Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Βρείτε λύση.....

Για μία ακόμη φορά, η ομάδα μας έμεινε σε μέτρια επίπεδα απόδοσης, μη μπορώντας να αποφύγει ούτε καν την ήττα..Κακά τα ψέματα, η ομάδα μας είναι σε μία περίοδο προβληματική και χρειάζεται άμεσα να βρεθούν Λ Υ Σ Ε Ι Σ ! ! !


          Η αλήθεια είναι πως υπήρχαν οι ευκαιρίες για να σκοράρουμε με Κάλβο και Χαβίτο, όμως, τα τελειώματά τους ήταν πολύ άσχημα με συνέπεια να βγάλουν άχρηστες τις ευκαιρίες αυτές...

          Για το μεγάλο ερωτηματικό κάποιων συνοπαδών μας, δηλαδή για το πως θα έπαιζε η ομάδα χωρίς τον Κόκε,νομίζω ότι ήμασταν μια από τα ίδια...

          Η ανάπτυξη μας, στηρίχτηκε σε ψηλές μπαλιές, οι οποίες φυσικά κοβόταν από τα ψηλά κορμιά των αντιπάλων...

          Μόνο στο πρώτο μέρος, επιτεθήκαμε από την πλευρά του Κάλβο και δημιουργήσαμε κάποια ρήγματα, όπως και μετά το γκόλ που φάγαμε...

          Εμένα αυτό που με νευρίασε ήταν, ότι στο δεύτερο μέρος, όπως είπα, στηριχτήκαμε σε ψηλές μπαλιές ως επί το πλείστον, αλλά μόλις φάγαμε το γκόλ βάλαμε την μπάλα κάτω και πατήσαμε 2 φορές περιοχή σε 3 λεπτα με τον Κάλβο....

          Δηλαδή, δεν μπορούσαν οι παίχτες μας, να βάλουν την μπάλα κάτω και να αναπτυχθούν με ορθόδοξο τρόπο και πιο πρίν...;;;

          Και φάγαμε για πολλοστή φορά ένα γκόλ, που μπαίνει σπάνια...Τώρα το ποιος έχει ή δεν έχει ευθύνη δεν είναι της ώρας....

          Αυτά τα λίγα με τα αγωνιστικά....

          Πάμε τώρα στα κύρια θέματα....Λοιπόν...Εδώ θέλω να πω κάτι πολύ σοβαρό...

          Δεν με ενδιαφέρει ποιοί έχουν τα ψυχολογικά τους στην προσωπική τους ζωή, δεν με ενδιαφέρει ποιοι ξενυχτούν, δεν με ενδιαφέρει ούτε καν αν κάποιοι έχουν να παίρνουν χρήματα....

          Το μόνο που με νοιάζει είναι να μπαίνουν μέσα όλα τα παιδιά και να τα δίνουν όλα....Να αφήνουν, τα οποιαδήποτε προβλήματά τους στην άκρη για 90 λεπτά και να ματώνουν την φανέλα...

          Γιατί έχουν αποδείξει ότι το κάνουν και φαίνεται ότι το κάνουν απο τα Ευρωπαϊκά μάτς....

          Κάποιοι κακόβουλοι, εγώ θα τους χαρακτήριζα, το τελευταίο χρονικό διάστημα βγάζουν κάποιες ειδήσεις άσχημες για την ομάδα μας ....

          Γράψτε τους και συγκεντρωθείτε έχω να πω εγώ....Δεν με ενδιαφέρει αν ισχύουν ή όχι και σε πιο βαθμό και αν....

          Στην τελική, η πλειοψηφία της ομάδας, που είναι ο λαός της, Γ Ο Υ Σ Τ Α Ρ Ε Ι  να βλέπει παίχτες παθιασμένους....

          Και επίσης, υπάρχει μία διοίκηση η οποία δεν νομίζω σε καμμία περίπτωση να θέλει να αφήνει τον κόσμο της προβληματισμένο και στεναχωρημένο για το τι μέλλει γενέσθαι....
      
          Εν κατακλείδι, ότι και να γίνεται, όποιο θέμα και αν υπάρχει, οφείλουν οι άνθρωποι της ομάδας μας να το λύσουν και να επιστρέψει το θετικό κλίμα....

          Όπως εμείς οι οπαδοί, πάντα βρίσκουμε τον τρόπο να είμαστε κοντά στην ομάδα και να στηρίζουμε, έτσι οφείλουν όλοι μέσα στην ομάδα, να βρούν τον τρόπο για να λυθεί το οποιοδήποτε θέμα...

        

50 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 10:27 μ.μ.

thelw na dw pote tha milisei kapoios gia ton kouper pragmatika!dld einai dynaton na min treleneste otan i omada epithatika einai tetoia xalia (oxi apla kaki alla i xeiroteri sto prwtathlima!!) kai o proponitis dn allazei oute sto elaxisto to systima??pali evale cesarek evgale rouis einai dynaton??dld tou arese fainetai etsi opws anaptysomastan mexri tote kai apla ithele na kanei mia allagi proswpou mprosta..dokimase kai kati allo re megale etsi kai alliws xeirotera dn paei.eimaste 10oi kai ektos kypellou apo ta trikala.

Kriton

Skolix είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 10:34 μ.μ.

Λανθασμενιη τακτικη απο τον Εκτορα κατα τη γνωμη μου. Παροτι μετα το 15 ειχαμε κατοχη, οι γρηγοροι πλαγιοι του Ηρακλη βγαιναν καλα στην κοντρα. Τη γλιτωσαμε καποιες φορες, φαγαμε το ακουσιο γκολ, αλλα το θεμα ειναι οτι παιξαμε ψηλα και το πληρωσαμε. Τα μπακ ψηλα, τα χαφ ψηλα χωρις το ενα καλυπτει μπροστα απο τα κεντρικα μπακ. Μετριοι πολλοι παικτες. Μονο Τοχα και Καλβο προσπαθησαν.

