Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Μην χάσετε το αυριανό ρεσιτάλ . . .

Σχεδόν, μετά από 3,5 μήνες η αγαπημένη μας ομάδα, αύριο, δίνει τον πρώτο επίσημο αγώνα μπροστά στο κοινό της, για την περίοδο 2011-2012. ΄Εστω και σε φιλικό επίπεδο. Μάλιστα, αγωνίζεται, σε ένα φιλικό, που δύσκολα  θα συμμετείχαν και μερικές από τις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης. Σημασία, όμως, δεν έχει ποιος θα μπορούσε να αγωνιστεί με την Πενιαρόλ και την Μπόκα ή αν θα κερδίσουμε ή αν θα χάσουμε. Σημασία έχει, να βρεθούμε στο σπίτι μας και να νοιώσουμε το μοναδικό εκείνο συναίσθημα που νοιώθουμε σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού.


Προσωπικά, Δ Υ Σ Τ Υ Χ Ω Σ, δεν θα είμαι στο σπίτι μας - στο σπίτι μου - στην θέση μου - στην γωνιά μου, για να απολαύσω το μοναδικό θέαμα, για να νοιώσω το μοναδικό συναίσθημα που νοιώθω κάθε φορά που βρίσκομαι στις κερκίδες του σπιτιού μας.

Όπως, γνωρίζετε, εδώ και 2,5 με 3 μήνες, υπηρετώ την θητεία μου. Έτσι, λοιπόν, δεν θα μπορέσω να βρεθώ αύριο στον αγώνα.

Είμαι στεναχωρημένος γι' αυτό, αλλά Ξ Ε Ρ Ω, ότι, ουσιαστικά θα είμαι εκεί. Γιατί, εκεί είναι η θέση μου.

Όλοι, εσείς, που έχετε την ευκαιρία να βρεθείτε στο σπίτι μας, για να δείτε τον αγώνα, μην την χάσετε. Ο ΆΡΗΣ, είναι συναίσθημα, είναι Λ Α Τ Ρ Ε Ι Α, είναι κάτι παραπάνω από μια θρησκεία.

Και αυτό το νοιώθεις ακόμα παραπάνω, αν σου λείψει, η παρουσία σου, στο γήπεδο, στο πλάϊ των συνοπαδών σου, κοντά στις προσπάθειες των παιχτών σου.

Προσωπικά, δεν είχα στερηθεί Π Ο Τ Ε, την παρουσία μου, στο γήπεδο. Τώρα, που την στερούμαι, το συναίσθημα μου, για τον ΆΡΗ, μεγαλώνει - πολλαπλασιάζεται και η επιθυμία μου, να βρεθώ στο σπίτι του Θ Ε Ο Υ, Γ Ι Γ Α Ν Τ Ώ Ν Ε Τ Α Ι.

Οπότε, εσείς, που έχετε την δυνατότητα, πηγαίνεται και απολαύστε το θέαμα. . Νοιώστε το συναίσθημα, ζήστε την εμπειρία.

Οφείλουμαι να είμαστε δίπλα στον ΆΡΗ. Εμείς, είμαστε ο ΆΡΗΣ.

Αυτό, που θα ζήσετε αύριο, θα το θυμάστε μια ζωή. Όπως, θυμόμαστε, το σκηνικό με την Μπόκα.

Όχι στην μουρμούρα και την γκρίνια. .

Και να θυμάστε το κυριότερο. . .

Ο ΆΡΗΣ, αύριο αγωνίζεται σε φιλικό αγώνα, επειδή είναι Μ Ε Γ Α Λ Η  Ο Μ Α Δ Α. . Και ξέρει να κερδίζει, μόνο μέσα στο γήπεδο, στα Ι Σ Ι Α και Π Α Λ Η Κ Α Ρ Ι Σ Ι Α . . .

Γι' αυτό αξίζει και την στήριξη μας. . .

ΆΡΗ θυμίσου, Χ Ι Λ Ι Ε Σ  Ζ Ω Ε Σ  Μ Α Ζ Ι  Σ Ο Υ ! ! !

Α Ρ Ε Ι Α Ν Α Ρ Α  Μ Η Ν  Σ Τ Α Μ Α Τ Α Σ  Ν Α  Μ Α Σ  Τ Ρ Ε Λ Α Ι Ν Ε Ι Σ ! ! !

0 σχόλια: