Πέμπτη 4 Απριλίου 2019

Κάποια θέματα που πρέπει να μας απασχολήσουν Νο 1: Μπουτίκ ΠΑΕ ΆΡΗΣ

Όσοι έχουν διαβάσει παλαιότερα άρθρα μου, θα γνωρίζουν πως τα τελευταία 8 χρόνια μένω Αγγλία. Μετά από σχεδόν έναν χρόνο ξαναπήγα γήπεδο και είδα από κοντά παιχνίδι του Άρη. Και μάλιστα πέτυχα πολύ καλό παιχνίδι, απέναντι στο σιχαμένο Όφη, με ανατροπή, με έναν πολύ κακό διαιτητή, με 4 πολύ ωραία γκολ, με πολύ κόσμο, με πάρα πολλά παιδιά στις κερκίδες, με καλή ατμόσφαιρα κλπ κλπ.

Δε θα ήθελα να σταθώ περισσότερο στο παιχνίδι, αυτό φαντάζομαι το είδαμε όλοι, αλλά στόχος του άρθρου είναι να τονίσει μερικά πράγματα που η διοίκηση θα πρέπει να δει για την επόμενη χρονιά και τα οποία πρέπει να βελτιώσει. 

Ένα από τα θέματα με τα οποία θα πρέπει να ασχοληθούμε είναι η μπουτίκ της ΠΑΕ ΆΡΗΣ.


Ας ξεκινήσουμε με τα θετικά:

  • Είναι πραγματικά ευλογία το γεγονός πως λειτουργεί και πάλι. 
  • Επιτέλους μπορεί ο κόσμος να αγοράσει αυθεντικά προϊόντα της ΠΑΕ ΆΡΗΣ, στηρίζοντας οικονομικά και την προσπάθεια της ομάδας. 
  • Μερικά πολύ ωραία προϊόντα (π.χ. φούτερ, t-shirts, ημερολόγιο κλπ). 
  • Καλή εξυπηρέτηση, όλες οι κοπέλες χαμογελαστές και ευγενικές. 
Πάμε και στα σημεία που πρέπει να βελτιώσουμε, ή που μου έκαναν άσχημη εντύπωση:
  • Πολύ περιορισμένο προσωπικό: 3 κοπέλες που έτρεχαν πανικόβλητες, εκ των οποίων μόνο μία είχε πρόσβαση στο ταμείο. Τεράστια η ουρά, γύρω στα 15 λεπτά αναμονή για να πληρώσουμε. 
  • Φτωχή λίστα προϊόντων, μόλις 3 τύποι από t-shirts, μία φόρμα προπόνησης, ένα φούτερ με κουκούλα και οι φανέλες, μερικές εκ των οποίων οι περυσινές εκπτωσιακές. 
  • Πανάκριβα προϊόντα, 20 ευρώ τα t-shirts, 35 το φούτερ, 80 αν θυμάμαι καλά η προπονητική. 
  • Δεν υπήρχαν νούμερα, ούτε και ιδιαίτερο stock: υπήρχαν παιδιά που χαιρόταν που κατάφερναν να βρουν το νούμερο που έψαχναν. 
  • Και το κερασάκι στην τούρτα: φτάνει η σειρά μας, η κοπέλα χτυπάει ό,τι είχαμε πάρει και απλά της ρωτάμε αν έχουμε κάποια έκπτωση λόγω διαρκείας. Και μας απαντάει: "κανονικά ναι, αλλά δεν μπορώ να την περάσω τώρα". Προφανώς εννοούσε πως αν ξεκινήσει την παραγγελία από την αρχή, θα καθυστερούσε και άλλο, οπότε θα διαμαρτύρονταν οι υπόλοιποι. Τελικά πληρώσαμε το συνολικό ποσό και φύγαμε...
Καταρχήν να τονίσω πως δεν γνωρίζω που ανήκει η μπουτίκ, (είχα ακούσει πως την έχει αναλάβει η Nike και ότι μάλλον η ΠΑΕ παίρνει κάποιο ποσοστό). Προσωπικά έχω πάει σε μαγαζιά της Nike και πάντα μου κάνει εντύπωση η φοβερή εξυπηρέτηση που έχουν. Αν στο συγκεκριμένο μαγαζί έχει επιλέξει διαφορετική πολιτική δεν το γνωρίζω, αλλά αυτό που πρέπει να καταλάβει η ΠΑΕ, είναι πως το δικό της πρόσωπο πλήτεται. Όπως και να έχει, και όπου και να ανήκει, αυτός που πλήττεται είναι η δίκη μας ΠΑΕ. Αυτή φαίνεται να προσφέρει κακή εξυπηρέτηση, ή να προσφέρει κακή εμπειρία στους πελάτες της. 

Το εμπορικό κομμάτι θέλει δουλειά πολύ, και αν φέτος έγινε ένα πρώτο βήμα, ξανανοίγοντας την μπουτίκ, τότε του χρόνου θα πρέπει να κάνουμε ένα παραπάνω. Θα πρέπει να εξοπλίσουμε την ΠΑΕ με προϊόντα, καθώς και περισσότερος κόσμος θα πηγαίνει στο γήπεδο, και θα υπάρχουν τα παιχνίδια της Ευρώπης και λογικά το μαγαζί θα φέρει περισσότερα κέρδη στην ΠΑΕ. 

Αλλά και κέρδη να μη φέρει, πρέπει να καταλάβουμε πως κάθε μπλουζάκι που πουλάμε σημαίνει πως ένας ακόμη εκπρόσωπος της ομάδας μας θα διαφημίζει ενεργά - κάπου εκεί έξω - τον σύλλογο που λέγεται ΆΡΗΣ Θεσσαλονίκης. 


0 σχόλια: