Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

ΆΡΗΣ - σύστημα 0 - 1... ΆΡΗΣ = ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ

          Ξέρετε, είναι πολύ παράξενο να ξεκινάς από τις 13:30 το μεσημέρι από το σπίτι σου, να φτάνεις στο γήπεδο 14:15, να τρως και να πίνεις με τα αδέλφια σου, να ξέρεις ότι θα φας ταλαιπωρία στο γυρισμό και στο τέλος να σε ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ...


           Συγκεντρωθήκαμε ακόμα μια φορά 20 000 άνθρωποι για να δούμε ΈΝΑΝ  άνθρωπο να κάνει 20 000 ανθρώπους να βγουν έξω από τα ρούχα τους..

          Φυσικά, ο ένας ήταν μέσα στο γήπεδο, γιατί υπάρχουν και κάποιοι άλλοι οι οποίοι συνθέτουν ένα παζλ πολύ περίεργο...

          Η κοροϊδία συνεχίζεται σε όλο της το μεγαλείο και δεν νομίζω ποτέ στην χώρα μας να κοπεί...

           Τα λέγαμε από τη τετάρτη ότι ο συγκεκριμένος διαιτητής δεν σφυρίζει καλά στα δικά μας παιχνίδια, αλλά αυτό το πέναλτι που έδωσε ήταν το κάτι άλλο....

          Και το μεγάλο το γέλιο είναι αν συγκρίνουμε το πέναλτι που δεν μας έδωσε ο άλλος ο διαιτητής την πρώτη αγωνιστική στην Καβάλα με αυτό που δόθηκε σήμερα εναντίον μας...

          Μιλάμε για τραγικά πράγματα...Για έλλειψη σεβασμού πρώτα από όλα στους εαυτούς τους , μετά στους Ελληνικούς θεσμούς και τέλος σε μας...

          Πρέπει να κινηθούμε δραστικά και να απαιτήσουμε κάποια πράγματα αφού είναι πλέον οφθαλμοφανές ότι η αδικία εις βάρος μας δεν έχει τελειωμό...

          Ίσως να ζητήσουμε εξαίρεση από κάποιους διαιτητές, ίσως να κάνουμε πρόταση για εισαγωγή ξένων διαιτητών...δεν ξέρω ρε παιδιά...Είναι μεγάλη η κοροϊδία....

          Προσωπικά, από μικρό παιδί, ποτέ δεν σεβάστηκα τις ομάδες του τέως ΠΟΚ...Πάντα υποστήριζα τους αντιπάλους τους στην Ευρώπη και ποτέ δεν μου ήταν αρεστές...

          Και το γιατί;;;Γιατί πετυχαίνουν πράγματα ενώ δεν το αξίζουν....Και συν τοις άλλοις έχεις και τα μμε της χώρας (και αυτά τα έχω κόψει εδώ και πολλά χρόνια) να τους τροφοδοτούν...

          Καλή επιτυχία στην Μπάρτσα την Τετάρτη, στην Ρουμπίν Καζάν και την Κοπεγχάγη για αργότερα...

          Και δεν τρώω από τις εκρήξεις κανενός νέου παράγοντα...άλλης ομάδας εννοώ (μόλις τελείωσε το ματς)...

           Δεν γούσταρα να μιλήσω για τα αγωνιστικά γιατί όταν συμβαίνουν τέτοιες αδικίες αλλάζουν τα δεδομένα...

           Απλά, το μόνο που ήθελα να πω είναι ότι η ομάδα ειδικά στο δεύτερο μέρος ήταν θετικότατη...Σε γενικές γραμμές υστέρησε στις προσωπικές μονομαχίες ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΡΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΒΑΡΑΝ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ Η ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ...ΠΩΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;

          Βλέπετε....πάλι στα εξωαγωνιστικά πάει...

          Καταλαβαίνω την οργή σας...Απλά, αν θέλετε στα σχόλια σας μην χρησιμοποιείτε άσχημα λόγια για να μην βρει κάνα μπελά το μπλοκ.....

   ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΡΕΙΑΝΟΣ....ΓΙΑΤΙ ΠΑΩ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΒΡΑΚΩΝΩ, ΩΣ  Ά Ρ Η Σ...........

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 12:19 π.μ.

Πολύ ωραία τα λες...δυστυχώς όμως πέρυσι στην χειρότερη αναλογικά σφαγή του Σπάθα, έλεγες άλλα. Έλεγες ότι ο Σπάθας έπαιξε δίκαια και έντιμα, και ότι εκτίθεντο οι παράγοντες του ΠΑΟΚ. Βλέπεις λοιπόν ότι λίγους μήνες μετά, η επανάληψη της ιστορίας δεν φαίνεται να σε δικαιώνει, γιατί τώρα το θύμα ήσουν εσύ. Και τώρα φωνάζεις, ενώ τότε χειροκροτούσες...λυπάμαι που έχασε όπως έχασε η ομάδα σου. Αλλά ελπίζω να βάλεις πλέον μυαλό, και να είσαι πιο δίκαιος στις κρίσεις σου για εξώφθαλμα γεγονότα.

jim είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 12:33 π.μ.

Καταρχήν, εγώ δεν έγραφα στις 14-3-2010 εδώ, αλλα μάλλον μιλάς για την σκέψη μου ως ΑΡΕΙΑΝΟ γενικότερα...Στις 14-3 λοπόν αφού εκεί το πας, ο ΆΡΗΣ δεν πήρε 2 κίτρινες καρτες που μπορουσαν να δωθουν και οι αποβολες σου ηταν δικαιες και το πεναλτι ηταν δικαιο και συν τοις αλλοις δεν υπηρχε ο ΠΑΟΚ εκεινη την μερα αγωνιστικα στο γηπεδο...μεσα ημουν και το εβλεπα live...Περα απο αυτο μετα κανατε 2 σερι ηττες με ΑΕΛ ΚΑΙ ΑΕΚ...Σφαγή ηταν του Σταυριδη το 2008, του Καλόπουλου το 2010 στο αδικο πεναλτι (του νετο) και εν μερη στο δευετρο (αρανο)..Εσεις απο οτι καταλαβα συνδεετε την δικη σας ηττα στις 14-3 στο οτι ο ΠΑΟ ηθελε τιτλο και μας εκανε χάρη εμας και τωρα το πήρε πισω...Δεν νομίζεις οτι ειναι σενάριο επιστημονικης φαντασίας;;;

jim είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 12:43 π.μ.

Και συν τοις αλλοις ανωνυμε, μην ξεχνας πως πριν το μεταξυ μας παιχνιδι στις 14-3 εσεις οι παοκτησδες το ειχατε σιγουρο το ματσακι γιατι οπως λεγατε θα επαιρνε τηλεφωνο ο σαντος τον κουπερ και θα το κανονιζε...έτσι δεν λέγατε;;;;;εγω ετσι ακουγα πάντως...και μετα σας εφταιγε η διαιτησια....να μαθετε να χανετε...Οπότε αφου μου συστηνεις να βαλω εγω μυαλό, φαινεται οτι εσύ έβαλες και μιλας απο εμπειρια λόγω της παραπάνω κολοτουμπας που ανεφερα παραπανω....

Ανώνυμος είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 12:47 π.μ.

Ανώνυμε αν ο Παναθηναϊκός έβαλε τον ΣΠΑΘΑ να παίξει τότε ο ζαγοράκης να πάει να ζητήσει τα ρέστα απο τον πατέρα και τον βγενόπουλο (χορηγό) κι όχι να βγαίνει κ να κλαίγεται την επόμενη του αγώνα, αν είχε κάτι να πεί ας το έλεγε πρίν το παιχνίδι κι όχι μετά.

ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΡΕ Ο ΑΡΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΜΠΛΕΓΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ Κ ΕΠΕΣΕ Κ 2 ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ Β' ΕΘΝΙΚΗ, ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΑΝΕ ΠΟΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, κ όπως πολύ σωστά λέει και ο Jim μετά ο Παοκ έκανε κ 2 ακόμα ήττες......

geokampour

Ανώνυμος είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 12:57 π.μ.

Αρειανός από Κρήτη.Συμφωνώ με όλους τους συνΑΡΕΙΑΝΟΥΣ για το ο τι σήμερα το εγκλημα ηταν προμελετημενο΄.Φανηκαν τα προμηνυματα από τον συντοπιτη μου στη Καβάλα οπότε καιόλοι ειδαμε οτι μας φοβούνται.Είναι τόσο πρόβατα οι του παο που σιγουρα πανηγυρίζουν σήμερα.Τους λυπαμαι και τους διαμηνύω ότι ο ΑΡΕΙΑΝΟΣ δεν είναι νεοέλληνας αλλά Ελληνας παλαιάς κοπής που προχωρά μόνος με το σταυρό στο χέρι .Δυστυχώς σε αυτη τη χώρα περισσεύουν οι νεοέλληνες τύπου παο...ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟ ΑΡΗΣ

jim είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 1:12 π.μ.

Γεια σου Αρειανε απο Κρήτη..Σπουδαια η φραση που διατύπωσες "ότι ο ΑΡΕΙΑΝΟΣ δεν είναι νεοέλληνας αλλά Ελληνας παλαιάς κοπής που προχωρά μόνος με το σταυρό στο χέρι"...Γι' αυτό είμαστε περήφανοι, γι' αυτο δεν μας χαριστηκε τίποτα, γι' αυτο μας εριξαν 2 φορες β εθνικη ενώ όλες οι αλλες εεληνικες ομαδες (και αναφερομαι στις μεγαλες κυριως) επρεπε να πεσουν καμμια 10-15 φορες...Και μόνοι μας τα τελευταια 5 χρονια εχουμε φτασει εδω που φτασαμε...Βασιζόμενοι στους εαυτούς μας και στις δυναμεις μας...Και μόνοι μας με περισσοτερη συσπειρωση (μεσω ΛΕΣΧΗΣ) θα καταφερουμε ακομα μεγαλυτερα πραγματα...

Ανώνυμος είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 1:30 π.μ.

jim χαιρετώ σε.Ο ΑΡΗΣ είναι ο μόνος σύλλογος που ένωσε όλη την Ελλάδα με τις περίφημες Πέμπτες στο μπάσκετ...Και μια μαντινάδα...η ΚΡΗΤΗ η μεγαλόννησος έχει ένα καμάρι το κιτρινόμαυρο θεριό τον ΜΑΚΕΔΟΝΑ ΑΡΗ. ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ ΝΕΚΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΗ ,ένα συνθημα που έβλεπα δεκαετία του 80 στη θ3 στο χαριλάου και με έχει αγγίξει...όχι βέβαια όσο ο Χαβίτο τον Βυντρα...κακό παιδί Φρανθιθκο παρενοχλείς αθώα βαζελάκια

Skolix είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 2:55 π.μ.

1) Τι στιγμη που το ματς ηρθε 0-1 με μουφα πεναλτι, υπαρχει αλλοιωση αποτελεσματος. Αλλωστε το πεναλτι ειναι η πιο ξεκαθαρη ευκαιρια να σκοραρεις και συνεπως το μεγαλυτερο σπρωξιμο.

2) Θελω να πιστευω οτι δεν υπηρχε δολος και ισως πανω στη φαση να ξεγελιεσαι, αλλα με τα πεναλτι με το βαζελο τα τελευταια χρονια κατι παιζει (σπαθας περσι, στα play-off μουφα πεναλτι σε Δημ. Παπαδοπουλο που φεραμε 1-1 και ισως κι αλλα )

3) Στο α' ημιχρονο ειμασταν ανυπαρκτοι. Ο παο επαιξε καλυτερα αυτο το διαστημα και ειχε δοκαρι και καλο σουτ με Νινη. Στο β' βελτιωθηκαμε αλλα δεν απειλησαμε πλην των στημενων φασεων, ενω ο Σισε εχασε 2 καλες φασεις να καθαρισει το ματς.

4) Το ματς ηταν στην πραξη για χ με τον παο να ειναι ελαφρως καλυτερος, αν θελετε πιο απειλητικος. Η τετραδα του μπροστα ειναι φωτια και θα κανει παπαδες στην Ελλαδα. Με τετοιο ροστερ (ενα σκασμο λεφτα κανουν ολοι αυτοι) και παλι ομως δε μας εχουν στα ισια.

5) Αναιμικη επιθεση ο Αρης, καλη αμυντικη λειτουργια κυριως ελεω Γκιαρο που παιζει με μυαλο. Μεγαλο προβλημα το αριστερο χαφ και η ελλειψη δυναμικου φορ. Τα χαφ ειναι καλα αλλα λειπει το πολυλειτουργικο χαφ. Ελπιζω να κουβαλαει μπαλιτσα ο Φατι γιατι σημερα δεν πηραμε δημιουργικα τιποτα απο τους μεσους.

Αυτα. Ξενερωσα σημερα, γιατι ημουν αισιοδοξος. Ελπιζω σε καλυτερη συνεχεια

Ανώνυμος είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 6:45 π.μ.

Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
Στα όρια του μοναχά να γύρω φέρνω
Και πως ο κόσμος είναι ανήμερο θεριό
Και όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω


Και όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
Μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
Είμαι μικρός πολύ μικρός για να τα αλλάξω


Μα εγώ με ένα άγριο περήφανο χορό
Σαν αετός πάνω απ’ τις λύπες θα πετάξω
Σιγά μην κλάψω σιγά μη φοβηθώ

Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό
Θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
Σιγά μην κλάψω σιγά μη φοβηθώ

Μου λεν αν φύγω πιο ψηλά θα ζαλιστώ
Καλύτερα στη λάσπη εδώ μαζί τους να κυλιέμαι
Και πως αν θέλω περισσότερα να δω
Σε ένα καθρέφτη μοναχός μου να κοιτιέμαι

Και όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
Μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
Είμαι μικρός πολύ μικρός για να τα αλλάξω

VAMOS ARIANARA - VAMOS CAMPEON

Ρουκουνας

Ανώνυμος είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 11:11 π.μ.

Δεν διαφωνω με ο,τι γραφεται εδω μεσα απλα θελω να επισημανω ποσο ευκολα εξοργιζομαστε με την αδικια σε βαρος της ομαδας μας κ αντιστοιχα ποσο ευκολα ειμαστε προθυμοι να δωσουμε αλλοθι στο διαιτητη που μας ευνοει.Θυμιζω το πεναλτι που κερδισε ο Τσεζαρεκ με την Γιαγκελονια που ισως μας εδωσε την προκριση.
ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΠΑΙΧΤΗΣ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΥΤΗΞΕΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΠΕΝΑΛΤΥ!
Avenger 3

jim είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 12:27 μ.μ.

Καλημέρα παιδιά...Ρούκουνας ωραίοι οι στίχοι του τραγουδιού...ταιριάζουν στην περίπτωση....
Scolix, όντως υπάρχει θέμα με τα πέναλτι του παο απέναντι μας..ο παο είχε το δοκαρι του σισε χθες στο πρωτο μερος και ενα σουτ του νινι που απομακρυνε ο Σηφάκης.Στο δευτερο με αντεπιθεσεις έπαιζε..και μεις χασαμε 4-5 καλες φασεις (2 με στημενα, τετ α τετ με Χαβίτο και η κεφαλια του Γκιαρο απο κορνερ μόλις αρχισε το 2ο)..
Νομιζω η αμυντικη λειτουργια της ομαδας ειναι καλη..όλοι μαρκαρουν και ολοι τρεχουν..πριν τον κουπερ δεν το βλεπαμε...Επιθετικα βλέπω ζόρια για να σπάσουμε άμυνες, ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΣΟΥΤ...Πιστεύω ότι το σύστημα των αντεπιθεσεων θα μας βοηθησει πολυ...

VardARIS είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 12:31 μ.μ.

Έιχα γράψει στο post μου χθες: "ο ορισμός Δαλούκα βρωμάει", παρόλα αυτά ήλπιζα ότι δε θα τολμούσε να κάνει τίποτα ο συγκεκριμένος μια και είναι ακόμη δεύτερη αγωνιστική και είχαν προηγηθεί όλες αυτές οι δηλώσεις περί 50-50 κλπ. Τελικά διαψεύστηκα πανηγυρικά...

Υ.Γ. Προς όλους τους συμπολίτες: αυτή είναι σφαγή πραγματική κύριοι, όχι το περυσινό χάδι που σας πρόσφερε ο Σπάθας και για τον οποίο μας πήρατε τα αυτιά. Ο Δαλούκας δίδαξε πώς πρέπει να παίζει ένας διαιτητής που έπρεπε να διατελέσει μια υπηρεσία, να βγάλει διπλό ένα αποτέλεσμα από το πουθενά...

jim είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 12:34 μ.μ.

Avenger 3 πιστευω οτι αδικεις την ομαδα μας...Με τους πολωνούς στο πεναλτι που λες, ο Κόκε έφαγε κεφαιά στον εγκέφαλο απο τον αντίπαλο αμυντικό...Δες το ξανα...Και νομιζω το πεναλτι εκει το σφυριξε...
Δεν μπορούμε να μην αναγνωρισουμε την αδικια εις βαρος της ομαδας μας τα τελευταια χρονια...Είναι οφθαλμοφανέστατη...
Συμφωνώ μαζί σου ότι δεν πρεπει κανεις να εκβιασει σφυριγματα στα επομενα ματς...

Ανώνυμος είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 1:49 μ.μ.

ΜΑΓΚΕΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ.ΑΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΨΗΛΑ Ο ΑΡΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΝΑ ΝΙΚΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ.ΠΡΑΓΜΑ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΕ.ΟΠΟΤΕ Η ΓΡΑΦΟΜΑΣΤΕ 25000 ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ Η ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΕΦΑΚΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ.ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΤΕ.ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ 25000 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑ ΔΑΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΣΦΥΡΑ ΕΤΣΙ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΙΝ ΣΑΠΙΛΑ ΤΗΣ ΣΟΥΠΕΡΛΙΓΔΑΣ Η ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.ΑΛΛΗ ΦΑΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ.

Ανώνυμος είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 1:56 μ.μ.

Egw 8a sta8w sto pws eftase na kanei voutia o vuntra..Gia alli mia fora o neto nomizei oti mporei opote 8elei na kanei ntripla ton leto me apotelesma na afinei ksexarvalwti tin amuna k ton xavito na trexei na prolavei...
To sigouro einai oti prepei na dior8wsoume tis adunamies mas...O KOUPER 8a tis vrei!daloukes 8a uparxoun panta pou 8a prospa8oun na mas vgaloun ap to dromo giati eimaste ARHS

Ανώνυμος είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 2:03 μ.μ.

Σε συνέχεια του πρώτου μου μηνύματος, και σε απάντηση των όσων έγραψε ο Jim σχετικά με τα δικά μου γραφόμενα, επιθυμώ να προσθέσω τα εξής:
(α) Ασφαλώς ο Άρης έπαιξε καλύτερα του ΠΑΟΚ στο περίφημο ματς του Χαριλάου τον Μάρτιο. Όμως, αναμφισβήτητα, και ο Παναθηναικός έπαιξε πολύ καλύτερα από τον σχεδόν ανύπαρκτο Άρη στο χθεσινό ματς. Αυτό όμως, πρακτικά δεν σημαίνει τίποτε για τις αμφότερες στημένες διαιτησίες. Εγώ πέρσι στερήθηκα ένα σωρό βασικούς παίκτες και δύο βαθμούς, ενώ φορτώθηκα και μία λίαν δυσάρεστη ψυχολογία, παράγοντες που ίσως μου στέρησαν το πρωτάθλημα. Εσύ στερείσαι φέτος δύο πολύτιμους βαθμούς, και φορτώνεσαι επίσης μία δυσάρεστη ψυχολογία.
(β) Το βασικό μου επιχείρημα εξακολουθεί να είναι, ότι εσύ πέρσι (το "εσύ" το χρησιμοποιώ ως β΄ ενικό αόριστο) πανηγύριζες, ισχυριζόμενος ότι ο Σπάθας ήταν μια χαρά (ενώ έκραζε όλη η φίλαθλη Ελλάδα), και τώρα δυστυχώς γεύεσαι από το ίδιο πιάτο. Χρήστες που σχολιάζουν την παρούσα δημοσίευσή σου, εξακολουθούν να ισχυρίζονται ότι η διαιτησία του Σπάθα ήταν ένα απλό χάδι, ενώ και εσύ ο ίδιος δεν απομακρύνεσαι από αυτήν την άποψη. Αυτό για μένα είναι ενόραση με παρωπίδες, στην καλύτερη περίπτωση. Ο Σπάθας υπήρξε στημένος, εγκάθετος, σε διατεταγμένη αποβολή, και δυστυχώς για την ομάδα μου, ο Ζαγοράκης παρακολούθησε απαθής την επάνοδο του συγκεκριμένου αλήτη στους πίνακες των διαιτητών. Δικαιώθηκε όμως απόλυτα ο Ζαγοράκης, όταν μετά τον αγώνα τον Μάρτιο είπε, πολύ απλά, ότι ο Αρης έγινε πιόνι στα χέρια του κατεστημένου. Σε ενόχλησε αυτός ο χαρακτηρισμός περί πιονιού, αλλά βλέπεις ότι ο χαρακτηρισμός τελικά ήταν πολύ εύστοχος.
(γ) Δεν θεωρώ σε καμιά περίπτωση ότι χθες ο Αρης ανταποκρίθηκε στο χρέος του έναντι του Παναθηναικού για το έγκλημα του Σπάθα. Βέβαια, η υποτονική και λίαν χλιαρή αντίδραση του επίσημου Άρη στο αίσχος του Δαλούκα, είναι φυσικό να γεννά υποψίες. Δεν θεωρώ όμως ότι υπάρχει το σενάριο που μου αποδίδεις ότι αφουγκράζομαι.
(δ) Τελειώνοντας, επανέρχομαι στην αρχική μου τοποθέτηση, και πραγματικά εύχομαι ο κόσμος της ομάδας σου, μετά το χθεσινό θρασύτατο χαστούκι που έφαγε από το κατεστημένο των Αθηνών, να διαπιστώσει έγκαιρα ότι στο μέλλον δεν πρέπει να πανηγυρίζει για ανάλογα χαστούκια που δίδονται σε άλλες ομάδες, όταν η συγκυρία ευνοεί την ομάδα του. Δυστυχώς και ο ΠΑΟΚ και ο Αρης τρώνε ακόμη από το ίδιο πιάτο.

RedDragon είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 2:49 μ.μ.

Φίλε Συμπολίτη,

τα 2 παιχνίδια δεν έχουν καμία σχέση. Στο μεταξύ μας ματς δεν διεκδίκησες τη νίκη σε κανένα σημείο του αγώνα. Σε κέρδισα κατά κράτος. Τα γκολ που έβαλα ήταν πεντακάθαρα. Είχα χάσει κ πεντακάθαρο πέναλτι. Μην τα λέμε ξανά κ ξανά.

Διαμαρτύρεστε για τις 2 αποβολές οι οποίες ήταν καθαρές κ αυτές. Χίλιες φορές να μην τις έδινε, διότι τότε δεν θα είχατε δικαιολογία.

Από που κ ως που όμως ο Άρης έγινε πιόνι; Πιόνι θα είμασταν αν ακούγαμε άνωθεν εντολές κ κάναμε κάτι αντιδεολογικό, π.χ. να κάτσουμε να χάσουμε. Γίναμε πιόνι επειδή παίξαμε για να κερδίσουμε τον αιώνιο αντίπαλο; Δεν το νομίζω.

Στο χθεσινό ματς πως είδες εσύ τον παναθηναϊκό πολύ καλύτερο; Εγώ που ήμουν στο γήπεδο δεν το είδα αυτό. Πέρα από το δοκάρι του Σισέ δεν μας απείλησε άλλο. Ούτε εμείς βέβαια αλλά από που κ ως που καλύτερος ώστε να αξίζει τη νίκη;

Όσο για τις χλιαρές όπως λες δικαιολογίες της ΠΑΕ Άρης, να σου θυμίσω ότι είχε να βγάλει ανακοίνωση κατά της διαιτησίας πάρα μα πάρα πολύ καιρό...

VardARIS είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 2:50 μ.μ.

Φίλε ανώνυμε,

τζάμπα κάθεσαι και επιχειρηματολογείς... δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε ό,τι και να μας πεις. Εσύ θεωρείς ότι η διαιτησία του Σπάθα ήταν σφαγή, εμείς αντίθετα λέμε ότι ήταν χάδι μπροστά στην χθεσινή.

Πάλι θα αναλύουμε τα ίδια και τα ίδια, ότι διαμαρτύρεσαι στην ουσία για την κίτρινη στον Γκαρσία στο 2ο λεπτό. Θέλεις να σου μιλήσω για σφαγές? Για πέναλτι μέσα στον Παο που δε δίνονται στο τελευταίο λεπτό? Για καρατιές που τραυματίζουν παίκτες μας και δε δίνεται - όχι κόκκινη, αλλά ούτε φάουλ (Σταυρίδης)? Για διαιτητές που στο πρώτο 15λεπτο μου κιτρινίζουν όλους τους αμυντικούς μου (Καλόπουλος)?? Για διαιτητή που αφήνει οφσάιτ γκολ και δεν τολμάει να βγάλει κόκκινη στον Άντζα (με ΟΣΦΠ στο Καραϊσκάκη).

Για αυτό σου λέω άφησέ το, δεν βγαίνει άκρη... εσύ βλέπεις το ποδόσφαιρο με ασπρόμαυρα γυαλιά και εγώ με κίτρινόμαυρα (πάντως θεωρώ ότι τα δικά μου είναι πιο ουδέτερα).

jim είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 2:56 μ.μ.

Για τον φίλο που γραφει για την ΛΕΣΧΗ συμφωνώ απόλυτα...Όλοι όσοι πήγαμε ΑΘήνα στον τελικό (και όχι μόνο)πρέπει να γίνουμε μέλη στην ΛΕΣΧΗ για το καλο της ομαδας...
Για τον φίλο που γράφει στο πως φτασαμε στην βουτια του βυντρα επειτα απο γκελα του νετο, πιστεύω ότι αναιρειται η εξελιξη της φασης λογω αδικης αποφασης για καταλογισμο πεναλτι..Παρόλα αυτα και αγωνιστικα να το δεις, υπήρχε αλληλοκάλυψη απο τον Χαβίτο στο Νέτο και μέσα στην περιοχη μας ηταν 4 δικοι μας και 2 αντιπαλοι...και πανω που ο βυντρα (βουτηχτης) εμπανε περιοχη εβγαινε ο Γκιαρο πανω του...Πάντως για να μην μου πεις πως τα βλεπω μονοπλευρα τα πραγματα, θα σου πω οτι εκει ο Νετο δεν επρεπε να κανει τριπλα τον λετο...δεν το ρισκαρεις εκει...Αλλα τετοιες φασεις γινονται χιλιαδες σε εναν αγωνα..

jim είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 3:16 μ.μ.