Η ομαδα εχασε την επαφη με την τριαδα πιστευω, οποτε χαθηκε ενας ακομα στοχος. Λυσεις δε βρισκονται, γκολ δε μπαινει, αντιο ζωη. Καληνυχτα σας...

jim είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 10:36 μ.μ.

kriton, προσωπικά πιστεύω, καλά που είναι και ο Κούπερ....Φαντασου την περίοδο αυτην να είχες Ερνάντεθ ή Μαζίνιο...Σίγουρα θα ζητούσαν όλοι αλλαγη προπονητη αν ειχαμε αυτους...

Ο Κούπερ είναι ο εύκολος στόχος...Και γω αν θέλεις μπορω να σου αραδιάσω καποια επιχειρήμάτα μου για τις κινήσεις του...Αλλά είναι αδικία και αχαριστία να τον κατηγορήσουμε...

Με αυτές τις ανισόρροπες καταστάσεις καταστάσεις που έχει να κάνει, σχετικα με πειθαρχικα παραπτωματα, αποδοσεις παιχτων που αλλαζουν απο αγωνα σε αγωνα και δεν ξερω εγω τι άλλο εγώ λέω ότι ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΠΕΡ....

Μάλιστα, πιστεύω, ότι είναι η τέλεια στιγμή να του προταθεί και επέκταση συμβολαιου.....

Skolix είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 10:38 μ.μ.

Να σημειωσω οτι ειμαι υπερ παραμονης Κουπερ, αρκει αυτος και η διοικηση να κανουν βαθειες τομες στην ομαδα

jim είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 10:43 μ.μ.

Scolix, το θέμα στον ΆΡΗ δεν είναι πως ο Κούπερ κατέβασε την ομάδα...

Το θέμα, κατά την γνώμη μου, είναι η νοοτροπία που υπάρχει, φίλε μου, μέσα στην ομάδα...

Όλοι οφείλουν να είναι παθιασμενοι και να παιζουν με την ιδια αποδοση σε ολα τα ματς....

Ο μόνος που δεν φταίει στην όλη κατάσταη, η οποία επικρατεί εδω και καρο, είναι ο Κούπερ....

Αυτός είναι το αγωνιστικό μέλλον της ομάδας μας...Το είπα από τότε που ήρθε, το λέω και θα το λέω και ας γίνω γραφικός...

Αυτό πιστεύω, αυτό λέω...

Skolix είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 10:46 μ.μ.

jim, δε διαφωνω, γι αυτο μιλαω και για βαθειες τομες. Απλα σταθηκα στο οτι επαιξε λαθος στο β' ημιχρονο. Θα μου πεις πηγε για τη νικη, αλλα με αργα σεντερ μπακ και τα πλαγια μπακ σε κακη μερα κοντρα σε ταχεις τεχνιτες παικτες καποια στιγμη θα την πληρωναμε

Ανώνυμος είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 10:53 μ.μ.

paidia kai egw to pisteya oti o kouper einai i moni stathera tia omadas alla twra pia dn lew oti dn einai alla apla dn eimai toso sigouros pleon!
isa isa jim o kouper mono eykoli lysi dn einai sa stoxos kathws mexri twra nd ton akoumpaei kaneis.pantws akoma kai gia ta skampanevasmata twn paixtwn kai tin kaki psyxologia tous dn pisteyw oti einai amoiros eythynwn..
kai epanalamvanw gia na min pareigithw dn lew oti ftaiei MONO aytos, alla opws kai na to kanoume otan mia omada paizei kaka, poly kaka ektos apo analampes ftaine oloi.dn mporei na ftainei gia ola mono oi paiktes..
kai ayto pu me kanei perissotero na to lew einai oti dn vlepw na peiramatizetai gia na allaxei ayto to xali apla epimenei sta idia kai ta idia!

Kriton

jim είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 10:54 μ.μ.

Αυτούς έχουμε φίλε scolix...Αν το σκεφτείς, ποιον να βαλει περα απο τον Μιτσελ;;;Δεν εχουμε αλλον...

Ο Βαγγελη ειναι καλυτερος του Νετο στα αμυντικα καθηκοντα...Αν ειχε προβλημα ο Βαγγελη σημερα, φαντασου ο Νετο τι θα είχε...

Αρα, αυτους εχει ο Κούπερ και με αυτους δουλεύει....Ούτε Γκιαρο ειχε...

Η έλλειψη βαθους πάγκου, ειναι γεγονός....

Ανώνυμος είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 10:58 μ.μ.

jim συμφωνώ έχουμε κ στη νοοτροπία πρόβλημα κ θα το ξαναπώ οτι ο Κούπερ είναι ο τελευταίος που φταίει........ τι φταίει ο άνθρωπος αν κάποιοι δεν μπορούνε να βάλουνε την μπάλα μέσα!! Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΘΕΛΕΙ ΟΝΤΩΣ ΤΟΜΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝΕ ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΓΩΙΣΤΕΣ ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ Κ ΟΙ ΧΕΣΤΕΣ ΑΣ ΠΑΝΕ . . . . .


geokampour

Skolix είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:00 μ.μ.

Εχω πει οτι το υλικο ειναι μετριο και παλευει ο Κουπερ με αυτο. Χρειαζονται καλυτεροι παικτες για να παμε μπροστα. Καποτε ο Σαντος μιλησε για σερδελες. Νομιζω μας ταιριαζει ο χαρακτηρισμος αυτος.

jim είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:02 μ.μ.

