λες να παίξουν στις θέσεις που λες πάλι ομάδα που θα συμπληρώνει το πρωτάθλημα θα είμαστε.. Και πάλι θα μας κοροϊδεύουν συμπολίτες και μη..

Vamos_G1 είπε... 29 Οκτωβρίου 2013 στις 11:47 μ.μ.

Δεν αντιλέγω jim. Πάνω απ'όλα είμαι ρεαλιστής. Αλλά αν η ομάδα μπορεί να αποδώσει ακόμα κ μέχρι πχ το 4, με άριστα το 10, τότε έχω την μια κ μοναδική απαίτηση να αποδίδει σε κάθε ματς αυτό το 4. Ούτε 3, ούτε 2. Γι'αυτό τόνισα το να παίζουν οι καλύτεροι που διαθέτουμε στις θέσεις που πρέπει.

Ανώνυμος είπε... 30 Οκτωβρίου 2013 στις 1:11 π.μ.

Το καλύτερο άρθρο με διαφορά όχι μόνο σε αυτό το blog αλλά σε ότι έχω διαβάσει τα τελευταία 2 χρόνια από αρειανή πένα.

Συγχαρητήρια φίλε jim .

Παραθέτω από άλλο blog , σχόλιο του φίλου Pythagorean @ London :" REALITY CΗECK: ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ;"
, αντί δικού μου σχολίου και θα ήθελα την γνώμη σου jim και των υπόλοιπων φίλων.

REALITY CΗECK: ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ;

Θα στενοχωρήσω τους φίλους σήμερα.
Τα παρακάτω επιχειρήματα θα σας βοηθήσουν να απαντήσετε μόνοι σας στο Ερώτημα του τίτλου.

Με τα μάτια των Αρειανών οπαδών:
ο ΑΡΗΣ είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα, είναι ανεξάρτητος, δε σκύβει, δε γλύφει, δεν πουλιέται, πολεμάει με το σπαθί του.
Ο ΑΡΗΣ είναι κόκκινο πανί για τη διαιτησία και τις ελληνικές παράγκες, αλλά και τα ΜΜΕ και αδικείται συστηματικά.

Με τα μάτια της υπόλοιπης Ελλάδας:
ο ΑΡΗΣ είναι μια μικρή, γραφική ομαδούλα της Θεσσαλονίκης, συμπαθητική μεν, αλλά ψιλοαδιάφορη και καθόλου απειλητική.
Έχει κάποιους οπαδούς - για ποιο λόγο δεν ξέρουν - αλλά γενικά παλεύει για τη σωτηρία του και είναι μια καλή ευκαιρία
για να προπονούνται οι τεως 4, και νυν 3 ομάδες του κέντρου.
Ο ΑΡΗΣ κάνει φιλότιμες προσπάθειες και παλεύει ενίοτε, αλλά γενικά είναι άμπαλος και κατακαημένος.
Ο ΑΡΗΣ έχει πικραμένο και αφοσιωμένο κόσμο - αλλά όχι και πάρα πολύ κόσμο.
Ο ΑΡΗΣ είναι μικροσκοπικός, αφού γίνεται έρμαιο κάθε βδομάδα από ανθρωπάρια όπως οι Βοσκάκηδες και οι Κουρουμπίλιες, τον αδικούν του ρίχνουνε σφαλιάρες, αλλά 'τί να κάνεις; μικρή ομάδα..'.
Ο ΑΡΗΣ γκρινιάζει συνέχεια για τη διαιτησία.
Ο ΑΡΗΣ έχει για ταβάνι του τη 10 θέση και πάτωμά του τη Β Εθνική.
Ο ΑΡΗΣ ανεβοκατεβαίνει στη Β Εθνική.
Ο ΑΡΗΣ δεν έχει τσαμπουκά - του τον σπάσανε κατά τη δεκαετία του 80 και μετά.