Για τον φίλο του ΠΑΟΚ (ο οποιος εγραψε το 1ο μηνυμα) θέλω να πω τα εξής:για το α) αν θέλεις να λέγεσαι ομάδα πρωταθλητισμού δεν βασίζεσαι σε 2-3 βασικους και αναντικαταστατους παιχτες αλλα εχεις και βαθος παγκου ως ομάδα...οπότε τα παραπονα στην διοίκηση σου που δεν φρόντισε να αποκτησει βαθος παγκου την περυσινη περιοδο...
για το β)το βασικό σου επιχείρημα ανατρέπεται γιατί το πεναλτι που ειχε δωσει ο σπάθας ήταν πεντακαθαρο (ουτε ο κοντρερας διαμαρτυρηθηκε), τα 2 γκολ που δεχτηκατε ηταν πεντακαθαρα και οι δυο κοκκινες που πηρατε ηταν και αυτες πεντακαθαρες (και του βιερινια και του σναουτσνερ)...Σφαγες ηταν του Σταρίδη και του Καλόπουλου, για να μην πω και η κοκκινη που δεν δωθηκε στον Γκαρσια πανω στον Χαβιτο στο 1ο ματς κυπελλου τον γεναρη του 2009...Και πρωτα ο πρόεδρος σου εγινε πιονι στους αθηναιους με τις περηφανες πωλησεις των μελισση και χριστοδουλοπουλου και με τους δανεικους απο παο...
για το γ)ο επίσημος ΑΡΗΣ τοποθετηθηκε, όπως και η ΛΕΣΧΗ όπως και ολος ο λαος του ΑΡΗ μεσω του και των ραδιοφωνων μας...όλοι οι παραγοντες εξεφρασαν την δυσαρεσκεια τους...ο ΑΡΗΣ ποτε δεν μπλεχθηκε σε "καταστασεις"..και το ξερεις αυτο..γαιτι αν μπλεκομασταν δεν θα πεφταμε 2 φορες στην β...Εδω αποδεικνυεται ότι ειμαστε αυθεντικοι...
και για το δ) ο κόσμος της ομάδας μου ειναι μαθημένος απο το 1914 που ιδρυθήκαμε στα χαστουκια απο το τεως ΠΟΚ...ο ΑΡΗΣ παντα πηγαινε κοντρα το κατεστημενο και καταφερε να κανει δικο του κατεστημενο (το μονο καθαροτατο και παντελονατο) με τα 7 σερι πρωταθληματα στο μπασκετ...και πηγαινε κοντρα με πραξεις και οχι με λογια...Εμας δεν μας χαριστηκαν πρωταθληματα και τιτλους....Αλλους χαριστηκαν συμφωνα με ομολογια παλαιμαχου τους παιχτη...Και αυτο το ξερεις καλα...

Ανώνυμος είπε... 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 10:41 μ.μ.

Na agiasei to stoma sou re Jim ELEOS PIA!!!! Oi upostiriktes tou mparaz tou Volou pou katsane k xasane gia na paiksei o OFSP me ton Ari mi tuxon k parei prwtathlima h omada mas kai autoi pou apeilousane tous paixtes tous na xasoune apo thn Kalamaria gia na pesei o Aris sthn b'......SIKWTHIKANE TA PODIA NA XTUPHSOUNE TO KEFALI!!!

geokampour