Kriton, καταλαβαίνω το σκεπτικό σου..Αλλά πρόσεξε λίγο πως τα βλέπω εγώ...

Ο Κούπερ ειχε τον Καλβο εκτος ομαδας για αρκετο καιρο πριν 1,5 μηνα επιδη πηγε στην Ισπανία...Άρα δεν ειχε την δυνατοτητα να δουλεψει μαζι του οσο και οπως ηθελε...

Ο Κούπερ δεν έχει καθαρό αριστεροπόδαρο αριστερο χαφ-εξτρεμ και αναγκαζεται να παιζει με δεξιοπόδαρο...Άρα, πρπει να δουλεψει αλλιως και να δωσει διαφορετικες εντολες...

Ο Κούπερ, είχε να αντιμετωπίσει τα πειθαρχικά παραπτώματα πολλών παιχτών, οι οποίοι δεν τηρουσαν το ωραριο...Άρα, έπρεπε να γινει και μπαμπάς...

Ο Κούπερ, έχει να αντιμετωπίσει τις αγωνιστικες μεταπτωσεις της ομαδας απο αγωνα σε αγωνα...Άρα πρέπει να γινει στατιστικολόγος και μαθηματικός...

Τέλος, ο Κούπερ έχει να αντιμετωπίσει τα ψυχολογικά κάποιων παιχτων...Άρα, πρέπει να γίνει και ψυχολόγος....

Κάπου είναι και με δεμενα τα χερια ο Κούπερ και εχει να κανει με ποικίλλες και δυσκολες καταστασεις...

jim είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:10 μ.μ.

Scolix, το υλικό μας είναι ικανό να μας εχει εντος πενταδας, αρα και ευρωπης...

Και με το καταλληλο δεσιμο και την ψυχολογια μπορουσε και να χτυπήσει τριτη θεση, λαμβανοντας υποψην τα προβληματα των αλλων δυο...

Αλλά φαινεται οτι και μεις φετος εχουμε τα προβληματα μας....

Συμφωνω οτι θελουμε 5-6 παιχες για ο βημα παραπανω σε ελλαδα και ευρωπη, αλλα τα λεφτα που θα απιτηθουν ειναι πολλα φίλε...

Skolix είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:17 μ.μ.

Αυτο για τα λεφτα ειναι αληθεια jim. Απλα για το υλικο με παραξενευει που αλλες ομαδες εχουν καλυτερους παικτες, π.χ. η Λαρισα εχει Κουζεν-Κανομπιο-Μπλαζεκ-Σισιτς-Ταυλαριδη-Βενετιδη-Μετιν, η Καβαλα εχει Ντουγκλαο-Νταρσεβιλ-Ονουατσι-Καρντοσο-Ντιε κ.ο.κ

Δε λεω οτι ολοι ειναι ζηλευτοι, αλλα αν μπουμε σε συγκρισεις νομιζω οτι πολλοι θα παιζαν βασικοι σε εμας. Καλο ειναι αυτο για το ελληνικο πρωταθλημα, αλλα κακο για εμας.

jim είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:25 μ.μ.

Ναι τα ονοματα παιχτων που αναφερεις ειναι σημαντικα και ποιοτικα...Αλλα φαινεται πως αργουν να δεσουν ως συνολο...

Εμεις κρατησαμε τοσα χρονια εναν κορμο παιχτων, οποιος κορμο έχει αποδείξει τι μπορει να κανει και τι οχι...

Μπορει να πάει τελικους κυπελλου με βατες κληρωσεις και να παλεψει για να το παρει αλλα χωρις επιτυχια...

Μπορει να σε βαλει στους ομιλους του ουεφα, αλλα μετα λογω περισσοτερης εμπειριας των αλλων ομαδων θα αποκλειεται με γκολ στο 90 και 93...

Μπορει να σε πάει ταβανι 4η-3η θεση και αν ειναι τοσο χαλια και ο τριτος, ίσως τρίτη θεση...Που τριτοι δεν βγηλαμε τα τελευταια χρονια βεβαια...

Καλα ειναι τα οσα πετυχει η ομαδα τα τελευταια 4-5 χρονια.. Και ο κοσμος συσπειρωθηκε....Αλλά καλό είναι να γίνεται καθε χρονο το βηματακι παραποανω και να υπαρχει συνεχης ανοδος...

Και αυτο απαιτει περισσοτερη ποιοτητα...

RedDragon είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:25 μ.μ.

Παίδες συμφωνώ με τον Kriton, ο Κούπερ έχει τη μεγαλύτερη ευθύνη για την εικόνα της ομάδας. Αυτός διάλεξε τους παίχτες αυτός στήνει την ομάδα, αυτός δουλεύει τα συστήματα αυτός κάνει τις αλλαγές...

Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι πρέπει να διώξουμε τον Κούπερ. Ίσα ίσα όπως είπε κ ο Jim είναι η καλύτερη περίοδος να τον ανανεώσουμε (φυσικά θα πρέπει να ρίξει το πολύ υψηλό κασέ του).

Μόνο αν κρατήσουμε έναν προπονητή (στη συγκεκριμένη περίπτωση τον Κούπερ) για 3-5 χρόνια θα ανέβουμε επίπεδο.

Αν υπάρχει αυτή η προοπτική εγώ προσωπικά θα αντέξω μία χαμένη χρονιά όπως πάει να γίνει η φετινή...

jim είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:31 μ.μ.

red...Υπάρχουν και παίχτες οι οποιοι εγιναν μεταγραφη το καλοκαιρι και φαινεται οτι ο κουπερ δεν τους υπολογιζει αν λαβουμε υποψην μας την μη χρησιμοποιησή τους...