Η αντικειμενική αλήθεια:
Ο ΑΡΗΣ έχει κάποια πρωταθλήματα, καποια προπολεμικά.
Ο ΑΡΗΣ είναι η πρώτη ελληνική ομάδα που έπαιξε ευρωπαικό παιχνίδι (ένας αγώνας).
Ο ΑΡΗΣ είναι η πρώτη ελληνική ομάδα που νίκησε επί ισπανικού εδάφους (ένας αγώνας).
Ο ΑΡΗΣ έχει κάνει τη μεγαλύτερη οπαδική μετακίνηση στα ελληνικά χρονικά (ένας αγώνας, και έχασε τον τίτλο με κατεβασμένα χέρια)
Ο ΑΡΗΣ έχει μόλις ένα τίτλο κυπέλλου εδώ και 40-τόσα χρόνια.
Ο ΑΡΗΣ έχει χάσει 3 συνεχόμενους τελικούς κυπέλλου.
Ο ΑΡΗΣ έχει - σήμερα, σε δύσκολους καιρούς αγωνιστικά και κοινωνικά - μέσο όρο εισητηρίων 7.500.
Ο ΑΡΗΣ παίζει στην Ευρώπη κάθε - πρόχειρα το λέω - 6 με 7 χρόνια.
Ο ΑΡΗΣ δεν έχει τίποτα, ΜΟΝΟ τον (όποιο πιστό και ταλαιπωρημένο) κόσμο του.
Ο ΑΡΗΣ δεν μπορεί να κερδίσει ούτε ομάδες της Β Εθνικής στην έδρα του.
Ο ΑΡΗΣ - λόγω ημέρας το λέω - είναι πελάτης του μεγαθηρίου Πλατανιάς Χανίων. Μετά από 3 αγώνες έχει παθητικό 6 γκολ, και σκόραρε για πρώτη φορά σήμερα. Επίσης, έδωσε την πρώτη νίκη φέτος στον Πλατανιά, αλλά έχει και ένα παράξενο ρεκόρ: είναι συμπονετικός: έχει δώσει την πρώτη νίκη στην ιστορία τους στην Α Εθνική στον Πλατανιά και στην Καλλονή, και μάλιστα εντός έδρας.
Οι οπαδοί του ΑΡΗ έχουν χαλιναγωγηθεί (σε στυλ Αγγλίας) και από φόβο υπερβολικών και άδικων τιμωριών, έχουν γίνει 'τα καλά παιδιά' της Ελλάδας - στην Ελλάδα αυτό εκλαμβάνεται ως αδυναμία. (χωρίς να υπονοώ ότι η βία είναι θεμιτή)
Οι Αρειανοί συζητούν και φωνάζουν ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ σε blog σαν αυτό.
Οι Αρειανοί δεν ακούγονται πουθενά στην υπόλοιπη Ελλάδα, ούτε στα ΜΜΕ.
Ο ΑΡΗΣ παλεύει να μπεί σε άρθρο για να κάνει μια 'ελεγχόμενη χρεωκοπία'.
Ο ΑΡΗΣ δεν έχει συνέχεια και σιγοσβύνει...

Το μέλλον:
Δεν πετυχαίνεις τίποτα χωρίς ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, ΑΚΡΕΣ και ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ...

jim είπε... 30 Οκτωβρίου 2013 στις 9:37 π.μ.

Η αλήθεια φίλε μου είναι ότι ο κόσμος του ΆΡΗ είναι πολύ μεγαλύτερος από την ομάδα. Το έχουμε πει αυτό χρόνια τώρα. Έχουμε λαό πολύ μεγαλύτερο από την ομάδα.

Η ζημιά ναι έγινε από την δεκαετία του 80. Από ένα σημείο και μετά ο κόσμος τραβήχτηκε από το ποδοσφαιρο, προφανώς βλέποντας και διαπιστώνοντας κάτι.

Για τους ανθρώπους του κέντρου ναι... Είναι όπως τα λες.. Δεν σε σέβονται. Και να σου πω και κάτι.. Στα τέτοια τους που κατέβασες και 25.000 στην Αθηνα και ανέβασες 6.000 στο Μόναχο και 7.000 στο Μάντσεστερ..

Ξέρεις πότε σε σεβάστηκαν ; ; ; Όταν πέρασες από τον πιο δύσκολο όμιλο του europa το 2010... Και βωρίτερα το 2008 όταν πίστευαν ότι είσαι η μόνη ομάδα που μπορεί να τους απειλήσει...

Ξέρεις τι σημαίνει αυτό ; ; ;

Δεν φοβούνται τον λαό... Το αγωνιστικό φοβούνται... Και ξέρεις γιατί ; ; ; Γιατί ο λαός δεν παίζει ποδόσφαιρο... Οι παίκτες παίζουν.. Και οι παίκτες μπορούν να στερήσουν τίτλους και ευρωπαικες πορείες αλλά και μεγάλα οικονομικά έσοδα από τις δικές τους ομάδες...

Ο Λαός είναι σημαντικός γιατί δίνει το έναυσμα και κάνει την ομάδα γωνιακό μαγαζί... Χωρίς παράγοντες όμως που έχουν 100 κιλά γεννητικά όργανα και χωρίς παικταράδες που να μην μασάνε τίποτα δεν καταφέρνεις τίποτα..

Καλά τα νέα παιδιά αλλά πολύ λίγα... Το χω ξαναπεί.. Ναι στον Γιαννιώτα, ναι στον Αγγελούδη, ναι στον Νταμαρλή, ναι στο Διούδη, ναι στον Κατίδη παλιά... Αλλά να έχουν δίπλα τους ο Κατίδης τον Ναφτί, ο Αγγελούδης έναν Κόκε στα καλά του ή έναν Μπόμπαντίγια, ο Γιαννιώτας πίσω του τον Νέτο.. Να πλαισιώνονται από έμπειρους δηλαδή. Λίγους αλλά καλους..

Και ένας προπονητής να ακριβοπληρωθεί και να μείνει τουλάχιστον 5 χρόνια. όπως και πάικτες. Φυσικά θα πουλήσεις κιόλας.. όπως θα δυναμώσεις και παρασκηνιακά..

Αυτά...