Μακαρι να τον κρταησουμε για αλλα 3-5 χρονια...Ίσως πάρει χρονο αλλα θα φτιαξουμε μεγαλη ομαδα τοτε....

Παντως, διαφωνώ μαζι σου οτι η χρονια πάει για χαμένη ρε συ...Εχουμε 20 ματς ακομα....

Εγω δινω βαση μεχρι το τελος του πρωτου γυρου, γιατι εχουμε το περισσοτερο βατο προγραμμα του πρωταθληματος αυτο το διαστημα....

Skolix είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:35 μ.μ.

Η αληθεια ειναι οτι τα παντα θα παιχτουν στα playoff, αλλα η ομαδα δειχνει οτι πρεπει να παλεψει για να μπει σε αυτα και μαλιστα με διαφορα που να επιτρεπει υπερβαση. Αν εισαι τοτε φορμαρισμενος ξεχνιουνται ολα.

Το παραπονο μου ειναι τα εχω ξαναδιατυπωσει: δεν μας σεβονται, δε μας φοβουνται, δεν εχουμε μεταλλο. Αυτο ερχεται με τα χρονια και τη σταθερη πορεια, αλλα τουλαχιστον τα τυρια και τις γριες επρεπε να τους κανουμε πλακα. Για πιο πανω θελει αλλα @@

RedDragon είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:36 μ.μ.

Δεν είπα ότι είναι χαμένη αλλά έτσι δείχνει...

Η ομάδα έτσι όπως είναι τώρα είναι ικανή να παίζει μόνη της κ να χάνει...

Πιστευετε ότι την Κέρκυρα θα την κερδίσουμε; Δύσκολα τα πράγματα...

jim είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:40 μ.μ.

Scolix, το παραπονο που λες, μου το λεει και ενας πολυ καλος μου φιλος ΑΡΕΙΑΝΟΣ και αυτος οπως εμεις....

Μου λεει...ναι ρε δημητρη...εχουμε ομαδα, σημειωσαμε ανοδο, αλλα δεν μας σεβονται, δεν μας φοβουνται...

Η αλήθεια ειναι ότι δεν ειμαστε ετοιμοι να χτυπησουμε τους μεγαλους του κεντρου...

Αλλα όπως λες, πρεπει ομαδες οπως η λαρισα, η καβαλα, ο ηρακλης, να παιρνεις 4-6 βαθμους καθε χρονο...

jim είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:43 μ.μ.

Δύσκολα τα πραγματα με Κερκυρα...Θα ειναι και το γηπεδο κρυο...

Και αν αργει το γκολ θα αρχισουν οι μουρμουρες...

Πρεπει να αγωνιστουν και να κερδισουν τον κοσμο τωρα...

RedDragon είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:47 μ.μ.

Όταν η ομάδα έχει να κάνει οργανωμένη επίθεση από το ματς με τον Ατρόμητο...

Όταν κάνει συνεχώς γιόμες...

Όταν έχει να κάνει ευκαιρία 180 λεπτά...

Όταν τρώει γκολ κ χάνει από ομάδες κ κατώτερες κ χειρότερες στον αγωνιστικό χώρο...

Ε δε μπορείς να περιμένεις πολλά...

Η Κέρκυρα θα έρθει να ταμπουρωθεί πίσω κ θα μας πάει το χ εύκολα αν δεν αλλάξει κάτι στον τρόπο παιχνιδιού μας...

Ανώνυμος είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:51 μ.μ.

Τον πιανουν τα ψυχολογικα του τον Καλβο...... Αντε αγορακι μου 2 βδομαδες στη μαμα σου να ξεκουραστεις.

Ο Κοκε εχει να σκοραρει 30 ματς...... Αντε αρχηγε να πας Ισπανια να αλλαξεις παραστασεις.

Εγω που δουλευω στη Σαουδικη Αραβια με 20 μερες αδεια το χρονο και μου χει βγει ο κωλος, γιατι δεν εχω ψυχολογικα και αποδιδω μια χαρα!

Η ομαδα φετος ειναι χειροτερη απο περσυ κυριως γιατι ειναι ασταθης και δεν ξερεις τι να περιμενεις.

Εγω παντως βλεπω πως εαν συνεχιστουν αυτες οι εμφανισεις δεν βγαινουμε ουτε 5οι.

Και μετα χωρις Ευρωπη ποιος θα πληρωσει Κουπερ και παιχτες? Μηπως ο που..ς μου?

Ρουκουνας

jim είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:52 μ.μ.

Ναι...Το πιθανοτερο ειναι να ταμπουρωθει...Αλλωστε και αυτη σε ντεφορμαρισμα ειναι...

Τωρα εφαγα μια φλασιά....

Φαντάζεσαι να μας πάρει κανα χ η κερκυρα χωρις να παιξουμε καλα και να πάμε να βγαλουμε κανα διπλο στην ατλετικο;;;;χαχα.....

jim είπε... 15 Νοεμβρίου 2010 στις 11:58 μ.μ.

Φίλε Ρούκουνας, δεν εχεις αδικο που μιλας ετσι για καποιους παιχτες...

Γνωμη μου βεβαια, οτι ο κοκε επρεπε να μην παιξει 3-4 ματς, μπας και συνελθει...

Δεν νομιζω αυτες οι εμφανισεις να συνεχιστουν...Ειναι ενα ντεφορμαρισμα πιστευω....

Δουλευεις όντως Σαουδικη Αραβία ή πλάκα έκανες;;;

Ανώνυμος είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 12:05 π.μ.

Δε κανω πλακα! Εδω ειμαι αυτη τη στιγμη και δε μπορω να κλεισω ματι απο τα νευρα μου! Ευτυχως που αυριο δεν δουλευουμε γιατι εχουν μια γιορτη οι Μουσουλμανοι!

Ειμαι στην ερημο και την παλευω μια χαρα αφου εχω Νοβα και βλεπω ολα τα ματς του Αρη.

Αλλα δεν μπορουν να μας ξενερωνουν ετσι ρε φιλε Τζιμ!

Η υπομονη εχει και ορια!

Ρουκουνας

jim είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 12:09 π.μ.

Μπράβο ρε φίλε...Είσαιμεγάλο αλάνι...

Ο μπαμπάς μου είχε δουλέψει Σαουδική Αραβία όταν ήταν νέος...

Μιλαω για τελη δεκαετιας 1970 με αρχες 1980...

Ακόμα θυμαται τις απιστευτες ζεστες που εφαγε και έναν φίλο του που είχε ερωτευτει μια βεδουίνα....

3,5 χρονια ειχε δουλεψει εκει απο οτι μου ειπε....

Ανώνυμος είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 12:12 π.μ.

Πολυ ομορφες γυναικες! Μαγευτικα ομορφες! Αλλα και επικυνδινες να τις πλησιασεις! Αμα μαθευτει τιποτα σε βγαζουν στην πλατεια και σου κοβουν το πουλι για παραδειγματισμο! Οποτε φυλαγομαστε! Εχει ομως πολυ ομορφες Ασιατισες απο Ταυλανδη και εκει κανουμε πεσιματα!

Ρουκουνας

jim είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 12:16 π.μ.

Ναι αυτο μου ελεγε και ο μπαμπας μου για τις βεδουινες...

Πολυ ομορφες λεει...

Και μαλιστα μου ειπε οτι επειδη ειχαν παρει χαμπαρι τον φιλο του οτι την γουσταρε αυτην, μαζευόταν λεει και τον εψαχναν οι αλλοι της φυλής της....

Οι ταϋλανδεζες ειναι όντως ωραίες γυναικες που ακουγεται;;;

Ανώνυμος είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 12:25 π.μ.

Πολυ ομορφες! Και το καλο με τις Ταυλανδες ειναι οτι σεβονται τον αντρα! Σε εχουνε αρχοντα! Απιστευτο σεξ και μετα σου μαγειρευουν σου φτιαχνουν το σπιτι! Γυναικες για σπιτι δηλαδη!

Και απο την αλλη εχεις την Ελληνιδα να σου λεει - Θα παραγγειλουμε τιποτα ρε Μαλακα?

RedDragon είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 12:28 π.μ.

Τη γυρίσαμε τη συζήτηση βλέπω... Ε αν πας να δεις μπάλα κ χαλιέσαι το γυρνάς στις γυναίκες...

Ρούκουνα μ'αρέσεις...

VardARIS είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 12:31 π.μ.

Φίλε Ρουκούνα, έτσι είναι... είχα ετοιμάσει παλαιότερα ένα άρθρο που είχε τίτλο: Καλομαθημένα παιδάκια! Κάπως έτσι είναι και οι ποδοσφαιριστές που έχουμε αυτή την στιγμή στον Άρη. Μην τυχόν δεν τους χειροκροτήσεις ή ακόμη χειρότερα τους κάνεις κανένα ντου και τους πετάξεις φουστάνια, και τότε θέλουν να φύγουν, κάνουν χειρονομίες και βρίζουν... Εδώ στα εύκολα και τους πιάνουν τα ψυχολογικά τους. Εμάς στη δουλειά μας βρίζουν, την ακούμε, πιεζόμαστε, πεθαίνουμε από το άγχος και όμως εκεί κάθε μέρα... για κάποια ευρώ, και όχι για τους παχυλούς μισθούς που παίρνουν αυτοί!

Άμεσα να προσλάβουμε έναν ψυχολόγο ώστε να στηρίξει ψυχολογικά τους αδύναμους χαρακτήρες που έχουμε για παίκτες.

Πέρα από το χιουμοράκι, τι μπορεί να πει κανείς για το παιχνίδι... Τα έχουμε πει και άλλες φορές, είναι πρόβλημα για την ομάδα όταν ένας από τους διακριθέντες είναι ο αμυντικός σου (Οριόλ). Οι μοναδικοί που προσπάθησαν για μένα ήταν ο Τόχα και με κάποιες εκλάμψεις στην απόδοσή του ο Κάλβο (και ο Οριόλ όπως προείπα). Όλοι οι άλλοι ήταν τραγικοί. Παράπονο έχω και για τον Σηφάκη, κάνε ρε συ Σηφάκη μια μεγάλη απόκρουση, θεωρείσαι ο καλύτερος τερματοφύλακας στην Ελλάδα, ε τότε περιμένω από εσένα να βγάλεις και ένα άπιαστο όπως αυτό το κωλόφαρδο σουτ της Σουλτάνας... Εντάξει έξοδο δεν έχεις, αλλά τουλάχιστον εδώ που χρειαζόταν αντανακλαστικά περίμενα να το αποκρούσεις...

Και επίσης θα συμφωνήσω και με αρκετούς που αναφέρουν ότι στο συγκεκριμένο ματς έσφαλε και ο Κούπερ. Δεν γίνεται να αφήνεις να εκτίθεται ο Χαβίτο για όλο το δεύτερο ημίχρονο. Δεν ακούμπησε μπάλα, ήταν ξεκάθαρο ότι δεν μπορούσε να βγάλει 90 λεπτά. Οκ καταλαβαίνω ότι δεν είχαμε άλλες λύσεις, αλλά έστω βάλε τον Νέτο για δεξί χαφ, ή βάλε τον Μενδρινό και φέρε από δεξιά τον Κάλβο να παίξει μια φορά στην πλευρά του. Δουλέψτε περισσότερο στην τακτική και στα τελειώματα, δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει.Είναι ξεκάθαρο ότι ο Κούπερ θα χρειαστεί μεταγραφές, καλών παικτών και όχι λαχείων. Είναι σίγουρο ότι μια από τις απαιτήσεις που θα έχει στη συζήτηση για ανανέωση θα είναι και η εγγύηση ότι θα έχει το budget για να φέρει επιτέλους κάποιους παίκτες που ο ίδιος θα γουστάρει και θα εμπιστεύεται. Και τότε θα μπορέσουμε να τον κρίνουμε.

Δουλειά, δουλειά, δουλειά... όλοι στο γήπεδο με Κέρκυρα. Πάμε από την αρχή

Ανώνυμος είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 12:35 π.μ.

Ναι ρε φιλε Δρακε τι να κανουμε! Αφου η ομαδα μας απογοητευει ειπαμε με το Τζιμ να μιλησουμε για γυναικες μπας και ξεχαστουμε! Μετα θα πουμε και μερικα ανεκδοτα με ξανθιες και απο αυριο στο κραξιμο παλι!
Ηπια φραπεδια με το ματς και δεν κλεινει ματι με τιποτα!

Ρουκουνας

Ανώνυμος είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 12:40 π.μ.

Συμφωνω σε οσα λες Βαρδαρης! Ας περιμενουμε το Γεναρη μπας και μπορεσουμε και χτυπησουμε καποιον καλο παιχτη και αλλαξει λιγο και το επιθετικο στυλ της ομαδας. Γνωμη μου ειναι πως χρειαζομαστε οπωσδηποτε αριστερο χαφ, αλλα αντε βρες τον. Η πιο δυσκολη θεση να βρεις καλο και φτηνο παιχτη.

Ρουκουνας

jim είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 12:51 π.μ.

Άρα για μια Ταϋλανδέζα ειμαστε όλοι μας...χαχα

Να δεις μετα τι ωραια ψυχολογια θα μας δημιουργουν επειτα απο ασχημες εμφανισεις της ΑΡΕΙΑΝΑΡΑΣ...

Θα εχουμε περισσοτερο καθαρο μυαλο....χαχαχαχα

jim είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 12:58 π.μ.

VardARIS, εμένα μου αρεσε και στα 3 ματς που αγωνιστηκε στο πρωτάθλημα...

Ο Τόχα είναι σταθερος σε καλη απόδοση στα τελευταια ματς....

Ο Σηφάκης έχει δεχτεί κάποια γκόλ ευκολα, αλλα θεωρω οτι ειναι κακες παρενθεσεις...

Για τα ακρα της μεσαιας γραμμης που λες, η μονη λυση ηταν ο Νετο ή ο Μενδρινός....

Δεν υπαρχει μεγαλο βαθος...

VardARIS είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 1:05 π.μ.

Διαβάζω το άρθρο του Super 3 και ανησυχώ... Τι έχει παιχτεί ρε παιδιά και δεν το γνωρίζουμε?

Ας βγει ο σύνδεσμος μπροστά να πει ό,τι γνωρίζει... Έτσι και αλλιώς χειρότερα η ομάδα δεν μπορεί να πάει. Το πολύ - πολύ να πέσουν μερικές φάπες και να έχουμε μερικές αποχωρήσεις παικτών. Πάντως και ο Κατίδης με τον Μπουγαίδη και τον Γραικό να έπαιζαν σήμερα, δε νομίζω να τα πήγαιναν χειρότερα. Κούπερ πάρε σκούπα, κάνε τομές στην ομάδα και προσπάθησε και εσύ περισσότερο. Άστοχες δηλώσεις που μπορεί να καλύπτουν τους παίκτες δεν τις θέλουμε. Μίλησε καθαρά και ξεμπρόστιασε τους αδύναμους χαρακτήρες, τους τεμπέληδες και γενικότερα αυτούς που δεν αποδίδουν επειδή δεν μπορούν ή επειδή δε θέλουν...

jim είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 1:13 π.μ.

Ακούγονται διάφορα ρε συ VardARIS από όλους...

Σημασία έχει όπως έγραψα και στο post, να βρεθεί η λύση και να επιστρέψει το θετικό κλίμα...

Πρέπει να σταματήσουμε καποια στιγμή να φαγωνόμαστε με τα ρούχα μας και να προχωρησουμε για τα παραπανω βηματα...

Με κακες ψυχολογιες και μουρμουρες και μυστικα και πεσιματα μόνο πισωγυρισματα θα εχουμε....

Skolix είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 1:20 π.μ.

Μη γινουμε Big Brother και εμεις ρε παιδια. Ο Κουπερ ειναι καλος προπονητης και πρεπει να μεινει. Θυμηθειτε πως κυνηγουσαν τα παοκια τον Σαντος την πρωτη του σεζον. Ο Λιλης ομως τον στηριξε και δρεπει ακομα καρπους (δεν πιστευω να νομιζει κανεις οτι ο Χαβο(υζα)ς ειναι προπονητης;)

VardARIS είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 2:03 π.μ.

Προπονητής δεν ξέρω αν είναι, αλλά καντηλανάφτης σίγουρα... τις λαμπάδες ξέρει να τις ανάβει καλά, χωρίς μάλιστα να σβήνουν! Τέτοια κωλ...ρδία εμείς δεν είχαμε ποτέ!!!

Για να μην παρεξηγηθώ, εγώ δε λέω να διώξουμε από τώρα παίκτες. Απλά έρχεται ο Δεκέμβριος, ένα μίνι ξεσκαρτάρισμα πρέπει να γίνει τότε, αν το θεωρεί απαραίτητο ο Κούπερ. Αυτός έχει το μαχαίρι, αυτός και το καρπούζι... Μπορεί να δείξει πάντως τις προθέσεις του, αφήνοντας άμεσα εκτός ομάδας αυτούς που δεν μπορούν ή δεν θέλουν...

jim είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 2:12 π.μ.

Εμείς διαχρονικά είμαστε άτυχοι...

Καθαρό μυαλό απαιτείται και όχι αποφάσεις εν θερμώ....

Το μόνο σιγουρο είναι ότι πρέπει να επενδύσουμε πάνω στον Κούπερ για χρόνια ακόμα...

ΝΑVAS είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 12:57 μ.μ.

ΠΟΣΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΘΑ ΦΑΝΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ.ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΕΛΕΟΣ.ΟΓΙΟΣ ΕΡΝΑΝΤΕΘ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ ΜΑΖΙΝΙΟ ΚΟΥΠΕΡ(ΓΙΑ ΕΚΕΙ ΠΑΕΙ).ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ.ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΥΠΕΡ.ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ.ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΛΕΝΕ ΠΕΝΤΑΕΤΕΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΤΟΝ ΚΟΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΛΕΝΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ.ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΓΕΛΟΙΟΙ.

ΑΣΤΟΧΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ 3 ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΧΑΙΔΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΥΠΕΡ ΗΣΥΧΟ.

ΤΟ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ 4-5 ΠΑΙΚΤΕΣ.

jim είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 1:01 μ.μ.

Navas, το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή την φορά δεν πρέπει να φάμε τον προπονητή και να κρατήσουμε τους πάιχτες...

Αυτή την φορά, πρέπει να κρατησουμε τον προπονητή και να ξυλώσουμε κάποιους παιχτες...

Ο ΆΡΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΕΝΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΆΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΕΡΓΟ....

ΤΑ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΣΕ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ...

ΝΑVAS είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 1:58 μ.μ.

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΥΠΕΡ.

ΑΜΑ ΔΕΝ ΦΑΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΑΥΤΟΙ.

ΑΚΟΥΩ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΣΑΟΥΡΙΔΗ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΗ.ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ.ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ.ΦΕΡΤΕ ΚΑΛΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ.ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ

jim είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 2:42 μ.μ.

Δεν χρειάζονται αποφάσεις εν θερμω....Ψυχραιμία χρειάζεται και αποφάσεις με σκεψη...

Είναι και το οικονομικό στην μέση σχετικά με την αποκτηση καλων παιχτων που θα μας ανεβασουν επιπεδο...

Πιστεύω, τόσα χρόνια, ότι έχει φανεί τι μπορούν να κάνουν και που μπορούν να φτασουν την ομάδα ορισμένοι παιχτες...

Το ερωτημα ειναι αν ειμαστε σε θεση να κάνουμε το ανοιγμα και να φερουμε παιχτες για το κατι παραπανω που λενε οι περισσοτεροι...

Οποτε, καλο θα ειναι να σκεφτουμε με βαση καποια δεδομενα τα οποια υπαρχουν, σχετικα με το αγωνιστικο κομματι...

Προπονητη καλο εχουμε και γενικα το επιτελείο του ειναι παρα πολυ καλο θα ελεγα....

salonika 3 είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 2:53 μ.μ.

Ρε παιδιά,μια στιγμή!Μάλλον ζούμε σε παράλληλο σύμπαν!Λέμε να φύγουν κάποιοι παίκτες.Μαζί σας κι εγώ...Ποιοί να έρθουν όμως;;;Με τί θα έρθουν;;;Κακά τα ψέμματα,μέχρι εδώ είμαστε.Όσο δεν έχουμε κάποιον χοντρό με μούσι να χώνει τα "μαρούλια",το ταβάνι μας αυτό είναι.Για να μην πω πως είναι πολυτέλεια κι αυτό που ζούμε.Έχουμε στον πάγκο μας έναν προπονητή παγκόσμιας κλάσης και παίζουμε στην Ευρώπη με ομάδες και παίκτες που μόνο στην tv και στο playstation είχαμε την χαρά να βλέπουμε.
Φυσικά και ο Κούπερ έχει κάνει χοντράδες.Και για μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας,άν ήταν άλλος προπονητής στη θέση του θα είχε πάρει δρόμο και μάλιστα κυνηγημένος!Γιαυτόν ακριβώς το λόγο εγώ δε θέλω να φύγει.Προσφέρει μια ασπίδα κι ένα όραμα στην ομάδα.Αλλά δεν είναι υπεράνω κριτικής.Κριτικής όμως κι όχι ειρωνίας όπως του SUPER3.Γιατί ποτέ δεν είπε ο Κούπερ πως είναι ευχαριστημένος με το Χ με το τυρί.Είπε πως έτσι όπως πήγε το παιχνίδι μάλλον πρέπει να λέμε κι ευχαριστώ για το Χ.
Δεν μπορεί να συνεχίσουμε έτσι.Θα "ξεμπουκώσει" κάποια στιγμή η ομάδα.Να φύγει κι αυτή η τρομερή γκίνια που μας έχει πάρει αγκαζέ εδώ κι ένα μήνα και να πάει παραδίπλα που έχει εγκατασταθεί η κωλοφαρδία...Και στα play-off να μπορέσουμε να κάνουμε το κάτι παραπάνω!

jim είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 3:22 μ.μ.

Αυτό έγραψα και γω πιο πανω απο το σχολιο σου salonika3...

Ότι ναι μεν θελουμε 5-6 παιχταραδες για να κανουμε το βημα παραπανω, αλλα δεν υπαρχουν τα λεφτα....

Όμως νομιζω ότι καποιοι κυκλοι εχουν κλεισει στην ομαδα μας και δεν νομιζω να ειναι καλο να τραβαμε απο τα μαλλια καποιες περιπτωσεις...

Skolix είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 4:11 μ.μ.

Ρε παιδια, μαζι σας στο οτι χρειαζονται λεφτα οι πολυ καλοι παικτες, αλλα γιατι να κανουμε καθε χρονο 15 μεταγραφες μετριων παικτων; Δεν ειναι πεταμενα λεφτα αυτα; Ο Λιμα, ο Πορτιγια, ο Οριολ κ.ο.κ τσαμπα ηρθαν; Δεν τρωνε λεφτα; Θα κρατουσαμε το Νασουτι και τον Καμπορα ρε σεις με τοσα πεταμενα λεφτα! Δεν ξερω ακριβως τι συμβολαια εχουν αλλα δεν πιστευω οτι Φατι-Τοχα και σια παιρνουν κατω απο 200Κ.

Να ξεκαθαρισω οτι αναφερω απλα ονοματα απο τις μεταγραφες, δε στεκομαι στο αν ειναι καλος παικτης ο καθενας ή οχι. Γιατι και ο Μισελ μπορει να παιρνει 200Κ, αλλα δειχνει οτι την παλευει το παλληκαρι.

Και κατι ακομα: ο Ονουατσι ποσα λεφτα παιρνει; ο Λεαλ; ο Μπουντιμιρ; ο Επσταιν; κ.ο.κ. Καλοι παικτες εγνωσμενης αξιας τοσα χρονια στην Ελλαδα. Αυτες οι ομαδες που τους βρηκαν δηλαδη;

Δεν κραταμε ποτε τους πραγματικα καλους παικτες που εχουμε. Θυμηθειτε οτι και ο Γκιαρο αποτελεσε παρελθον για καποιες μερες και μετα συμφωνησε να συνεχισει. θα τον χαναμε και αυτον. Ο μοδιστρος πηγε στον Παοκ, ο Καμπορα εφυγε, ο Νασουτι εφυγε και αλλοι που ισως αξιζαν να μεινουν.

Οταν εχουν παρελασει παλτα και παλτα (Τινγκα, Βαισχαιμερ, Μπατιον, Ρεγες, Ζεντιλ, Ρομπερζ, ο περσινος κεντρικος αμυντικος-ανεκδοτο απο την Ατλετικο κ.ο.κ) και οταν καποιος κυριος Κοκε παιρνει κοντα ενα μυριο, τοτε δεν μιλαμε για ελλειψη χρηματων, αλλα για πολυ πολυ κακη διαχειριση αυτων.

Δεν ειναι υγιης στρατηγικη αυτη. Φανταστειτε να ειχαμε τον περσινο αξονα με Ναφτι αναγεννημενο, Μισελ απο τους καινουριους και εναν καλο αριστερο εξτρεμ τι θα καναμε. Μιλαω για 3-4 μεταγραφες ΚΑΛΕΣ και ας μην εμενε και ο Τζονσον.

jim είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 4:39 μ.μ.

skolix και οι δικοι μας οι παιχτες που εκαναν τα μακροχρονια συμβολαια ήταν αρκετα καλοί σε απόδοση όταν τα εκαναν...

Μετά έπεσαν σε απόδοση....Σκέψου το και θα με θυμηθείς...Μόνο ο Ρονάλντο και ο Χαβίτο ειναι παίχτες με διάρκεια 4άρων και 5 χρονων αντίστοιχα στον ΆΡΗ...

Από αυτους που εκαναν τα μακροχρονια συμβολαια λεω...

Σε γενικές γραμμες, οι παιχτες μας, στα τελευταια ματς, μου δινουν μία εντύπωση, ότι ανάλογα με την ροή του αγω΄να θα παίξουν καλύτερα και αναλογα με την ροή του αγωνα θα ειναι μετριοι....

Σε Ελληνικα ματς μιλαω...

ΠΓια παραδειγμα με λαρισα, βαλαμε το γκολ και ήμασταν χαλια μετα...Μόλις ισοφαριστηκαμε, ειδες κατι σπριντ απο καποιους, κατι κατοσταρια απο αλλους, που λες, αυτα γιατι δεν τα κανετε απο την αρχη ρε παιδια...;;;

Και με τον ηρακλη χθες το ιδιο...Εβλεπες ανορθοδοξη αναπτυξη παιχνιδιου με γιομες και μόλις φαγαμε το γκολ, εβλεπες τους παιχτες μας να βαζουν τη μπαλα κατω και να πατουν περιοχη και να ειναι πιο παθιασμενοι...

Και παλι αναρωτιεσαι όμως γιατι δεν το εκαναν αυτο απο την αρχη...;;;

ΝΑVAS είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 5:21 μ.μ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΛΕΦΤΩΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΣΟ ΘΕΜΑ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΣΚΟΛΙΞ.ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ.

jim είπε... 16 Νοεμβρίου 2010 στις 6:42 μ.μ.

Όντως, υπάρχουν ορισμένοι παίχτες που από την μη χρησιμοποίηση τους, φαίνεται ότι δεν υπολογίζονται...

Πάντως παιδιά, εγώ πιστεύω, ότι όπως έφυγε ο καμπορα και ο νασουτι τον ιουνιο εαν εφευγε ο κοκε, ο καλβο και ο νετο 2-3 χρονια πριν πάλι θα λεγαμε οτι επρεπε να τους κρατησουμε...

Ίσως έπρεπε να σκεφτουμε το ενδεχομενο πωλησης καποιων αυτο το καλοκαιρι που μας περασε...

Η παραμονη του Κούπερ, όμως, μας έκανε να πιστεψουμε οτι θα τους αλλάξει την εικόνα....